برنده شدن در کسب و کار: کنش و واکنش

شرکت بین المللی JYF، یک تولید کننده حرفه ای در زمینه اکستنشن مو است که چند سال در این صنعت فعالیت می کند. کارخانه آنها در چین و در شهر شِن ژِن (Shenzhen) قرار دارد. آنها انواع محصولات اکستنشن مو را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب تولید می کنند. محصولاتی مانند موهای رنگ شده، نوار مو، گیره و کلیپس مو، کلاه گیس های توری، کلاه گیس مصنوعی و ... .

شرکت بین المللی JYF، یک تولید کننده حرفه ای در زمینه اکستنشن مو است که چند سال در این صنعت فعالیت می کند. کارخانه آنها در چین و در شهر شِن ژِن (Shenzhen) قرار دارد. آنها انواع محصولات اکستنشن مو را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب تولید می کنند. محصولاتی مانند موهای رنگ شده، نوار مو، گیره و کلیپس مو، کلاه گیس های توری، کلاه گیس مصنوعی و ... .
ویژگی ها و قابلیت های سیستم Odoo ERP، این شرکت را قادر می سازد که فعالیت های مربوط به تولید، انبارداری و فروش محصول به طور سیستماتیک و روتین انجام گیرد. نرم افزار Odoo به شرکت JYF امکان می دهد که بتواند فهرست فروشندگان، عملیات خرید و تدارکات را مدیریت کند تا بخش فروش بتواند برای نهایی کردن معاملات، با تمرکز بیشتری کار کند.
اُدوو این واقعیت را پذیرفته است که ایجاد تعادل سریع در سود و زیان، برای استارت آپ ها بدون داشتن پشتوانه قوی، دشوار است. در این مورد، اُدوو یک ابزار مناسب برای استارت آپ ها است تا به وسیله آن بتوانند امپراتوری خود را ایجاد کنند. اُدوو همچنین یک همراه خوب است که از رشد و توسعه کسب و کارها حمایت می کند. به عنوان نمونه، شرکت JYF را در نظر بگیرید؛ این شرکت از فرآیندهای عملیاتی و اجرایی معیوبی مانند تهیه مواد اولیه خوب و مرغوب و کنترل دقیق کیفیت و چرخه تولید رنج می برد، در حالی که باید به مهلت تحویل سفارش ها به مشتریان در بازارهای جهانی احترام می گذاشت و به آنها عمل می کرد. برخی ممکن است فکر کنند که برای رسیدگی به این کار به کارکنان زیادی نیاز دارند. با این حال، نرم افزار Odoo ERP همه چیز را برای آنها ساده و راحت کرده است. در طول این سال ها، آنها برند عالی و خوشنامی در صنعت اکستنشن مو برای خود ساخته اند، به طوری که در عین کاهش هزینه ها، موفق شده اند که سفارش ها و موجودی خود را به صورت سیستمی مدیریت و کنترل کنند.

اول از همه، شرکت JYF،  یک برنامه مدیریت انبار بسیار عالی برای دستیابی به اهدافش دارد. نقش آن در دستیابی به موفقیت، هرگز فراموش نخواهد شد. چون Odoo همیشه به مدیر انبار یادآوری می کند که یک آیتم خاص در حال کم شدن است. البته فرآیند سفارش مجدد آن آیتم هم خیلی ساده است. علاوه بر این، با مدیریت سیستمیک انبار، شرکت JYF زمان زیادی را برای بررسی مقدار موجودی خود در انبار صرفه جویی کرده و در مدت کوتاهی می تواند موجودی انبار خود را کنترل کند.




در آغاز فعالیت، شرکت JYF یک بنکدار و فروشنده عمده و مدل کسب و کار آن ساده بود. تنها چیزی که آنها باید مدیریت کنند، سرنخ ها و فرصت هایی هستند که توسط برنامه CRM ایجاد می شوند و همچنین خریدهایی که توسط برنامه خرید مدیریت می شود. با این حال، این شرکت، بعدها به خرده فروش تبدیل شد، و ناگزیر گردید مدیریت موجودی بیشتر از 600 نوع محصول را در داخل و خارج از انبار خود انجام دهد. و این زمانی بود که وضعیت بسیار پیچیده شد. اما به کمک نرم افزار اُدوو، این شرکت موفق شد به سرعت خود را با تغییرات شدید عملیاتی، سازگار نماید تا بتواند با چالش های جدید مقابله کند. همه برنامه ها و نرم افزارها درست در جای خود و به وسیله انواع وظایف مختلفی که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی نیروی انسانی می شود، به روند رشد و توسعه شرکت کمک می کردند.

هرگز از تغییر نترسید
در دنیای تجارت، مهم این است که رهبران و مدیران نسبت به تغییرات آگاه باشند و خود را برای غلبه بر چالش ها آماده کنند. با این حال، هزینه های مالی، اغلب یکی از بدترین موانع هستند که باعث می شود تصمیم گیرندگان در برابر چالش ها مقاومت کنند.

با کمک اُدوو، هزینه عملیاتی قابل پیش بینی است. در نرم افزار Odoo ERP افزودن برنامه های جدید در دیتا بِیس و تبدیل روش های فروش، خیلی ساده و آسان انجام می گیرد، و در نهایت تصمیم گیران می توانند تحقق رویاهای خود را برای رسیدن به موفقیت عملی کنند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
برنده شدن در کسب و کار: کنش و واکنش
تسهیل گستر 17 دی 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


اهمیت ایجاد یکپارچگی در سازمان ( سیستم Odoo ERP )
یکپارچگی در سازمان با جراحی در معماری سازمان و فرایندهای آن و سپس با یکپارچه سازی سیستم های جاری میسر است. توسعه سیستم های جزیره ای، اگرچه ممکن است در ابتدا راه کاری زیربنایی تلقی گردد، اما جدا شدن واحدها از یکدیگر و فاصله گرفتن فرآیندهای بین واحدی را شدت می بخشد و کار توسعه یکپارچه را در سازمان با پیچیدگی های تصاعدی مواجه می سازد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو