مدیریت منابع انسانی سازمان یار ( Odoo ERP )

راه حل منابع انسانی نرم افزار Odoo ERP سازمان یار به شما حداکثر انعطاف پذیری برای مدیریت شرکت خود را می دهد. شما می توانید هر یک از ماژول های زیر را بر اساس نیازهای شرکت خود نصب کنید.

راه حل منابع انسانی نرم افزار Odoo ERP سازمان یار به شما حداکثر انعطاف پذیری برای مدیریت شرکت خود را می دهد. شما می توانید هر یک از ماژول های زیر را بر اساس نیازهای شرکت خود نصب کنید. 

راه حل منابع انسانی نرم افزار Odoo ERP سازمان یار به شما حداکثر انعطاف پذیری برای مدیریت شرکت خود را می دهد. شما می توانید هر یک از ماژول های زیر را بر اساس نیازهای شرکت خود نصب کنید.

این 9 ماژول می تواند تقریبا هر سناریوی مدیریت کارمندان شما را برطرف کند: استخدام، کارمندان، مرخصی ها، ارزیابی، نظرسنجی ها، هزینه ها، حضور و غیاب، ساعات کارکرد، حقوق و دستمزد و... . آنها بدون مشکلی با یکدیگر در ارتباط هستند به طوری که شما به راحتی می توانید اقدامات مورد نظر خود را بدون نیاز به پرش به ماژول های خاص شروع کنید، هر ویژگی کاملا یکپارچه شده است.

استخدام

ویژگی های اساسی با استخدام شروع می شود، در اینجا در سازمان یار، شما می توانید بخش ها، مراحل مختلف برای مصاحبه ، موقعیت های کاری، برچسب ها و درجه ها را برای مدیریت نامزدها، گزارش های کاربردی، مکان مرکزی برای مدیریت تمام رزومه ها و نامه ها و غیره تنظیم کنید.

شما می توانید از روش های مختلف برای انجام تجزیه و تحلیل استخدام استفاده کنید.

در هر موقعیت شغلی، می توانید فرم مصاحبه دقیق را که می خواهید اطلاعات لازم را از متقاضیان جمع آوری کنید، اختصاص دهید، شخص تعیین کننده استخدام را تعیین کنید، شماره های استخدام برای این موقعیت در نظر بگیرید. تنظیم مسیرهای (ایمیل یا آدرس) به شما اجازه می دهد تا بدانید که متقاضیانتان را از کدام کانال می گیرند. با استفاده از پورتال کار در سازمان یار، می توانید روی دکمه منتشر نشده در وب سایت کلیک کنید تا ببینید که پست شغلی شما در وب سایتتان چیست.

اگر همه چیز برای شما خوب به نظر می رسد، فقط روی دکمه برای انتشار کلیک کنید، آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید.

شما می توانید به موقعیت خاصی بروید تا برنامه ها را در هر مرحله بررسی کنید. می توانید به نمایش تقویم، لیست نمایش و غیره برای تجزیه و تحلیل بهتر و غیره تغییر دهید شروع به ایجاد یک برنامه جدید کنید.

البته علاوه بر ایجاد برنامه های کاربردی به صورت دستی در backend، شما می توانید برنامه های کاربردی را که مستقیما از وب سایت ارائه می شوند، تغییر دهید. در اینجا می توانید ستاره ها را به متقاضیان بدهید، سند اقدام بعدی را برای یادآوری تاریخی که برای پیگیری، ورودی انتظار می رود که حقوق و دستمزد پیشنهاد شده، در دسترس بودن متقاضیان، ایجاد جلسات، شروع مصاحبه، یا رفتن به مرحله پیشنهادی در قرارداد باشد. فوق العاده انعطاف پذیر است و جریان هموار را فراهم می کند تا شما را در استخدام کمک کند.

کارکنان

پس از اینکه شما افراد را با موفقیت استخدام کردید، اکنون وقت آن است که به ماژول کارمندان ( منابع انسانی ) سازمان یار بزنیم.

مدیریت اطلاعات کارکنان را شما می توانید انتخاب کنید تا اطلاعات عمومی کارکنان را در وب سایت خود منتشر کنید تا بازدید کنندگان بهتر از تیم و روحیه شما مطلع شوند. برچسب ها را اضافه کنید تا نقش و شخصیت هر کارمند را به خاطر داشته باشید. به عنوان کارکنان نقطه مرکزی، در اینجا در صفحه نمایش، شما می توانید پیش نمایشی از مدیریت ارزیابی، قرارداد، برگه ساعات کارکرد، حقوق و دستمزد را مشاهده کنید.

شما می توانید چالش های تیم خود را تعیین کنید، برای مثال اهداف فروش ماهانه

شما می توانید مدال ها را برای کارمند ایجاد کنید و مدرک پاداش بعدی ایجاد کنید.

مدالهای دریافت شده در فرم اطلاعات کارمند نشان داده می شود که می تواند به ارزیابی کمک کند.

بعد می توانید قراردادهای کارکنان را مدیریت کنید. بخش بسیار خوبی در مورد سازمان یار، که همیشه همه سناریوها برای شما قابل رویت است. به عنوان مثال، مجوز کار مجاز است، برای شرکتی که کارکنان بین المللی را استخدام می کند، مورد نیاز است.

شما به راحتی می توانید وضعیت دیگری را تغییر دهید، برای مثال مانند تجدید و یا منقضی شده فقط با کلیک کردن بر روی نوار وضعیت قرارداد در بالا سمت راست صفحه نمایش این کار را انجام دهید.

مرخصی ها

برای مدیریت برگ تمام کارکنان، به ماژول مرخصی مراجعه کنید.

شما می توانید گزارش جزئیات مربوط به کارکنان، تاریخ، توسط بخش مورد نظر را مشاهده کنید. پیکربندی نوع مرخصی برای شرکت شما، تنظیم می شود.

به عنوان یک مدیر منابع انسانی یا سرپرست بخش، هر کارمند (در بخش خود را) برای بررسی درخواست و تصویب مرخصی ها بررسی کنید.

ارزیابی

اکنون وقت آن است که در مورد ارزیابی صحبت کنیم، سازمان یار آن را بسیار ساده و مستقیم برای شما انجام داده است. فقط  کافیست ارزیابی را ایجاد کنید و در روال کار خود ببینید که چه کاری را باید انجام دهید. اگر فرم ارزیابی به کاندید فرستاده شود، یا اگر به شما پاسخ داده و غیره را می توانید ببینید.

همانطور که ممکن است متوجه شوید، ارزیابی ارسالی ماژول نظرسنجی می تواند بسیار مفید باشد. شما فرم را در ماژول نظرسنجی طراحی می کنید که بر اساس پاسخ های خاصی که می خواهید از کارمندان و مدیران آنها دریافت کنید. می توانید قالب فرم نظرسنجی را به صورت انبوه به کارمندان دپارتمان های مختلف ارسال کنید.

نظرسنجی ها

نظرسنجی ها می توانند در بسیاری از ماژول ها استفاده شوند، مثلا برای جمع آوری بازخورد کاربر برای بهبود خدمات یا محصول خود، جمع آوری اطلاعات کارمند پایه برای استخدام شما، ارسال فرم ارزیابی برای دریافت پاسخ به سوالات طراحی شده شما و غیره.

در داخل نظرسنجی، شما می توانید مراحل مختلف را برای کمک به سازماندهی کار خود تعریف کنید.

به عنوان مثال یک نظرسنجی را به مرحله پیش نویس اضافه کنید. شما می توانید عنوان را برای نظرسنجی تعریف کنید، صفحاتی را با سوالات زیر ایجاد کنید، در هر کدام شما می توانید نوع را انتخاب کنید، پیام خطا را تنظیم کنید، الزامی یا پاسخ اختیاری انتخاب کنید.

روی طراحی نظرسنجی کلیک کنید شما به وب سایت منتقل می شوید، در اینجا شما می توانید از سایت ساز سازمانن یار برای طراحی نظرسنجی خود به منظور بررسی و تست آن استفاده کنید. شما می توانید به راحتی به کلیک بر روی دکمه بازگشت به نظرسنجی بروید.

شما می توانید پاسخ ها و وضعیت چگونگی واکنش مردم به نظرسنجی های خود را برای تصمیم گیری از طریق نماشی در سایت بررسی کنید.

یا اطلاعات پایه ای از نمای ادمین را بررسی کنید.

شما همچنین می توانید فرم نظرسنجی را برای هر کسی که در خارج از سازمان قرار دارد به اشتراک بگذارید. 

هزینه ها

این یک بخش بسیار واضح برای کاربران نهایی برای ارائه هزینه ها است، پس اجازه دهید مدیران تصویب یا رد کنند. حسابدار می تواند گزارش هزینه برای بازپرداخت کارمند ایجاد کند.


شما می توانید محصول هزینه های جدید را بر اساس کسب و کار خود ایجاد کنید، حساب خود را برای حسابداری خود انتخاب کنید یا ایجاد کنید.

حضور و غیاب

شما می توانید حضور در گزارش های زمانبندی را ترکیب کنید، کارمندان را مدیریت کنید (از راه دور) چک کنید و غیره

شما می توانید از گزارش دادن برای پیدا کردن و تجزیه و تحلیل تعداد بازدیدکنندگان استفاده کنید.

تحت مدیریت حضور و غیاب، شما دسترسی به صفحه بررسی کارکنان را دارید. یک کارمند را انتخاب کنید، می توانید مستقیما در این فرم فرم ثبت نام خود را مدیریت کنید. اگر میخواهید همتایان نسبی خود را هدایت کنید، میتوانید از بخش سازمان در قسمت راست برای بررسی کارکنان دیگر به راحتی استفاده کنید.

ساعات کارکرد

ساعات کارکرد می تواند برای گزارش حضور، برای پروژه های مختلف و مدیریت وظیفه استفاده می شود. شما می توانید خدمات مبتنی بر زمان یا خدمات ثابت قیمت خود را تعریف کنید. سیاست فاکتور را برای ساعات کارکرد تعریف کنید مثل: تنظیم یادآور فرکانس برای کاربران جدول زمانی؛ جدول زمان بندی خود را به صورت هفته، ماه و سال بررسی کنید تایید هفته گذشته، ماه گذشته جدول زمانی و غیره. بررسی گزارش زمانبندی توسط کارمند، پروژه، وظیفه، نرخ صدور صورت حساب و تجزیه و تحلیل هزینه ها و درآمد می تواند به شما کمک کند تا ص.رت حساب مشتری خود را بدست آورید و پروژه ها را مدیریت کنید با هزینه های قابل مشاهده و خودکار سازی صورتحساب.

حقوق و دستمزد

در اینجا شما می توانید قوانین حقوق و دستمزد را برای محاسبه داده ها مانند کمک هزینه ها، مالیات، ثبت های مشارکتی که حاوی کدام شرکت یا کارمند برای پرداخت مالیات هستند، ایجاد کنید تا ساختارهایی برای تعیین مجموعه ای از قوانین برای اعمال به یک دسته از کارکنان و تعریف حقوق و دستمزد سلسله مراتب ساختاری، قالب قرارداد تنظیم قرارداد برای افراد مختلف تنظیم شود.

ایجاد لیست حقوق ، ثبت نام حقوق و دستمزد ماهانه، با حقوق و دستمزد عمومی سازمان یار که همه موارد مورد نیاز را برای محاسبه حقوق و دستمزد و غیره را پرداخت می کند.

همانطور که می بینید قرارداد قرارداد کارمند می تواند در هنگام ایجاد یارانه های پرداختی یکپارچه و به طور مستقیم در اینجا استفاده شود.

سازمان یار همانطور که همیشه شما را فراهم می کند امکان سفارشی برای نیازهای خاص کسب و کار شما و انعطاف پذیری همه چیز را مدیریت کنید.

کدام ویژگی خاصی را می خواهید تا برای راه حل نرم افزاری HR خود و سازمان خود سفارشی کنید؟ ما می خواهیم بدانیم و کمک کنیم. :-)

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
مدیریت منابع انسانی سازمان یار ( Odoo ERP )
تسهیل گستر 20 خرداد 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


راهنمای فارسی odoo و آموزش فارسی odoo را از منوی آموزش و پشتیبانی وب سایت تسهیل گستر دنبال کنید
شرکت تسهیل گستر بطور منظم در حال ترجمه و تولید مستندات و راهنماهای آموزشی سازمان یار ( odoo فارسی ) است، ما تلاش می کنیم ضمن بومی سازی Odoo در ایران، همزمان مستندات فارسی این سیستم را هم در اختیار مشتریان قرار دهیم
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو