Odoo / Open ERP چیست؟

Odoo / Open ERP مجموعه ای جامع از برنامه های کاربردی تجاری از جمله فروش، CRM، مدیریت پروژه، مدیریت انبار، ساخت، مدیریت مالی، و منابع انسانی است که تنها چند نام دارد. Odoo / Open ERP امکان انتخاب بیش از یک هزار ماژول را ارائه می دهد. Odoo / Open ERP یکی از محبوب ترین راه حل ها در جهان است. این نرم افزار پویا، انعطاف پذیر است و می تواند با نیازهای شما سازگار باشد.

 Odoo / Open ERP مجموعه ای جامع از برنامه های کاربردی تجاری از جمله فروش، CRM، مدیریت پروژه، مدیریت انبار، ساخت، مدیریت مالی، و منابع انسانی است که تنها چند نام دارد. Odoo / Open ERP امکان انتخاب بیش از یک هزار ماژول را ارائه می دهد. Odoo / Open ERP یکی از محبوب ترین راه حل ها در جهان است. این نرم افزار پویا، انعطاف پذیر است و می تواند با نیازهای شما سازگار باشد. به لطف  ماژولار بودن می توان آن را به سرعت تولید و به راحتی استفاده کرد.

چرا Odoo / Open ERP را انتخاب کنید؟

جامع است

آیا سیستم فعلی ERP شما فاقد قابلیت هایی است که شما نیاز دارید؟ Odoo / Open ERP با داشتن بیش از 1000 ماژول که دارای قابلیت های متنوعی می باشد، می تواند شما را از امکانات مختلفی بهره مند سازد. Odoo / Open ERP به طور جامع توسعه یافته و پشتیبانی می شود و پشته ی عملکرد همچنان افزایش می یابد. پیدا کردن یک نرم افزار ERP که دارای قابلیت هایی است که شما نیاز دارید بسیار مهم است. یکی از اولین گام ها در هر پیاده سازی، تجزیه و تحلیل فرایندهای شرکت شما است. تسهیل گستر می تواند کمک کند تا تجزیه و تحلیل کنید که عملکرد Odoo / Open RP به چه اندازه مناسب شما است.

ماژولار است

این نرم افزار بسیار ماژولار است. شما می توانید Odoo / Open ERP را با تعدادی از ماژول ها شروع کنید و بعدا با اضافه کردن مزایای یک راه حل یکپارچه، آن ها را به آن اضافه کنید.

به روز شده در فناوری

Odoo / Open ERP مبتنی بر پشته تکنولوژی است که مدرن و به روز است. این فن آوری ها همچنان توسعه یافته و سازگار با آخرین متد ها هستند. آیا می توانید صبر کنید تا فناوری که سیستم فعلی شما از آن استفاده می کند کاملا منسوخ شود؟

هزینه مناسب مالکیت (TCO)

اگر چه مشخص است که قابلیت های بیشتر و تکنولوژی بهتر اغلب هزینه های یک سیستم ERP را جبران می کنند، ممکن است پیش از سرمایه گذاری اولیه دشوار باشد. صرفه جویی در هزینه در زمینه های زیر می تواند به راحتی هزینه سیستم جدید ERP را توجیه کند مانند: هزینه های عملیاتی، هزینه های اداری، هزینه های موجودی، موجودی منسوخ و هزینه های نگهداری. دیگر پیشرفت های ملموس معمولا در سایر زمینه ها مانند درصد تکمیل و تحویل در زمان، کاهش زمان چرخه و تولید کل تولید شده است. یکی دیگر از پیشرفت های یک سیستم یکپارچه مانند Odoo / Open ERP، در دسترس بودن تقاضا و گزارش های به روز است که می تواند روزها، هفته ها یا ماه ها را در شرایط دیگر تولید کند. اغلب شرکت ها اشتباه می کنند زیرا یک سیستم ERP را به عنوان یک مرکز هزینه می ببینند و قادر به دیدن این پیشرفت ها نیستند. آیا می توانید مجبور به تغییر مدرن، قابل انعطاف، یکپارچه، آسان برای نصب و استفاده آسان از راهکارهایERP  مانند Odoo / Open ERP نباشید؟

تثبیت استراتژی 

آیا شما چندین سیستم ERP در شرکت خود دارید و به دنبال تحکیم هستند؟ داشتن چندین سیستم چالش های فراوانی مانند عدم وجود فرایندهای تجاری استاندارد شده در سراسر شرکت و هماهنگی داده ها در سیستم های مختلف را ایجاد می کند. یک وضعیت مثل انسجام استراتژی نیاز است. Odoo / Open ERP شرکت را قادر می سازد تا فرایندهای تجاری خود را به راحتی و به طور موثر متحد کند.

قابل تنظیم

این قابلیت نه تنها برای استفاده از نرم افزار آسان است، بلکه بسیار انعطاف پذیر نیز است. Odoo / Open ده سازی و نوآوری دارند تا با تغییر سناریوهای کسب و کار هماهنگ شوند. این تنها با ابزار مناسب می تواند به دست آید.

سازمان یار یک نرم افزار ERP و ارائه دهنده نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است که توسط تیم متخصص تسهیل گستر بومی سازی شده است. ما تجربه گسترده ای در تنظیم و سفارشی کردن راه حل های ERP برای شرکت های کوچک و متوسط داریم.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
Odoo / Open ERP چیست؟
تسهیل گستر, بابک شعبانی 06 آذر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چرا گروه تویوتا اودوو را به عنوان نرم افزار ای آر پی انتخاب کرده است؟
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو