هشدار پلیس فتای تهران به بانک‌ها

رییس پلیس فتای غرب استان تهران درباره ایجاد حساب‌های واسط توسط افراد بزهکار با استفاده از مدارک دیگران هشدارداد.

رییس پلیس فتای غرب استان تهران درباره ایجاد حساب‌های واسط توسط افراد بزهکار با استفاده از مدارک دیگران هشدارداد.

بیما- سرهنگ باقریان در مورد ایجاد حساب‌های واسط توسط افراد بزهکار با استفاده از مدارک دیگران هشدار داد و گفت: اخیرا افراد بزهکار با سرقت مدارک شخصی دیگران به بانک مراجعه کرده و با بیان اینکه قصد ایجاد حساب بانکی برای یکی از آشنایان خود را دارند، اقدام به افتتاح حساب به اسم فرد قربانی می‌کنند. وی افزود: در این میان سهل‌انگاری برخی از متصدیان بانک‌ها که بیشتر از روی حس دلسوزی و همکاری با مشتریان است، متاسفانه باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود که قطعا عواقب قانونی برای متصدیان بانک نیز خواهد داشت.


وی افزود: افراد بزهکار پس از افتتاح این‌گونه حساب‌ها، مبالغ به سرقت رفته از حساب‌های دیگران را به این حساب‌ها انتقال داده و از این طریق سعی می‌کنند ردپایی از خود باقی نگذاشته و فردی که حساب بانکی به نام وی افتتاح شده مقصر و مجرم جلوه دهند.


باقریان در این‌باره به تمامی بانک‌ها و متصدیان آنها هشدار داد: به هیچ عنوان بدون حضور خود فرد و داشتن اصل مدارک اقدام به افتتاح حساب برای افراد نکرده و از بروز چنین مشکلاتی برای شهروندان جلوگیری کنند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
هشدار پلیس فتای تهران به بانک‌ها
تسهیل گستر 21 آبان 1392
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


5 مسئولیت جهانگرد در شبکه ملی اطلاعات
وزیر ارتباطات، در احکام جداگانه‌ای معاون خود را به سمت مجری، مدیر، مجری زیرساخت، رئیس و مجری کارگروه 4 نفره تحقق شبکه ملی اطلاعات و مسئول تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات کشور منصوب کرد تا اجرای این شبکه را پیگیری کند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو