ده نکته براي راه اندازي يک وب سايت سودمند

۱. در سايت كسب و كارتان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنيد.

2. مطمئن شويد که محتويات سايتتان با تصاويري که در آن مي گنجانيد به هم مربوط هستند. براي مثال شما نمي توانيد از تصوير يک پرنده در يک سايت تجاري استفاده کنيد.

3. هنگاميکه مطالب جديدي به سايت مي افزاييد با فرستادن ايميل، بازديد کنندگان خود را از وجود آن مطلع سازيد. اين يادآوري احتمال بازديد مجدد آنها را به سايت شما افزايش مي دهد.

4. از طريق اتصال با ديگر صفحات وب،

وب سايت خود را به بازديدکنندگان معرفي کنيد. اينکار به طرق مختلف صورت مي پذيرد.مثل: قرار دادن ليست آدرسهاي ايميل،قرار دادن شماره فکس و شماره تلفن.

5. به افراداجازه دهيد تا وب سايت را بصورت آف لاين مشاهده نمايند.

و يا حتي مي توانيد آن را به صورت پاسخگويي اتوماتيک يا به صورت  دسترسي به چاپ بخشهاي مهم مطالب عرضه کنيد.

6. اين اطمينان را بدهيد که حداقل 50% از محتويات سايتتان بکر است. شما مي توانيدموارد ديگري غير از محتويات اصلي سايتتان به کاربر عرضه کنيد مثل: نرم افزار يا يک برنامه سودمند آنلاين.

7. بازديدکنندگانتان را به خاطر مراجعه مجدد به سايتتان تشويق کنيد. اين تشويق مي تواند بصورت ارائه: يک مطلب جديد به بازديد کننده، کتاب الکترونيکي، يک نرم افزار، مجله الکترونيکي، و غيره باشد.

8. چاپ سئوال و جوابهايي در مورد کسب و کارتان،محصولات و وب سايت. آنها مي توانند سوالاتي در مورد بخشهاي مختلف از کسب کارتان داشته باشند. 

9. مطمئن شويد کاربر مي تواند با کليک کردن بر روي لينکهاي شما وارد قسمت دلخواهش شود.اگر کسي نتواند به بخش مورد نظرش برود از وارد شدن به آن قسمتها (و يا حتي سايت شما در مراجعه هاي بعدي)دست خواهد کشيد.

10. وب سايتتان را بصورت منطقي و سودمند سازماندهي کنيد.شما قصد نداريد يک نمونه رايگان به مشتري ارائه کنيد قبل از اينکه مشتريها محصول شما را بشناسند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ده نکته براي راه اندازي يک وب سايت سودمند
تسهیل گستر 30 خرداد 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


مزیت ها و معایب پول های دیجیتالی
پول به عنوان یکی از ابزارهای خرید و فروش از دیر باز به اشکال گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو