راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

درخواست ثبت به‌پرداخت ملت

با سلام و عرض احترام

درگاه پرداخت آنلاین سایت را چگونه راه‌اندازی کنم؟


تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

ضمن عرض سلام و وقت بخیر

کاربر گرامی در حال حاضر سیستم سازمان یار قادر به اتصال به درگاه الکترونیکی "به‌پرداخت بانک ملت" می‌باشد. جهت فعال‌سازی این درگاه به شرح زیر عمل کنید: 

ابتدا باید از طریق سایت http://www.behpardakht.com/resources/Vpos.html اقدام به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی نمایید (در سایت فوق مراحل ثبت نام و ارسال مدارک و ...راهنمایی شده است). به هنگام ثبت درخواست، یکسری اطلاعات در رابطه با وب‌سایت از شما درخواست خواهند کرد از جمله:

* داشتن اینماد (برای کسب و کارها با فروش اینترنتی حتما باید برای سایت، نماد اعتماد داشته باشید. دریافت نماد اعتماد از طریق سایت https://enamad.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد)

* ip هاست : که از شرکت تسهیل گستر استعلام می‌کنید

* زبان برنامه نویسی (که برابر است با ): پایتون

* آدرس callback: که از شرکت تسهیل گستر استعلام می‌کنید

پس از اتمام ثبت نام و ارسال مدارک، بانک یکسری مشخصات به شما خواهد داد که آنها را می‌توانید در نرم افزار خود، در ماژول وبسایت، در قسمت "پیکربندی /  درگاه های پرداخت /  به‌پرداخت ملت" جایگذاری نمایید و گزینه فعال را انتخاب نمایید تا در سایتتان فعال شود.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو