جشن تولد ۱۵ سالگی تسهیل گستر برگزار شد

به میمنت 15 سال تلاش و برای تشکر و قدردانی از دوستان، مشتریان و کارکنانی که هیچگاه تسهیل گستر را در این راه تنها نگذاشتند، روز سه شنبه مورخه 91.6.14 از ساعت 16 الی 19 جشنی در دفتر مرکزی تسهیل گستر با حضور کارکنان، مشتریان، دوستان تسهیل گستر و مسئولان ویقار با هنرمندی استاد مسعود نوری که شور مضاعف به این مراسم بخشیده بود، برگزار شد.

به میمنت 15 سال تلاش و برای تشکر و قدردانی از دوستان، مشتریان و کارکنانی که هیچگاه تسهیل گستر را در این راه تنها نگذاشتند، روز سه شنبه مورخه 91.6.14 از ساعت 16 الی 19 جشنی در دفتر مرکزی تسهیل گستر با حضور کارکنان، مشتریان، دوستان تسهیل گستر و مسئولان ویقار با هنرمندی استاد مسعود نوری که شور مضاعف به این مراسم بخشیده بود، برگزار شد. در ادامه مهندس علیرضا غضنفری طی یک سخنرانی کوتاه از تلاش کارکنان مجموعه و همراهی مشتریان و دوستان و مسئولان تشکر و قدردانی کرده بار دیگر عهد تسهیل گستر با جامعه که همانا کمک و ایجاد بستر برای الکترونیکی و استاندارد شدن تجارت ایران است را یاد آور شدند و از کارکنان خواستند که از هیچ تلاشی برای کمک به سبز کردن زندگی مردم از محل بکار گیری فن آوری اطلاعات مضایقه نکنند.

در انتهای برنامه شمع 15 سالگی تولد به همراه کارکنان خاموش شد و تسهیل گستر پا در 16 سالگی گذاشت و در نهایت کارکنان مجموعه در ضیافت شام در محیطی بسیار صمیمی و دوستانه خروجی 15 سال تلاش و نتایج اخذ شده در این مدت را جشن گرفتند.


 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
جشن تولد ۱۵ سالگی تسهیل گستر برگزار شد
تسهیل گستر 20 شهریور 1391
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چرا به جمع نمایندگان تسهیل‌گستر بپیوندید؟
بازار نرم‌افزارهای سازمانی، به ویژه ERP، در حال رشد تصاعدی است. در این میان، تسهیل‌گستر به عنوان یکی از پیشگامان ارائه راهکارهای ERP متن باز در ایران، با ارائه راهکارهای جامع و مقرون به صرفه اودوو، فرصتی استثنایی برای فعالین بازار فراهم کرده است تا به رشدی چشمگیر دست یابند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو