بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

کارفرمایان و مشتریان خدمات طراحی سایت همیشه به دنبال شرکت های طراحی سایتی می گردند که به بهترین نحو خواسته های آن ها را برآورده کنند. امروزه داشتن یک وب سایت یک کار فانتزی نیست و کسب و کارها برای معرفی هرچه بیشتر خود نیاز به داشتن یک وب سایت کارآمد هستند که بتوانند خدمات و محصولات خود را به خوبی در آن معرفی کنند.

کارفرمایان و مشتریان خدمات طراحی سایت همیشه به دنبال شرکت های طراحی سایتی می گردند که به بهترین نحو خواسته های آن ها را برآورده کنند. امروزه داشتن یک وب سایت یک کار فانتزی نیست و کسب و کارها برای معرفی هرچه بیشتر خود نیاز به داشتن یک وب سایت کارآمد هستند که بتوانند خدمات و محصولات خود را به خوبی در آن معرفی کنند. 

قبل از هر چیز هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید.

قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. هرگز نمی توان شرکتی را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی کرد، این شما هستید که می بایست با توجه به هدفی که دارید فاکتور های مختلفی را در انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر بگیرید.

بهترین طراحان وب سایت ایران را چگونه پیدا کنیم؟

همیشه اولین نتایج جستجوی گوگل برای عبارت طراحی سایت، شامل بهترین شرکت های طراحی سایت نیست!

معمولا مشتریان اولین کاری که برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت انجام می دهند جستجوی عبارت "طراحی سایت" در گوگل است و با اعتماد کاملی که به گوگل دارند نتایج پیشنهادی آن را ملاک تصمیم گیری خود می کنند. بهتر است بدانید این بدترین راه برای انتخاب مجری وبسایتتان است. شرکت های طراحی سایت بر اساس تواناییشان، توسط موتور جستجو رتبه دهی نمی شوند، بلکه نتایجی که گوگل به شما نمایش می دهد تنها نتایجی است که از نظر گوگل بیشتر درباره طراحی سایت است. این یعنی هرگز کیفیت خدمات طراحی سایت را گوگل نمی تواند بسنجد و این شما هستید که باید از میان این شرکت های طراحی سایت بهترین را انتخاب کنید.

به کیفیت وب سایت خود آن شرکت طراحی سایت نگاه کنید.

شرکت های طراحی سایت تمام توانایی خود در طراحی سایت را در طراحی وب سایت خودشان به کار می گیرند. اگر یک شرکت طراحی سایت، خود وبسایتی آشفته داشته باشد این یعنی وب سایتی که به شما تحویل خواهد داد کیفیتی کمتر یا مساوی با وب سایت خودش خواهد داشت. اولین نمونه کار، طراحی سایت خود شرکت طراحی سایت است.

آیا وب سایت آن شرکت دارای یک گرافیک خلاقانه، مدرن و کارآمد است؟


مثلا اگر قصد طراحی یک فروشگاه آنلاین را دارید، آیا محتوا و چینش صفحات وب سایت آن شرکت، شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروشگاه آنلاین مورد نظرتان راهنمایی می کند؟

آیا رسیدن به مطلب موردنظر در وب سایت آن شرکت آسان است؟ برای پیدا کردن مطلبی دچار سردرگمی نمی شوید؟

نمونه کارهای طراحی سایت آن شرکت را ملاحظه کنید.

یک شرکت طراحی سایت خوب باید صاحب تجربه باشد. به این معنی که اگر تجربه کافی در اجرای پروژه های مشابه وب سایت مورد نظر شما نداشته باشد پس کار با آن شرکت برای شما یک ریسک محسوب می شود. بهترین نمونه کارهای شرکت ها را ببینید و کیفیت آن ها را با کیفیت مطلوب خودتان مقایسه کنید.

یک شرکت طراحی سایت خوب یک بخش فروش منظم و حرفه ای دارد

فرض می کنیم شما با یک شرکت طراحی سایت تماس گرفته اید و خواسته خود را مطرح کرده اید. کارشناس فروش آن شرکت باید آگاهی کامل جهت پیشنهاد بهترین راهکارها در زمینه پروژه شما را داشته باشد. به گفته دیگر تسلط و دانش یک شرکت طراحی سایت در تسلط و دانش کارشناس فروش آن شرکت متبلور می گردد. تا شما بتوانید بر اساس نیازمندی های خود و همچنین مشاوره و راهنمایی های کارشناسان بهترین تصمیم را برای انتخاب طرح و امکانات مورد نیازتان انجام دهید.

به طور خلاصه می توان گفت کارشناسان فروش یک شرکت طراحی سایت باید بتوانند تمام سوالات و نیازمندی های مشتریان را به هنگام مشاوره پاسخ دهند.

به گسترش پذیری وب سایت خود فکر کنید. آیا شرکت مورد انتخاب شما توانایی گسترش وب سایت شما در آینده را دارد؟

بگذارید چند مثال بزنیم: شما یک وب سایت تک زبانه فارسی را سفارش می دهید و در چشم انداز خود قصد دارید چند ماه بعد نسخه انگلیسی آن را نیز راه اندازی کنید. باید بپرسید که راهکار آن شرکت برای راه اندازی نسخه انگلیسی وب سایت شما چیست.

شما اکنون قصد راه اندازی وب سایتی را دارید که فقط به معرفی محصولات شما بپردازد. اما در آینده می خواهید به همین وب سایت امکانات فروش محصول را نیز بیفزایید. فروش محصول شامل یک مدیریت مالی قوی، اتصال به درگاه های بانکی، صدور پیش فاکتور، فاکتور، سبد خرید و ... می باشد. آیا آن شرکت توانایی تبدیل همین وب سایت و گسترش آن به یک وب سایت فروشگاهی را دارد؟

برای شما یک وب سایت که شامل یک فرم تماس است طراحی می شود. چند ماه بعد تصمیم می گیرید امکانی به وبسات خود اضافه کنید که هنگام ثبت تماس توسط بازدیدکنندگان برای شما پیامک ارسال شود. بنابراین شما باید شرکت طراحی سایت مورد انتخابتان را از نظر توانایی فنی مورد بررسی قرار دهید و بپرسید که آیا قابلیت افزودن چنین امکاناتی را به سایت شما دارد یا خیر و با چه هزینه ای این امکان را اضافه می کند.

وب سایت های حرفه ای محیط مدیریت کاربر پسندی دارند.

مرحله بعد از طراحی و راه اندازی یک سایت، پشتیبانی، نگهداری و مدیریت سایت می باشد. محیط مدیریت وب سایت می بایست طوری طراحی شود که هر فردی با آشنایی اندک نیز بتواند وب سایت را مدیریت نماید.

به هزینه های طراحی سایت دقت کنید.

هزینه ای که برای طراحی سایت پرداخت می کنید، باید با امکاناتی که دریافت می کنید مطابقت داشته باشد. قیمت بالا و نجومی هیچگاه نشانه کیفیت بالای یک محصول نیست! از طرفی نیز، هرگز نباید فریب هزینه های پایین شرکت های طراحی سایت را بخورید. دقت کنید که امکاناتی که دریافت می کنید باید ارزش هزینه درخواستی از طرف شرکت طراحی سایت را داشته باشد.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای پشتیبانی منظمی دارد.

در پایان باید اشاره کنیم که در کنار همه فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید مورد نظر قرار دهید، پشتیبانی آن شرکت طراحی سایت از شما بسیار مهم است. دانستن اینکه یک شرکت طراحی سایت از بخش پشتیبانی منظمی برخوردار باشد و شرایط پشتیبانی آن شرکت چگونه باشد موجب می شود راحت تر تصمیم گیری کنید.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین شرکت طراحی سایت هستیم ولی با قدرت می گوییم تمامی موارد ذکر شده را رعایت می کنیم و بهترین وب سایت ها را از لحاظ فنی و گرافیکی برای شما طراحی می کنیم. تسهیل گستر بعد از سال ها تجربه در صنعت طراحی سایت، تمام دغدغه ها و نیازهای مشتریان را در این زمینه شناخته است. هم اکنون تسهیل گستر یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت ایران است و آماده مشاوره در زمینه خدمات طراحی سایت به مشتریان عزیز و گرامی خود می باشد. اگر نیاز به طراحی سایت دارید در تماس با ما تردید نکنید.

 مواردی که مطرح شد، نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می باشد، همانطور که گفتیم هرگز نمی توان یک شرکت را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی کرد زیرا معیار ها و سلیقه های افراد با هم متفاوت است.

شرکت تسهیل گستر با 21 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو، تمام دغدغه ها و نیازمندی های مشتریان را شناخته و وب سایت هایی را که طراحی و راه اندازی می کند، تمام نیاز های مشتریان را برای راه اندازی و مدیریت سایت پوشش می دهد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت در تبریز و سئو در تبریز با ما تماس بگیرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
تسهیل گستر 29 مهر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


پنج مهارت اساسی که هر طراح سایت باید داشته باشد
توسعه وب همچنان یکی از داغ ترین شغل ها در سراسر جهان است و در آینده نیز تغییر نخواهد کرد. براساس آمار ، میزان اشتغال توسعه دهندگان وب از سال 2014 تا سال 2018 به میزان 27 درصد افزایش یافته است، که بسیار سریعتر از متوسط برای تمام مشاغل است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو