ویژگی نرم افزارهای بومی

به گزارش سرویس کسب و کار به نقل از تسهیل گستر تولید کننده نرم افزار ERP ایرانی ، ویژگی اصلی همه ی سیستم های ERP یک پایگاه داده مشترک است که از چندین توابع استفاده شده توسط واحدهای تجاری مختلف پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس کسب و کار به نقل از تسهیل گستر تولید کننده نرم افزار ERP ایرانی ، ویژگی اصلی همه ی سیستم های ERP یک پایگاه داده مشترک است که از چندین توابع استفاده شده توسط واحدهای تجاری مختلف پشتیبانی می کند. در عمل به این معنی است که کارکنان در قسمت های مختلف برای نمونه حسابداری و فروش می توانند به همان اطلاعات برای نیازهای خاص خود متکی باشند و سرعت عملکرد کسب و کار خود را با استفاده از نرم افزار های erp افزایش دهید.

ERP چیست؟

به اختصار می توان گفت، برنامه ریزی منابع سازمانی یا راه حل ERP مجموعه ای از برنامه های کاربردی است که فرآیندهای کسب و کارهای اساسی و مهم نظیر فروش، خرید، حسابداری، منابع انسانی، پشتیبانی مشتری، CRM و موجودی را مدیریت می کند. نرم افزار ERP یک سیستم نظام مند است که مختص فرآیند کسب و کار طراحی شده است. نرم افزار ERP ایرانی به طور کامل می تواند فرآیندهای خاص را یکپارچه کند. یک سیستم  ERP معمولاً شامل فرآیندهای کسب و کار کلیدی متنوعی می باشد که عبارتند از:

همچنین امروزه پیشرفته ترین نرم افزار های erpمشتمل هوش تجاری، مدیریت دارایی و تجارت الکترونیکی می باشد.

دلایل استفاده سازمان ها از ERP

نرم افزار های ERP با استفاده از پایگاه داده متمرکز، به کسب و کارها کمک می کنند تا داده ها را از واحدهای مختلف کسب و کار جمع آوری، ذخیره، مدیریت و تشریح کنند. به همین ترتیب نرم افزار های ERP برای خودکار سازی وظایف پشت صحنه و ساده سازی گردش کارهای متقاطع استفاده می شوند. هنگامی که داده ها با نرم افزار ERP تحت وب بهینه سازی می شوند، راه حل های ارائه شده هزینه های پایین تر و سودآوری در سازمان را افزایش می دهند. نرم افزار های ERP با برنامه ریزی منابع سازمانی در سراسر واحدهای سازمانی انواع مختلفی از توابع ضروری سازمان را با ارائه نمایش در زمان واقعی اطلاعات و فرآیندها پوشش می دهند و همچنین هر جریان کاری را برای تصمیم گیری و رشد بهتر بهبود می دهند. برخی از مواردی که نرم افزار های ERP می توانند کمک کننده شما باشند به شرح زیر می باشند:

  •  برنامه erp در پشتیبانی بهتر از مشتری و خدمات به شما کمک می کند.

  • دسترسی در زمان واقعی به داده های مختلف، به شما امکان تصمیم گیری سریع و قدرتمند می دهد.

  • نرم افزار های ERP در تسهیل روند فرآیند کسب و کار و گردش کارها کمک می کنند.

  • کاهش کار کاغذی، تکثیر مطالب و نوشته های دستی.

  • خلاصه کردن داده ها در سیستم ERP به افزایش بهره وری، سود و رشد سازمان شما کمک می کند.

  • نرم افزارهای ERP موجود در بازار به طور خاص برای کسب و کارهای مختلف طراحی شده است. هر نرم افزار ERP شامل ماژول های قدرتمند بسته به محصولی است که برای کسب و کارتان انتخاب می کنید و هر یک از ماژول ها به صورت متفاوتی عمل می کند تا باعث افزایش کارآیی سازمان شود.

مزایا و ویژگی های نرم افزار های ERP

افزایش کارایی

فرآیندهای کسب و کار مانند حسابداری، فروش، بازاریابی، تولید و موجودی در پلت فرم نرم افزار های ERP یکپارچه می شوند. جمع آوری و دسترسی ساده تر به داده ها در سراسر سازمان، موجب بهینه سازی گردش کارهای متقاطع سازمانی است. به همین ترتیب نرم افزار های ERP به طور خودکار کارهای روزانه مانند ورود دستی داده ها یا تولید گزارش ها را انجام می دهند. فرآیند های تکراری از بین می روند و در نهایت سیستم ERP موجب تمرکز بر نتایج اصلی فرآیند مالی و اداری سازمان می شود.

افزایش امنیت داده ها

در نرم افزار های ERP تمرکز بر روی نظارت و امنیت داده می باشد. راه حل های موجود در ERP دارای فایروال ها و کنترل های محدود کننده برای جلوگیری از دسترسی و سوء استفاده از اطلاعات است و مدیر می تواند با قفل کردن اطلاعات حساس، دسترسی کاربران به اطلاعات را محدود و یا به سرعت با تنظیمات جدید به غیرفعال کردن دسترسی کارکنان خاتمه دهد. همچنین راه حل های نرم افزار های ERP فعالیت های کاربران را نمایش می دهند و مدیر به راحتی می توانند اقدامات غیر مجاز یا الگوهای فعالیت مشکوک در سیستم را مشخص کنند.

مطابق با مقررات

بسیاری از راه حل های نرم افزار های ERP دارای استانداردهای فرآیند نظارتی و گزارش های سازگار با مقررات مالی و اداری هستند که به مدیران سازمان کمک می کند تا نیازهای بی شمار کسب و کار  خود را تامین کنند. راه حل های موجود در ERP به پروتکل های گزارش برای جنبه هایی مانند حسابداری مالی، مقررات محصول و امنیت داده ها پیوسته است. گزارشات و ابزارهای تجزیه و تحلیل مطابق قوانین سازمانی به مدیران اجازه دسترسی به اطلاعات مهم از جمله حقوق و دستمزد، زمان و حضور و عملکرد کارکنان را می دهد.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویژگی نرم افزارهای بومی
تسهیل گستر 24 مرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ویژگی فوق العاده SaaS
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو