وبینار آشنایی با راهکارهای کمکی نرم‌افزار سازمان‌یار (Odoo) برای بازاریابی و فروش برگزار شد

با توجه به لزوم برگزاری وبینارها و کارگاه‌های بازآموزی برای فعالان و کسب‌وکارهای درگیر با مباحث فروش آنلاین و راهکارهای بازاریابی الکترونیکی در دنیای امروز و توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزار سازمان‌یار (قدرت گرفته از Odoo ERP) وبینار آشنایی با راهکارهای کمکی سازمان‌یار برای بازاریابی و فروش موفق محصولات و خدمات در تاریخ چهارشنبه 24 آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱5 تا ساعت 17 برگزار شد.

در این وبینار، مهندس علیرضا غضنفری، مدیر عامل شرکت تسهیل گستر از جنبه بازآموزی برای استفاده‌کنندگان از نرم‌افزار سازمان‌یار و اودوو و آشنایی برای علاقه‌مندان به این نرم‌افزار، سرفصل‌های ارتباط با مشتری (CRM)، فروش، تجارت الکترونیکی، وب‌سایت، اتوماسیون بازاریابی، قرار ملاقات، بحث‌وگفتگو، بازاریابی با ایمیل، بازاریابی با پیامک، چت، وبلاگ، تالار گفتگو، وویپ، ویدئو کنفرانس، پایانه فروش، مدیریت حق اشتراک، رویداد، نظرسنجی، سامانه پشتیبانی و ارتباط ماژول‌های فوق با دیگر ماژول‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وبینار حاضر از محل شرکت تسهیل گستر به‌صورت آنلاین برنامه‌ریزی و از طریق وب‌سایت تسهیل‌گستر در معرض دید عموم قرار گرفت. در انتهای وبینار، مدعوین محترم فرصت طرح سوالات خود را یافتند که به سوالات مدعوین پاسخ داده شد.

فایل ضبط شده این وبینار در وب‌سایت این شرکت از طریق لینک زیر برای عموم، قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد.

مشاهده ویدئو

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
وبینار آشنایی با راهکارهای کمکی نرم‌افزار سازمان‌یار (Odoo) برای بازاریابی و فروش برگزار شد
تسهیل گستر, سیدمحمدصادق بلورچیان 27 آبان 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


شرکت تسهیل گستر همایش کسب و کار الکترونیکی خود را برگزار کرد + ویدئو
شرکت تسهیل گستر همزمان با سالگرد ۲۶ سالگی خود از آخرین دستاوردها و راهکارهایش در موضوع الکترونیکی‌سازی جامع و یکپارچه کسب و کارها بر بستر نرم‌افزار سازمان یار (نسخه بومی‌سازی شده Odoo ERP) رونمایی کرد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو