CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

0

نحوه تنطیم سطوح دسترسی کاربران

تصویر پروفایل
محسن صفائی

سلام

چگونه می توانم سطوح دسترسی را در ماژول CRM تنظیم کنم؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
1
تصویر پروفایل
زهرا عباسی
بهترین پاسخ

با سلام

سطوح دسترسی برای ماژول CRM، براساس سطوح دسترسی مشخص شده برای ماژول فروش است. اگر از طریق تنظیمات عمومی> کاربران و شرکتها> کاربران> تب سطوح دسترسی، در فیلد فروش گزینه "کاربر: همه اسناد" را انتخاب کنید، کاربر می تواند در ماژول CRM، به منوی "فروش" و "سرنخ ها" دسترسی داشته باشد و فروشنده می تواند تمام سرنخ ها، یعنی سرنخ های ایجاد شده توسط همه را مشاهده نماید.


برعکس، اگر بر اساس "کاربر: فقط اسناد شخصی" انتخاب کنید، کاربر می تواند به منوی "فروش" و "سرنخ ها" دسترسی داشته باشد و فروشنده مربوطه فقط می تواند سرنخ های ایجاد شده توسط وی را مشاهده کند. برای کاربرانی که سطوح دسترسی بر اساس "مدیر" انتخاب شود، در ماژول CRM نیز دسترسی به مدیریت خواهند داشت.

منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین Unfortunately, the answer support is not available. later please Try
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو