فرآیند طراحی سایت

طراحی سایت فرآیند ایجاد یک راهنمای تصویری اولیه از چارچوب وب سایت بالقوه است. به یاد داشته باشید، ایجاد یک طراحی سایت سفارشی یک فرآیند چند مرحله ای است. ایجاد قالب وب سایت نشان دهنده آغاز مرحله طراحی است. هدف از طراحی قالب، ایجاد یک طرح بندی برای نحوه ارائه اطلاعات و اولویت بندی به بازدید کننده است، جایی که عناصر مربوط به قابلیت طراحی سایت، و همچنین رفتار مورد نظر بازدید کنندگان از وب سایت انتظار می رود چگونه انجام گیرد. طرح ها چگونه ایجاد می شود. طراح قالب می تواند تنها بر اطلاعاتی که توسط شرکت طراحی سایت ساخته شده و جمع آوری شده، تکیه کند. مهم است که به یاد داشته باشید که این یک خیابان دو طرفه است. پس روشنگری و بیان اطلاعات ارائه شده توسط مشتری باعث می شود شرکت طراحی وب به طور موثر ایده های خود را به سایت تبدیل کند. 

این اطلاعات را می توان به روش های مختلفی از جمله بازنگری اسناد پیشنهاد اولیه پروژه، جلسات شخصی، کنفرانس ها و غیره انتقال داد. همچنین شرکت طراحی سایت باید اطمینان حاصل کند که تمام ارتباطات از طرف مشتری به طور مشترک برای سهولت انسجام پیدا می کند. به طور مفهومی، طراحی سایت قاب چوبی می تواند ساده باشد به عنوان طرح بر روی کاغذ نوت بوک و یا به عنوان یک فایل پیچیده ایجاد شده توسط هر تعداد از نرم افزار های کاربردی طراحی سایت گرافیکی در دسترس است. اغلب طراحان تصمیم می گیرند که یک قاب را به طور مستقیم در یک مرورگر وب ارائه دهند تا بهتر بتوانند از ویژگی های مشخص شده در محیط آینده محور طراحی سایت استفاده کنند.

طراحی سایت کاربردی

به استثنای ارائه طراح با چارچوب اسکلتی لازم از قابلیت و طراحی سایت، قالب یکی از اولین اقلام ارائه شده به مشتری است تا اطمینان حاصل شود که هر کس در همان صفحه از حق دسترسی است.

استراتژی محتوا در طراحی سایت

توجه داشته باشید که معماری اطلاعات بررسی جریان اطلاعات معماری و اولویت آنچه که روی صفحه نمایش از بالا به پایین نمایش داده می شود، است. اولویت اطلاعات، آیا این اطلاعات به گونه ای تنظیم شده است که با اولویتی که شرکت شما برای قرار دادن این اطلاعات در سایت برنامه ریزی کرده اید، هماهنگ باشد، استراتژی محتوا آیا محتوای شما به گونه ای تنظیم شده است که با برنامه هایی که در پیشنهاد طراحی سایت شما ارائه شده است، هماهنگ باشد؟ به چیزهایی مانند فاصله و قرار دادن فیلدهای محتوا فکر کنید. به یاد داشته باشید، این صرفا یک چشم انداز طرح است، شما در واقع نمی توانید یک نسخه واقعی در این مرحله طراحی کنید. در عوض، محتوای پرکننده به عنوان راهی برای نشان دادن نحوه نمایش محتوا بدون محتوای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا ممکن است شما را از ارزیابی قاب به عنوان هدف مورد نظر منحرف کند.

عملکرد سایت

آیا تمام عناصر عملکردی طراحی سایت شما در محل مورد نظر نشان داده شده است؟ اطمینان حاصل کنید که هر عملکرد سفارشی نمایش داده می شود همانطور که انتظار می رود آن را در طول فرایند مشاهده کنید،

رنگ اغلب در غلظت سیاه و سفید، قاب طراحی شده برای نشان دادن طرح رنگی موضوعی طراحی سایت طراحی نشده است. این یک طرح ساده از طراحی وب سایت شماست، چند عنصر طراحی بصری حتی از طریق نمایندگی محصول نهایی خواهد بود. طراحی سایت خاص اجتناب از تبدیل شدن به مشاغل با شکل جعبه، شکل فضای گرفته شده اند. 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
فرآیند طراحی سایت
تسهیل گستر 07 مهر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ده مورد از محبوب ترین وب سایت ها و مزایای آن ها
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو