نرم افزار سازمان یار چیست؟

نسخه بومی سازی شده Odoo ERP در پاسخ به نیازمندی های بازار هدف ایران با پشتیبانی شرکت تسهیل گستر

ERP برای برنامه‌ریزی منابع سازمانی است. و سازمان یار یک سیستم نرم‌افزاری است که بسیاری از ماژول‌های مورد نیاز مانند مدیریت فروش٬ خرید، انبار، تولید، تجارت الکترونیکی، CRM، حسابداری٬ مدیریت منابع انسانی٬ مدیریت پروژه‌ها و غیره را با ویژگی‌های پیش‌فرض خود فراهم می‌کند. با این حال، هر کسی می‌تواند نرم افزار ERP مورد نیاز خود را به اقتضای نیازهای شرکت خود سفارش دهد.

سازمان یار چیست؟

سازمان یار نسخه بومی‌سازی شده Odoo ERP می‌باشد که طی سال‌ها تلاش توسط تیم تسهیل‌گستر در پاسخ به نیازهای کسب‌وکارهای ایرانی بومی‌سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می‌شود. ماژول‌های متعدد تولید یا بومی‌سازی شده از بین هزاران ماژول ODOO فارسی توسط شرکت تسهیل‌گستر توان پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای مشتریان را فراهم می‌کنند و همچنین بهینه‌سازی منظم، همراهی مشتری در راه‌اندازی و استقرار، تشکیل تیم تخصصی در موضوع تکنولوژی‌های مورد استفاده در سیستم، ارائه انواع خدمات و پشتیانی‌های بعد از ایجاد و تجربه و زیر ساخت به وجود آمده در این شرکت از سال 1376 این اطمینان و امنیت خاطر را به مشتری می‌دهد که همراهی ایرانی لازم و مناسب برای رسیدن به مقاصد مطلوب را در اختیار خواهد داشت.

سازمان یار مجموعه‌ای بزرگ از برنامه‌های مربوط به کسب‌وکار و ماژول‌هایی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (نرم‌افزار CRM) ، مدیریت فروش، تجارت الکترونیکی، مدیریت انبار، مدیریت خرید، حسابداری، مدیریت تولید، مدیریت منابع انسانی و غیره است.


سازمان یار علاوه بر ماژول‌های پایه خود دارای بیش از 40.000 برنامه‌ کاربردی موجود در فروشگاهApp  خود است. هر یک از آنها به صورت سفارشی برای نیازهای مختلف کاربر ساخته شده است. 

چرا سازمان یار محبوب است؟

  سازمان‌یار به دلیل دارا بودن برخی از نکات کلیدی  زیر محبوب است.

- قابل انعطاف:

   با توجه به نیاز کسب‌وکار مشتری می‌توان به سادگی سفارشی سازی کرد.

- مقیاس‌پذیر:

    اندازه کسب‌وکار یا سازمان شما مهم نیست. شما می‌توانید از این نرم‌افزار در کسب‌وکار خود استفاده کنید.

- پشتیبانی جهانی:

    به دلیل اوپن سورس بودن از مزیت بزرگ جمع سپاری بهره‌مند است و یک شبکه بزرگ توسعه دهندگان آن را با نیازهای عمومی و خاص مشتریان تطبیق می‌دهند.

- محصول اثبات شده

    حدود 12+ میلیون نفر کاربر فعال در حال استفاده از این سیستم هستند و شرکت های بزرگی مثل هیوندا، تویوتا، بوش، شل و توشیبا در زیر ساخت الکترونیکی خود از این نرم افزار توانمند بهره گرفته اند.

- کاربر پسند:

متناسب با استانداردهای UI/UX توسعه داده شده و به دور از هر نوع پیچیدگی می‌باشد. 

- به‌روزرسانی منظم:

این نرم افزار از محل بازخوردهای منظمی که از شبکه بزرگ توسعه دهندگان خود می‌گیرد بطور منظم بروزرسانی می شود.  

- افزونه‌های زیاد:

    شما لازم نیست که کل سازمان یار را در سیستم خود نصب کنید. شما می‌توانید افزونه‌های انتخابی را بر اساس نیازهای تجاری خود نصب کنید و در ادامه به تناسب نیاز ماژول‌های بیشتری را نصب کنید، به قول دیگر با سازمان یار سایز بگیرید.

- ادغام راحت با سایر خدمات:

سازمان یار را می‌توان با هر ارائه دهنده خدمات شخص ثالث مانند SMS، رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های خرید و غیره ادغام کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نرم افزار سازمان یار چیست؟
بابک شعبانی 19 خرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نرم افزار مدیریت پروژه
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو