بازدید جمعی ازدبیران هنرستان های تبریز از تسهیل گستر

جمعی از معلمان هنرستان های آموزش و پرورش تبریز از تسهیل گستر بازدید کردند.

جمعی از معلمان هنرستان های آموزش و پرورش تبریز از تسهیل گستر بازدید کردند.

در این بازدید گروهی،معلمان هنرستان های تبریز، از نزدیک در جریان روند کاری بخش های مختلف تسهیل گستر قرار گرفته و با بخش های مختلف شرکت و فعالیت های آن ها آشنا شدند.

در جریان این بازدید، آقای مهندس غضنفری، مدیر عامل شرکت تسهیل گستر ،ضمن تشریح روند اجرای پروژه های طراحی و اجرای وب سایت مشتریان در هر بخش، بر اهمیت نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ی کشور تاکید کرد و گفت : تسهیل گستر یک شرکت دانش بنیان است که از نیرو های انسانی متخصص و توانمندی تشکیل شده که عمده ماموریت آن ایفای نقش اول در رشد و ارتقاء جایگاه تجارت الکترونیکی در کشور می باشد. وی رشد روز افزون تجارت الکترونیکی در کسب وکار های ایرانیان را مورد توجه قرار داد و افزود : در سال های اخیر شاهد رشد خوبی در حوزه ی تجارت الکترونیک در کشور بودیم و این امر نشان دهنده ی درک درست کسب وکار ایرانی از آینده ی تجارت در دنیا است.

مهندس غضنفری در ادامه، به نقش ویژه معلمان و و اساتید حوزه IT در پرورش استعدادهای این حوزه تاکید کردو گفت: رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور مرهون تلاش چشمگیر معلمان و اساتید این حوزه در آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در کشور است .که باید قدردان این زحمات باشیم . مدیر عامل تسهیل گستر در پایان، ضمن تقدیر و ابراز خوشحالی از حضور دبیران هنرستان های تبریز در تسهیل گستر ابراز امیدواری کرد که با تلاش این قشر زحمت کش ، در آینده شاهد تربیت نیروهای انسانی متخصص پاسخگوی نیاز بازار در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی باشیم.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
بازدید جمعی ازدبیران هنرستان های تبریز از تسهیل گستر
تسهیل گستر 21 آبان 1394
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


استخدام طراح و برنامه نویس وب در تسهیل گستر
تسهیل گستر از یک نفر برنامه نویس وب و یک نفر طراح وب که دارای تجربه و مهارت در موضوعات زیر می باشند دعوت به همکاری می کند
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو