ادغام Odoo با Blockchain و اهمیت آن

در طی ده سال گذشته - در زمینه های بانکی ، سرمایه گذاری و رمزپرداخت - فناوری بلاک چین از طریق ایجاد امکان توزیع اطلاعات دیجیتال بدون کپی کردن آن، ستون فقرات نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد کرد.

در طی ده سال گذشته - در زمینه های بانکی ، سرمایه گذاری و رمزپرداخت - فناوری بلاک چین از طریق ایجاد امکان توزیع اطلاعات دیجیتال بدون کپی کردن آن، ستون فقرات نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد کرد. در ابتدا برای پول دیجیتال بیت کوین طراحی شد، اما در حال حاضر جامعه فناوری در حال پیدا کردن دیگر کاربردهای بالقوه برای این فناوری است.

 وقتی از تعریف فنی آن درباره Blockchain صحبت می کنیم ، آن را به عنوان "دفترچه توزیع شده ، غیرمتمرکز ، عمومی" تعریف می کنیم.

اما چه چیزی در پس آن است؟ آیا درک مفهوم اساسی یک Blockchain واقعاً دشوار است؟ پاسخ نه است.

به بیان دقیق تر ، مفهوم Blockchain را می توان در مقایسه با تعریف فن آوری فوق به راحتی توضیح داد. ابتدا بیایید کلمه مرکب را به دو کلمه یکسان ، Block و chain جدا کنیم. در اینجا "Block" یک گروه را نشان می دهد و "chain" مجموعه ای از لینک ها را نشان می دهد. بنابراین یک Blockchain (Block + Chain)  اطلاعات دیجیتالی است که در پایگاه داده ذخیره می شود. در اینجا بلوک اطلاعات دیجیتالی است در حالی که زنجیره پایگاه داده عمومی است که در آن بلوک ها در یک سری ذخیره می شوند. به منظور تهیه شماره شناسایی منحصر به فرد ، هش (یک عدد یکسان) به هر بلوک اطلاعات دیجیتالی ذخیره شده ارائه می شود.


علاوه بر این ، این بلوک های حاوی اطلاعات دیجیتال از سه بخش تشکیل شده اند.

1.اطلاعات معامله را ذخیره می کند.
2.شرکت کنندگان معامله را ضبط و ذخیره می کند.
3.اطلاعاتی را ذخیره می کند که به تشخیص آن از سایر بلوک ها کمک می کند.

بلاکچین چگونه کار می کند؟

Blockchain واحدی است که از بلوک های مختلفی تشکیل شده است که در آن به هم پیوسته اند. بعلاوه ، Blockchain با افزودن بلوک به زنجیره ، هر زمان که اطلاعات دیجیتالی در یک سری از لینک ها ذخیره شود ، توسعه می یابد.

برای افزودن اطلاعات دیجیتالی به سری یعنی افزودن بلوک به زنجیره ، باید چهار فرایند زیر اتفاق بیفتد.

1.تراکنش  باید پردازش شود.
2.تراکنش پردازش شده باید تأیید شود.
3.پس از تأیید ، باید در بلوک ذخیره شود.
4.بلوک ارائه شده باید دارای hash باشد. از آنجا که بلوک ذخیره شده hash می شود ، به Blockchain اضافه می شود.


ادغام Odoo ERP و Blockchain

نرم افزار erp odoo  یکی از نرم افزارهای مدیریتی همه در یک سیستم است که در سازماندهی بخشهای مختلف یک شرکت مانند فروش ، تولید ، حسابداری و غیره کمک می کند در حالی که از طرف دیگر از فناوری Blockchain برای ایجاد یک سیستم رهبری عمومی شفاف استفاده شده است. جمع آوری داده های فروش و سایر اطلاعات دیجیتالی می تواند با اطمینان و سهولت اداره شود.
عدم تمرکز ، امنیت ، تغییر ناپذیری و شفافیت در معاملات ، همه هدف ماست. الزامات فوق قبلاً توسط مفاهیم Blockchain برآورده شده است. علاوه بر این ، اجازه تأیید مستقل را به اشخاص ثالث می دهد.

از آنجا که Odoo ERP سریعترین نرم افزار مدیریت شرکت در بازار ERP است و Blockchain پیشرفته در سیستم تراکنش است ، اگر با Blockchain و ERP ادغام شویم چه مزایایی دارد؟ آیا ادغام Blockchain ERP یک پیشرفت عظیم خواهد بود؟

Odoo ERP Blockchain یک مفهوم ادغام Blockchain ERP است. بنابراین کل مراحل کار و اطلاعات آن امن تر خواهد بود و اجازه می دهد تا تأیید مستقل جدا از تأیید شخص ثالث انجام شود.

علاوه بر این ، از آنجا که Blockchain از نوع لیدر توزیع شده است ، ادغام Odoo Blockchain شفافیت بیشتری را در تاریخ تراکنش در بین شرکت کنندگان شبکه فراهم می کند. بنابراین داده های ارائه شده دقیق تر و سازگار تر خواهند بود.

همانطور که قبلاً گفته شد ، آینده همه چیز مربوط به پیشرفت مداوم فناوری است. ادغام Blockchain ERP گام بزرگ بعدی برای رشد بالقوه در بازار نرم افزار سازمانی خواهد بود. از آنجا که تسهیل گستر در زمینه بومی سازی odoo در ایران فعالیت می کند، کارشناسان حرفه ای ما بر اساس نیازهای شما خدمات را در اجرای Odoo ، شخصی سازی و ادغام ارائه می دهند. در صورت هر گونه سؤال با ما تماس بگیرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ادغام Odoo با Blockchain و اهمیت آن
تسهیل گستر 30 مهر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چرا Odoo بهترین جایگزین برای SAP است؟
با گذشت سال ها ، ما در نوآوری های مختلف و تحولات تکنولوژیکی در بازار ERP پیموده ایم. شرکتهای ERP در سالهای گذشته با ابر سرور ، IoT و سایر نیازهای تجاری مختلف تأیید کرده اند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو