چرا باید فناوری اطلاعات را برای شما در نظر بگیریم؟

هارولد ژنن می گوید: «در دنیای کسب و کار، هر کسی دو چیز پرداخت می کند، پول نقد و تجربه؛ ابتدا تجربه کنید؛ پول نقد بعدا خواهد آمد. بر همین اساس، ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات با توجه به نیازهای شما، تجربه کاملی دارند».

هارولد ژنن می گوید: «در دنیای کسب و کار، هر کسی دو چیز پرداخت می کند، پول نقد و تجربه؛ ابتدا تجربه کنید؛ پول نقد بعدا خواهد آمد. بر همین اساس، ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات با توجه به نیازهای شما، تجربه کاملی دارند».

داشتن مزیت رقابتی در برابر رقبا، تمرکز اصلی استراتژی هر کسب و کاری باید باشد. نقش فناوری اطلاعات در زمان اجرای آن برای تضمین کیفیت در طول فرآیند تولید، تعیین کننده است. کسب و کارها در حال تبدیل شدن به مجموعه های پیچیده هستند و پیشرفت آنها بدون داشتن رویکرد یک فناوری بی عیب و نقص که در طول زمان ارائه دهنده کیفیت است، دشوار است.

شرکت های چند ملیتی در سراسر جهان تمایل خود را نسبت به اجرا و پیاده سازی فناوری اطلاعات نشان می دهند، آنها می دانند اگر فناوری اطلاعات مورد نیاز برای کسب و کار خود را به طور کامل و با تمام ابزارها اجرا نکنند، ممکن است مجبور به از دست دادن بازار و یا فرصت های پیش روی خود باشند. این مسأله ممکن است رشد آینده آنها را تحت تأثیر قرار دهد. در اینجا بعضی از عناصر مهم ذکر شده اند که می تواند برای شما مفید باشند؛


چرا باید فناوری اطلاعات را در کسب و کار خود به کار بگیرید؟


1- فناوری اطلاعات و به طور کلی استقرار درست تجارت الکترونیکی باعث کاهش آسیب به کسب و کار شما می شود، آسیب هایی که بر کیفیت و قابلیت اطمینان مشتریان تاثیر می گذارد و نتایج موفقیت را کاهش می دهد. مثلا شما می توانید با استقرار راهکارهای مدیریت منابع سازمان (ERP) هر نوع خطر و آسیب را به کسب و کار خود کاهش دهید.

2- راهکارهای مدیریت منابع سازمان (ERP) به طور چشمگیری رشد سازمان را در طول مدت زمانی مشخص تضمین می کند و هرگونه عوامل افت کیفیت را کنترل و کاهش می دهند. فناوری اطلاعات همچنین به ارائه پیشنهادهای مهم توسط کارکنان کمک می کند. اگر شما یک تیم با تجربه IT برای کسب و کار خود که بتواند میزان رشد بالقوه کسب و کارتان را تایید کند در اختیار ندارید، همه تلاش های تان را به دلیل عدم اطلاع از میزان رشد سازمان، از دست خواهید داد.

3- از طرق فناوری اطلاعات، شما می توانید یک تیم با تجربه از افراد حرفه ای ایجاد کنید، تیمی که به طور حتم برای رشد و موفقیت کسب و کار شما تلاش می کند. این یک حقیقت انکارناپذیری است که به کارگیری فناوری اطلاعات و استقرار آن در کسب و کار شما می تواند نگرانی ها و آسیب پذیری های مرتبط با کسب و کارتان را از بین ببرد.

4- یک عنصر مهم از تجارت شما، هزینه های سازمانی است که می تواند توانایی های رشد و موفقیت کسب و کار شما را کاهش و یا آنها را بهبود دهد. فناوری اطلاعات به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل سود و هزینه خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که اثربخشی کلی کار، در طول زمان افزایش می یابد یا نه.
اگر هزینه های کل سازمان شما کاهش یابد، در این صورت از رقبای خود پیش خواهید افتاد، و به دلیل افزایش کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده، مشتریان شما نیز خوشحال خواهند شد.

5- فناوری اطلاعات، سطح مهارت کلی کارکنان سازمان را در طول زمان افزایش می دهد. این کار از طریق آموزش های جامع و جلسات و یا کلاس های حضوری تحقق می یابد. شرکت های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات می توانند کارکنان شما را با سطح بالایی از آمادگی، آموزش بدهند و نتایج مورد انتظار شما را تحقق بخشند، زیرا این آموزش ها و مهارت ها با تضمین کیفیت محصول و یا عرضه خدمات موثر همراه است. در اینجا، روش های برتر استفاده شده توسط شرکت های فناوری اطلاعات، برای افزایش مهارت های کلی یک کارمند، ذکر می شود؛

- برگزاری کارگاه های آموزشی بر روی نتایج خاص آموزشی
- ارائه دوره های عملیاتی و اجرایی مربوط به وظایف کاری
- ترتیب ملاقات ها و جلسات حضوری برای اجتماعی شدن و سازگاری متخصصان صنعت مربوطه
- معرفی موضوعات خاص به صورت فوری و بدون از دست دادن زمان

فعالیت های ما

ما در زمینه بومی سازی، استقرار و توسعه سیستم مدیریت منابع سازمانی (نرم افزار ERP) فعالیت می کنیم. ما با ایجاد کیفیتی استثنایی، رویای مشتریان مان را درک می کنیم و آنها را با راهکارهای کاربردی فناوری اطلاعات، عملی می کنیم. خدمات ما شامل استقرار ERP، نرم افزار CRM، توسعه پلت فرم تجارت الکترونیکی، طراحی سایت، تولید نرم افزارهای موبایل، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره و خدمات فناوری اطلاعات و به طور کلی درست الکترونیکی کردن تجارت الکترونیکی در کسب و کارها با استفاده از تمامی ابزارهای فناوری اطلاعات است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم تماس با ما را پر کنید و یا با شماره تلفن 04135251447 تماس بگیرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چرا باید فناوری اطلاعات را برای شما در نظر بگیریم؟
تسهیل گستر 11 آذر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


عناصر اصلی طراحی وب سایت حرفه ای
طرح اصلی یک وب سایت خوب در واقع بازگو کننده داستانی در مورد سایت و هدف آن می باشد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو