قالب گرافیکی

بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.

1

تحویل لوگو

با سلام

تحویل لوگو توسط مشتری جهت طراحی قالب گرافیکی وب سایت در شرکت تسهیل گستر باید در چه فرمتی باشد؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

لوگوی سایت اولین نقطه ارتباطی شما یا برندتان محسوب می شود. هدر وب سایت شما یکی از مهم ترین مکان هاییست که لوگوی شما در آن قرار خواهد گرفت.

در صورتی که لوگو ندارید در طراحی لوگو این موارد را رعایت کنید:

1. لوگو باید بیانگر فعالیت و نمایانگر شما باشد. و آن را از لوگوی شرکت های دیگر متمایز کند.

2. به‌جای یک لوگوی پیچیده، لوگوی ساده انتخاب کنید.

3. لزومی وجود ندارد که لوگو یا آرم حتما باید دارای تصویر باشد لوگو بسیاری از شرکت ها تنها با نوشته ساخته شده اند. در عین حال می توان از تصویر در لوگو استفاده کرد چرا که یک تصویر خیلی بهتر از نوشته یا نام شرکت در ذهن باقی می ماند.

4. بهتر است لوگوی شما ظاهری ساده و تمیز داشته باشد تا حتی در اندازه های بسیار کوچک مانند تصویر پروفایل نیز خوب بنظر برسد.

5. تعادل بین نوشته‌ها را رعایت کنید.

6. لوگو فروشگاه اینترنتی تان خوانا باشد.

7. سعی کنید زمینه لوگو خود را بی رنگ و شفاف در نظر بگیرید تا بتوانید از آن در تمامی صفحات با رنگ های مختلف استفاده کنید.

8. برای لوگو سایت‌تان از رنگ‌های مناسب استفاده کنید.

9. بهتر است لوگویتان با کیفیت باشد تا بتوانید به راحتی برای هر اندازه و هر سایزی از آن بدون محدودیتی استفاده کنید.

بعد از رعایت تمامی موارد مطرح شده، جهت ارسال لوگو آماده شده به شرکت تسهیل گستر جهت شروع قالب گرافیکی وب سایت، حتما فرمت لوگو ساخته شده SVG یا وکتور باشد و از فرمت JPG استفاده نکنید و به حالت لایه باز ارسال فرمایید. این کار باعث می شود کیفیت آن افت پیدا نکند و مقیاس پذیر (Scalability) داشته باشد.

انتخاب یک لوگوی مناسب دغدغه همه افرادی که می‌خواهند سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند، است و شما هم اگر در این مسیر قرار بگیرید با آن مواجه می‌شوید. علاوه بر لوگو، انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی هم ممکن است شما را درگیر کرده باشد. پیشنهاد می‌کنیم کار را به کاردان بسپارید.

برای طراحی لوگو سایت، اگر خودتان ایده‌ای ندارید از افراد فعال در این زمینه کمک بگیرید. متخصصان شرکت تسهیل گستر نیز می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو