چه چیز جدیدی در CRM اودوو 16 وجود دارد؟

در نسخه 16 اودوو، ماژول CRM ویژگی های انحصاری را در آخرین به روز رسانی خود ارائه می دهد. بدون شک ERP موثر می تواند با محبوبیت مشتریان و ایجاد رابطه موثر با آنها، راه را برای رشد چشمگیر کسب و کار هموار کند. اودوو 16 یک ابزار موثر ERP است که مدیریت کسب و کار شما را خودکار می کند و فعالیت های ارتباط با مشتری را بهبود می بخشد.

 چرا کسب و کارها تبلیغ می شوند؟ برای چه استفاده ای؟ هدف شرکت ها چیست؟ هیچ کسب و کاری بدون حمایت و پشتیبانی مشتری به تنهایی سرپا نمی ایستد. بنابراین مشتریان ستون یا بخش چشم نواز یک تجارت هستند. برای اینکه یک شرکت بتواند با مدیریت خودجوش و روان حرکت کند، باید با مشتریان رابطه صمیمانه ای داشته باشند.. یک ERP موثر می تواند کسب و کار شما را با مشتریان حفظ کند و  مشتریان بالقوه را که می توانند توسعه کسب و کار شما را تعدیل کنند، فیلتر کند.

مروری بر ماژول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اودوو 16

با اودوو 16، می توانید کار ورود اطلاعات خود را کاهش دهید و فعالیت های ارتباط با مشتری خود را با عملکردهای بداهه خودکار کنید. شما می توانید فعالیت های خود را به سرعت سازماندهی کنید، از فعالیت های خود اطمینان حاصل کنید و کسب و کار خود را با پیشرفت های مناسب ببندید. برنامه CRM فعالیت های تجاری شما را به روز می کند و بدون هیچ تاخیری به مشتریان شما خدمات می دهد. بازخورد با کیفیت را در کسب و کار شما تضمین می کند و پتانسیل بیشتری را در اختیار مشتریان و سرنخ های بالقوه قرار می دهد. اودوو در نسخه پیشرفته خود، با طراحی جدید و وضوح بسیار با یک بک اند جدید راه اندازی شده است که با نصب و دید بهتر، طراحی جدید، ویژگی های جدید برای ایمیل مارکتینگ، طرح بندی جدید برای ایمیل اکنون پرداخت کن، اعلان ها، چند شرکتی و چند دامنه و سرورها، امکانات گسترده در شبکه های اجتماعی برای توییت و پیش فاکتورها سروکار دارد.

ویژگی های Odoo 16 CRM

به سرعت بسته می شود و به فروش می رسد

  • رابط کاربری بصری مدرن

با کمک یک رابط کاربری مدرن و شهودی، می توانید فعالیت های خود را به صورت فرصت ها سازماندهی کنید. می توانید گزارش فروش خود را با سرنخ های بالقوه ببندید. شما به یک داشبورد با یک چارچوب بازطراحی شده هدایت می شوید که در آن می توانید فعالیت های فروش را مشاهده کنید.

  • رابط موبایل پسند

می توانید روی تلفن همراه خود ضربه بزنید، از رابط کاربری در هر جایی استفاده کنید.

  • ورود داده ها را کاهش دهید

با ویژگی‌های جدید بازاریابی ایمیل، می‌توانید پیش فاکتورهای ایمیل را به سرعت برای مشتریان خود مستقر کنید و به طور موثر سرنخ ایجاد کنید. اگر جزئیات تماس مشتری را نشان داده اید، تماس های VoIP را با یک کلیک مدیریت کنید.

سرنخ ها و تولید سرنخ

تولید سرنخ

شما می‌توانید با ایجاد کمپین‌ها، به صورت خودکار سرنخ‌های خود را ایجاد کنید و با چند کلیک ایمیل‌های معتبری را با سرنخ‌ها ارسال کنید.

  • ایمپورت سرنخ

می توانید سرنخ های احتمالی را با ستون منطبق وارد کنید و آنها را در گوشه سمت راست قرار دهید.

  • تشخیص GeoIP

می‌توانید با دریافت آدرس IP بازدیدکننده، به GeoIP سرنخ‌هایی که تشکیل شده‌اند، شناسایی یا دسترسی داشته باشید. شما می توانید آدرسی را که در هر مکانی درج شده است، به عنوان مثال، ایالت، کشور، شهر و غیره بدانید.

  • Deduplication را ارائه دهید

می‌توانید حرف اضافه سرنخ‌هایی را که به یک فرصت منتهی می‌شود ادغام و تبدیل کنید - به‌طور خودکار مخاطبین را بر اساس سرنخ‌های تولید شده توسط کپی‌برداری ایجاد کنید.

  • ابزار کسب آنلاین و بازاریابی اجتماعی

بیش از 30 برنامه بازاریابی برای افزایش سرنخ های خود با کسب آنلاین از وب سایت خود دریافت خواهید کرد، از جمله ابزارهای بازاریابی اجتماعی برای توییت کردن و پیش فاکتورهایی از وظایف مختلف، و شما در حال توسعه سرنخ های خود خواهید بود.

  • امکانات چت زنده و گزینه های تماس را ارتقا دهید

قابلیت فعال کردن امکانات چت زنده و گزینه‌های تماس در نزدیکی هر یک از سرنخ‌ها و تبدیل بازدیدکنندگان شما به سرنخ. همچنین می توانید قوانینی را برای کشورها یا صفحات کلیدی خود تعریف کنید.

  • قوانین تخصیص

فعال کردن و اختصاص دادن سرنخ ها به تیم فروش خود یا شخص فروش به فرد مناسب و ردیابی سرنخ ها بر اساس فاکتور و دپارتمان ها.

  • دسترسی به URL Trackers

با استفاده از ردیاب‌های UTM با کمپین‌های بازاریابی خود، منبع سرنخ‌ها را ردیابی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

فرصت های اجرایی

  • فعالیت ها و مدیریت تماس

ترتیب فعالیت ها را بر اساس فرصت تنظیم کنید. می‌توانید فعالیت‌ها را برای اعضای تیم فروش خود برنامه‌ریزی کنید و فعالیت‌ها را در گفتگوی فرصت با عملیات از پیش تعریف‌شده ثبت کنید. با این ویژگی، مدیر می تواند فعالیت های تیم را ردیابی، تجزیه و تحلیل و ثبت کند.

  • سفارشی کردن مراحل

علاوه بر این، می‌توانید مراحل را با ویژگی سفارشی‌سازی خود اضافه کنید و فرصت ها را به شیوه‌ای با ساختار مناسب ارائه دهید.

  • اقدامات بعدی را هماهنگ کنید

با فرصت و فعالیت ها بر اساس فرصت ها با عملیات از پیش تعریف شده، می توانید عملیات خود را برنامه ریزی نمایید.

  • ثبت تماس ها و برنامه ریزی جلسات با اودوو

شما می توانید به سرعت تماس های VoIP با مشتریان را راه اندازی کنید. همچنین می‌توانید جلسات را با فرصت‌ها با همگام‌سازی مشتری با تلفن همراه و تقویم Google برنامه‌ریزی کنید.

  • دید همه جانبه (360 درجه)

می‌توانید کل صفحه را در یک صفحه مشاهده کنید: بازدیدکننده صفحه وب، ایمیل‌ها، جلسات، سفارش‌های قبلی، اقدامات بعدی و غیره.

دلایل از دست دادن فرصت های خود را می توانید خود تجزیه و تحلیل کنید که چرا فرصت ها باقی مانده و از دست رفته اند و غیره.

مشتریان

  • چند آدرس با چند دامنه و سرور

می توانید آدرس های چندگانه را با چند دامنه و سرور وارد کنید تا بتوانید با چند نفر در آن سازمان ارتباط داشته باشید و با آنها معامله کنید. می توانید تاریخچه کامل سازمان را ردیابی کنید. با CRM می توانید سفارشات خود را افزایش دهید، قیمت ها و سفارشات فروش با سازمان قابل تجزیه و تحلیل هستند.

ارتباط موثر

  • قالب‌های ایمیل جدید و پیام‌های ایمیل فوری

همانند اودوو 16، شما قادر خواهید بود ویژگی قالب های جدید را در بازاریابی ایمیلی فعال کنید و می توانید دسترسی سریعی برای ارسال پیام های ایمیل فوری به مشتریان خود داشته باشید. می‌توانید ویژگی افزودن قالب های جدید را در حین ارسال پیام‌های ایمیل فوری مجاز کنید. همچنین می‌توانید دروازه‌های سریع را برای فرصت‌های کافی برای سرنخ‌های مشتری تقویت کنید.

تماس های فوری یا دستی VoIP

می‌توانید یک صف شماره‌گیری با فرصت‌ها یا سرنخ‌های مربوطه با سرنخ‌های مشتری پاسخ‌دهی شده ارائه کنید. می توانید به صورت خودکار یا دستی با سرنخ های مشتری با آنها تماس بگیرید. در حین ایجاد تماس که با سرور VoIP یکپارچه شده است، یک پنجره پاپ آپ خودکار تشکیل می شود. اگر مشتری تماس‌ها را مجدداً برنامه‌ریزی کرد، می‌توانید به سرعت با نمادی که در نزدیکی آن قرار داده شده است، یک ایمیل ایجاد کنید و پیامی برای او ارسال کنید. با باز کردن فرم مشتری، می‌توانید تماس‌های گزارش را خودکار کنید و ایمیل‌ها را مطابق با اقدامات لازم ایجاد کنید که می‌توانید در مرحله بعدی خدمات ارائه دهید.

شما گزارش های مفصلی از گزارش مشتری و همچنین گزارش کار تیم فروش با جزئیات از تیم خود دریافت خواهید کرد و می توانید عملکرد اعضای تیم را تجزیه و تحلیل کنید. در داشبورد اودوو 16، می‌توانید گزارش‌های از پیش تعریف‌شده را در انواع مختلف پیدا کنید، به‌عنوان مثال: صفحه‌گسترده، جداول محوری، نمودار دایره‌ای و غیره، و هر شکلی از نماها یا گزارش‌های تحلیلی را طبق فیلترهایی که اضافه می‌کنید دریافت خواهید کرد. در اینجا در اودوو، شما قادر خواهید بود گزارش ها را برای اعضای خود ارسال کنید و خدمه شما می توانند وضعیت عملکرد آنها را به راحتی درک کنند. این یک ویژگی بداهه پیشرفته است که اکنون توسط اودوو 16 بروز شده است. و در برخی بالعکس، می توانید گزارش ها را به طور جداگانه در نماهای مختلف مانند داشبورد، محور، فهرست و تحلیل گرافیکی دریافت کنید.

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چه چیز جدیدی در CRM اودوو 16 وجود دارد؟
تسهیل گستر, بابک شعبانی 11 آبان 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


دستورالعمل های چند شرکتی در Odoo
یکی از ویژگی های اصلی Odoo توانایی آن در نگهداری چندین شرکت است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی اطلاعات چندین شرکت را حفظ کنند. همچنین به ما امکان مدیریت عملیات را می دهد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو