نکاتی که کسب و کارهای کوچک باید درمورد نرم افزار CRM بدانند

استفاده از نرم افزار CRM با گذشت زمان، تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. خصوصاً اگر نیاز به ارتباط بیشتر با مشتریان خود داشته باشید،CRM  نرم افزاری کاربردی برای شما خواهد بود.

استفاده از نرم افزار CRM با گذشت زمان، تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. خصوصاً اگر نیاز به ارتباط بیشتر با مشتریان خود داشته باشید،CRM  نرم افزاری کاربردی برای شما خواهد بود.

ما به شما توصیه می کنیم که برای شناخت و انتخاب CRM مناسب و بالابردن سطح فروشتان، وقت بگذارید و بررسی کنید آیا کسب و کار شما به CRM نیاز دارد یا خیر؟ 

نرم افزار CRM خوب، نرم افزاری است که به مشتری شما حس خوبی انتقال دهد و فرایند فروش شما را بهبود بخشد. 

قبل از تصمیم گیری، این نکته را درنظر داشته باشید که CRM چگونه می تواند کمک حال کسب و کار شما باشد.

CRM نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان است

CRM فقط برای ثبت، مدیریت و استفاده از اطلاعات مشتریان نیست، بلکه بهترین راه برای مدیریت ارتباط با آنهاست و یکی از مهمترین بخش های کار شما بحساب می آید. 

اما باید به این توجه داشته باشید که نرم افزار   CRM خوب، نرم افزاری است که به مشتری شما حس خوبی انتقال می دهد و سبب می شود مشتری احساس کند به او توجه می شود، در نتیجه مکالمه بهتری با شما خواهد داشت. 

استفاده از CRM این معنی را می دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و باعث می شود تا فرصتی برای درک بهتر مشتریان داشته باشید تا بتوانید رابطه خود را با آنها تقویت کنید. 

می توان گفت، CRM قادر است به شما کمک کند تا مشتریان تان را راضی و وفادار نگه دارید و به فروشی موفق دست پیدا کنید.

CRM فقط یک نرم افزار نیست

CRM تنها یک نرم افزار مدیریتی نمی باشد. شما با یادگرفتن این نرم افزار و کار کردن با آن، به سوی تغییر در سبک کار سازمانی خود قدم برمی دارید. 

شما باید یاد بگیرید که از امکانات CRM چگونه برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید و چگونه با آن، اطلاعات مشتریان را که لازم دارید، جمع آوری کنید. 

CRM نیازمند همکاری تمام مجموعه است

همه ما باید خود را آماده تغییرات مثبت در کسب و کارمان کنیم و به استقبال این تغییرات برویم؛ CRM یکی از عامل های این تغییرات در سازمان ها محسوب می شود. 

CRM انتخاب شماست

در دنیا هزاران CRM موجود است که شما می توانید تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت، بسیاری از آنها را بشناسید. اما برای انتخاب CRM مناسب، بهتر است به سراغ اولین گزینه نروید و تمام گزینه ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. 

لیستی از اولویت های خود تهیه کنید و هنگام ارزیابی CRM های مختلف همه آنها را در نظر بگیرید. 

اگرچه شاید این چنین به نظر برسد که CRM های گران قیمت نتایج بهتری را برای شما در بر خواهند داشت اما این نمی تواند معیار مناسبی برای انتخاب CRM باشد. امروزه CRM های مقرون به صرفه زیادی موجود هستند که قادرند ارتباط شما با مشتریان را بهبود بخشند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نکاتی که کسب و کارهای کوچک باید درمورد نرم افزار CRM بدانند
تسهیل گستر 28 بهمن 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


رهبری تیم در اودوو: یک رهبر تیمی باشید، نه یک مدیر!
به عنوان کسی که می خواهید با سیستم مدیریت منابع سازمانی اُدوو (Odoo ERP) مدیریت کنید، قبل از اینکه مدیر باشید، باید یک رهبر تیمی باشید. پیتر دراکر می گوید؛ «مدیر درست کار می کند. اما یک رهبر کارهای درست را انجام می دهد.»
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو