طراحی سایت تجارت الکترونیک سازمان یار ( ERP )

سازمان یار (Odooنرم افزار ERP مبتنی بر وب است که ماژول های مختلفی را برای مدیریت هر کسب و کار فراهم می کند. با ویژگی هایی که ماژول های ایجاد شده مانند فروش، حسابداری، خرید، تولید، حقوق و دستمزد و غیره را برآورده می کند، نه تنها نیازهای اساسی را برآورده می سازد، بلکه نیاز هر کسب و کار نیز را برآورده می کند.

با استفاده از این ویژگی ها نرم افزار ERP سازمان یار پلت فرم تجارت الکترونیک را فراهم می کند که در آن طراحی وب، توسعه وب و یکپارچگی وب سرویس امکان پذیر است. با افزایش استفاده از اینترنت و خرید آنلاین، کسب و کارها بیشتر و بیشتر شروع به فروش آنلاین محصولات یا خدمات خود را کرده اند.

سازمان یار یک راهکار برای همه در یک پلتفرم فراهم می کند که به طور کامل با دیگر برنامه های سازمان یار یکپارچه شده است.

طراحی وب سایت سازمان یار و توسعه وب


نرم افزار ای آر پی سازمان یار برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما با استفاده از ویرایش خط منحصر به فردOdoo  و ایجاد یک صفحه محصول بسیار جذاب عمل می کند. ادوو فارسی باعث می شود افراد غیر فنی برای ایجاد یک صفحه آسان به هیچ کدی نیاز نداشته باشند. فقط بلوک های ساختمان طراحی شده را بکشید و رها کنید و یک صفحه محصول جذاب داشته باشید که مشتری شما آن را دوست دارد.

با یک ویرایشگر ساده WYSIWYG سبک های متن مانند عنوان ها، bold، italic، لیست ها و فونت ها را وارد کنید. انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است. توسعه وب سازمان یار شرایطی را فراهم می کند که کاربر به طور کامل با صفحات و تم های قابل تنظیم، یک طراحی حرفه ای و توسعه کامل وب سایت را تجربه کند.

آنچه سازمان یار به شما ارائه می دهد:

طراحی و توسعه وب سایت تجارت الکترونیک و همچنین ایجاد یک وب سایت از طریق سفارشی سازی با استفاده از چارچوب سازمان یار.

توسعه تم های سازمان یار با طرح های رنگی، طرح بندی صفحه و توسعه قالب با تبدیل از فایل های HTML و  یا PSD.

فروشگاه سازمان یار با ارائه چندین قالب وب و ماژول های شخص ثالث که به کاربر اجازه می دهد تا بدون نیاز به گذر زمان در توسعه، قابلیت هارا گسترش دهید.

شرکت تسهیل گستر با 21 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو (طراحی سایت در تبریز و سئو در تبریز) سال ها زمان برای بوم سازی این نرم افزار erp صرف کرده است تا بتواند یک نرم افزار کامل و جامع را برای کسب کار ها آماده کند.این محصول با نام سازمان یار دارای همه امکانات بالا است.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
طراحی سایت تجارت الکترونیک سازمان یار ( ERP )
تسهیل گستر 24 مهر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


بررسی اجمالی مزایای سازمان یار (ODOO)
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو