نقش نرم افزار ERP در یک شرکت IT

Rijs Solutions یک شرکت کوچک است که در Wapenveld واقع شده است، روستایی در شمال Veluwe، که در حال حاضر بیش از 10 سال است که وجود دارد. این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات، انواع محصولات و خدمات را ارائه می دهد، تمرکز اصلی آنها بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی سایت است.

        Rijs Solutions یک شرکت کوچک است که در Wapenveld واقع شده است، روستایی در شمال Veluwe، که در حال حاضر بیش از 10 سال است که وجود دارد. این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات، انواع محصولات و خدمات را ارائه می دهد، تمرکز اصلی آنها بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی سایت است. تیم اصلی تنها شامل 5 متخصص حرفه ای می باشد، اما آن ها با تعدادی از فارغ التحصیلان به صورت منظم کار می کنند. Rijs Solutions  اگرچه یک شرکت کوچک است، اما بسیار پویا، مشتاق و مشارکتی است که در انجام مأموریتی برای کمک به مشتریان خود عمل می کند و در این زمینه جزو بهترین ها است.

        راه حل های منسجم با نتایج غیر تولیدی

        Rijs Solutions با سازمان یار ( نرم افزار ERP ) در سال 2015 شروع به کار کرد، اما قبل از آن، از تعدادی از سیستم های مختلف بدون هیچ گونه ادغام و فرایندهایی استفاده کرده بودند که بیش از اندازه نیاز به کار دستی داشتند. این شرکت، نقل قول های خود را در ورد، استفاده از منابع آزاد منبع باز تجارت الکترونیکی و وب سایت، و از SnelStart برای حسابداری و مالی خود، استفاده می کردند. SnelStart همچنین امکانات خود را برای ادغام مدیریت سهام و فروش ارائه داد.

        حدود یک سال قبل از اینکه سازمان یار را به عنوان راه حل اصلی خود انتخاب کنند، آنها تنها برای ایجاد نقل قول ها از فروش سازمان یار Odoo Sales استفاده می کردند، این در حالی است که همه فروش مستقیم و فرایندهای مالی با استفاده از برنامه های دیگر انجام می گرفت. این استفاده از چند راه حل غیر متمرکز موجب شد تا کارهای فوق العاده ای برای این شرکت به وجود آید، به ویژه از آنجا که هر محصولی که فروخته می شود باید ایجاد شود و در همه سه سیستم برای نتایج مطلوب وارد شود.

         فروش Odoo برای ایجاد نقل قول

        SnelStart برای به روز رسانی موجودی و برای مقاصد مالی و حسابداری

        Virtuemart (راه حل تجارت الکترونیک) برای فروش واقعی

        هنگامی که Rijs Solutions بیشتر درباره Odoo یاد گرفت، آنها فورا علاقه مند به این موضوع بودند که این یک راه حل مدیریت همه جانبه است که می تواند همه چیز را در یک سیستم واحد مورد نیاز خود ارائه دهد. آنچه که این شرکت با آن مواجه شد، این بود که ادغام کلی آنها با نرم افزار erp Odoo بود.

        سازمان یار ( نرم افزار ERP ) نسخه بومی سازی شده Odoo ERP می باشد که طی سال ها تلاش توسط تیم تسهیل گستر در پاسخ به نیازهای کسب و کارهای ایرانی بومی سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می شود. ماژول های متعدد تولید یا بومی سازی شده از بین هزاران ماژول Odoo توسط شرکت تسهیل گستر توان پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای مشتریان را فراهم خواهد کرد و همچنین بهینه سازی منظم، همراهی مشتری در راه اندازی و استقرار، تشکیل تیم تخصصی در موضوع تکنولوژی های مورد استفاده در سیستم، ارائه انواع خدمات و پشتیانی های بعد از ایجاد و تجربه و زیر ساخت به وجود آمده در این شرکت از سال 1376 این اطمینان و امنیت خاطر را به مشتری می دهد که همراهی ایرانی لازم و مناسب برای رسیدن به مقاصد مطلوب را در اختیار خواهد داشت.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

        مشاوره

        این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
        نقش نرم افزار ERP در یک شرکت IT
        تسهیل گستر 04 مرداد 1397
        این پست را به اشتراک بگذار
        بایگانی
        ورود | ثبت نام افزودن نظر


        جلسات خود را با سازمان یار مدیریت کنید
        با جدیدترین ویژگی های سازمان یار ، می توانید از جلسات خود و دیگران پیروی کنید. همه چیز در یک نمایه قابل مشاهده است و فقط افراد دعوت شده دسترسی به اطلاعات را دارند.
        ارتباط با ما +
        چت آنلاین
        تماس با ما
        دفتر تبریز: 041-51288000
        دفتر تهران: 021-91012569
        درخواست مشاوره و یا دمو