10 راه موثر در کاهش هزینه های کسب و کار شما

اگر شما داری کسب و کاری هستید باید با دیگر صاحبان مشاغل معاملات تهاتری انجام دهید. شما باید تلاش کنید تا قبل از خریدن چیزی آن را از طریق مبادله کالا به کالا بدست آورید.

1- معاملات پایاپای

اگر شما داری کسب و کاری هستید باید با دیگر صاحبان مشاغل معاملات تهاتری انجام دهید. شما باید تلاش کنید تا قبل از خریدن چیزی آن را از طریق مبادله کالا به کالا بدست آورید. معملات تهاتری معولا یا به مقدار کمی پوا نیاز دارند و یا اصولا نیاز به پول پیدا نمی کنند.

با این کار می توانید ضمن به دست آوردن کالا یا خدمات مورد نیاز خود کالا ها و خدمات خود را در میان دیگر شرکت ها توسعه دهید و ضمن تبلیغ غیر مستقیم آنها گردش سرمایه و جریان تولید کالا را در شرکت خود سامان دهید. در دنیای وب این کار یکی از معمول ترین شیوه های خدمات رسانی متقابل در بین وب سایتهای مختلف می باشد. این سایت ها ضمن اینکه برای هم دیگر مشتری هستند مشتریان خود را نیز برای هم می فرستند.

2-شبکه ارتباطی

تلاش کنید تا کسب و کار خود را با دیگر همکاران خود به صورت شبکه ای پیوسته تبدیل کنید. این کار می تواند هزینه های بازاریابی و تبلیغات شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. با این کار شما قادر خواهید بود نسبت به انجام معاملات پایایپای برای کالا ها و خدمات خود در شبکه خود اقدام کنید.

3- فروش عمده کالاها

پول شما پس انداز خواهد شد در صورتی که مایحتاج کسب و کار خود را به صورت عمده خریداری کنید. شما می توانید به عضویت یکی از فروشگاههای عمده فروشی در ایید یا از طریق ایمیل کالاهای خود را به فروشندگان عمده سفارش دهید. مطمئنا انها شما را در لیست مشتریان قرار می دهند و شما را از تخفیف های خریدهای بعدی بهره مند می سازند.

4- اجناس رایگان

حتما سعی کنید قبل از خرید مایحتاج کسب و کار خود در اینترنت به سایتهایی که دارای برخی سرویس ها رایگان هستند سر بزنید. شما می توانید بسیاری از نرم افزارها، عکس ها، خدمات کسب و کار بر خط و.... را به صورت رایگان بدست آورید.

5-قرض گرفتن و اجاره کردن

آیا تا بحال اتفاق افتاده که به برخی تجهزات در کسب و کار خود برای مدت کوتاهی نیاز پیدا کرده باشد؟ شما می توانید این تجهیزات را از دیگران قرض بگیرید و یا از فروشگاههایی که مخصوص این کار هستند اجاره کنید.

6- مزایده های برخط و آفلاین

اگر حوصله جستجو داشته باشید می توانید مایحتاج و ابزار مورد نیاز کسب و کار خود رااز طریق مزایده ها و حراجی ها با قیمت های نازل تری بدست آورید. البته این مورد همیشه توصیه نمی شود اما بهتر است پیش از مراجعه به خرده فروش ها پیشنهادهای مزایده را از طریق کانال های مختلف بررسی کنید.

7- برنامه روبه جلو

لیستی از مایحتاچ و تجهیزاتی که شما در اینده نیاز خواهید داشت تهیه کنید. به دقت مراقب فروشگاههای بزرگی که آنها را می فروشند باشید و کالاهایی که همکنون می دانید با قیمت پایینی نسبت به آینده می توانید بخرید تهیه کنید.

8- اجناس استفاده شده

اگر در کسب و کار خود به وسایلی که حتماً نو باشد نیازی ندارید از انواع دست دوم خریداری کنید این کالا ها معمولا در وب سایتهایی که تابلو های پیام مخصوص این کار دارند به چشم می خورند.

9- چانه زنی

شما باید همیشه تلاش کنید تا با چانه زدن کمترین قیمت ممکن را برای کالاهای مورد نیاز خود بپردازید. این کار از طریق ایمیل قابل انجام است.

10- جستجو

شما می توانید همیشه جستجو کنید برای کالاهای جدیدی در کسب و کار خود.فروشندگان مختلف را از نظر قیمت و کیفیت و کاراییهای کالایشان مورد مقایسه قرار دهید و به چند مورد کوچک راضی نشوید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
10 راه موثر در کاهش هزینه های کسب و کار شما
تسهیل گستر 27 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


موانع ساختاري گسترش كارآفريني
در سرتاسر جهان، كارآفرين ها هر يك به نوعي با موانع مختلف روبه رو هستند. آن ها بايد از هوش كافي براي جمع آوري و پردازش اطلاعات مربوط به فرصت هاي تجاري برخوردار باشند
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو