دومین سمینار « حسابداری مدیریت » شمالغرب کشور در تبریز برگزار می شود

دومین سمینار « حسابداری مدیریت » شمال غرب کشور، چهارشنبه 21 آذر ماه در تبریز برگزار می شود.

عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران با بیان این مطلب افزود: این سمینار با حضور مدیران صنایع، مدیران و مشاوران مالی، حسابداران، اساتید، پیشکسوتان و دانشجویان رشته حسابداری و با سخنرانی اساتید برجسته این رشته از جمله دکتر عزیز عالی‌ور، دکتر امیر ابراهیم زاده، دکتر هنگامه مقدس پور و دکتر مهدی زینالی برگزار می شود. مهندس علیرضا غضنفری مدیر عامل شرکت تسهیل گستر نیز در خصوص سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان یا ERP و اهمیت آن برای افزایش بهره وری سازمان ها سخنرانی خواهد داشت.

دکتر امیر ابراهیم زاده افزود: این سمینار با محوریت «نقش حسابداری مدیریت و اطلاعات مالی در تصمیم گیری مدیران» برگزار می شود و مباحثی مثل راه های تامین مالی هنگام نیاز به نقدینگی به جای اخذ وام از بانک، زمان مناسب ارائه گزارش مالی به مدیران که برای یک مدیر ارزش تصمیم گیری داشته باشد و همچنین جایگزین ها برای اجرای طرح های توسعه، از دیگر موضوعاتی است که در این سمینار به آن پرداخته می شود.

وی گفت: برگزاری موفق اولین سمینار حسابداری و مدیریت در تبریز و استقبال بی نظیری که از آن به عمل آمد، زمینه برگزاری آن برای دومین بار در شمال غرب کشور را فراهم کرد و تبریز، میزبان بزرگ ترین سمینار حسابداری شمال غرب کشور خواهد بود.

عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، ادامه داد: آئین گرامی داشت روز حسابدار نیز از برنامه ‎های جنبی این سمینار بوده و در بخش پایانی سمینار برگزار می‎ شود که علاقه‌مندان می ‎توانند در آن شرکت کنند.


نسیم دوستی، مدیر عامل موسسه همراهان کار نو و دبیر اجرایی دومین سمینار حسابداری مدیریت شمال غرب کشور نیز در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شاخه حسابداری مدیریت در حرفه حسابداری، نیاز صنایع منطقه و استان به دانش و اطلاعات جدید در این زمینه و آغاز هفته حسابدار، این سمینار برای پاسخگویی به نیازها و خلاهای موجود در این زمینه، بزرگداشت روز حسابدار و تقدیر از فعالان این حوزه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با حمایت معنوی دو انجمن بزرگ حسابداری ایران، انجمن حسابداران خبره ایران، انجمن حسابرسان داخلی ایران و شرکت تسهیل گستر برگزار می شود.

لازم به ذکر است که دومین سمینار بزرگ حسابداری مدیریت شمال غرب کشور، 21 آذر ماه در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و از ساعت 8 صبح الی 17 برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.hkareno.ir مراجعه نمایند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
دومین سمینار « حسابداری مدیریت » شمالغرب کشور در تبریز برگزار می شود
تسهیل گستر 19 آذر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


همایش نقش ساختار ذهن در موفقیت اقتصادی بانوان کارآفرین برگزار می شود
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو