کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت چهارم

در مقالات بازاریابی جاذبه ای ما، من توضیح دادم که چگونه ایجاد محتوای عالی می تواند تاثیر مثبتی بر فرآیند کسب و کار شما داشته باشد. گام بعدی در استراتژی بازاریابی شما، تقویت فرایند نگهداری و مشتریانتان است.

 

شما فرصت های خود را به مشتریان تبدیل کرده اید و محصول یا سرویس مورد نظر خود را ارائه می کنید، اما کار هنوز تمام نشده است. با بررسی داده های خود (از CRM، تجزیه و تحلیل وب سایت و تنظیمات مشتریان)، با تخصیص منابع و تشویق مشتریان خود برای ادامه راه با نام تجاری شما، قادر خواهید بود بیشتر موفق شوید.

 

به همین دلیل باید هر کاری که می توانید برای ایجاد یک رابطه بلند مدت بین نام تجاری و مشتریان خود انجام دهید. این سه تاکتیک بازاریابی به شما کمک خواهند کرد:

 

  1. مشتریانتان از محتوای هوشمند لذت ببرن

  2. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

  3. مشتریان خود را به سفیران تجاری تبدیل کنید

 

ارائه تجربه کامل

بخشی از یک استراتژی مشتری محوری ، افراد را به خاطر منحصر به فرد بودن و با هدف لذت بردن آن ها مورد توجه قرار می دهد. با دادن بهترین تجربه ممکن در همه کانال ها، شانس خود را برای تأثیر در تصمیم گیری خرید خود افزایش دهید.

 

چرا ؟

از یک طرف، هنگامی که پیام درست را ارائه می کنید ارزش و رعایت نام تجاری خود را افزایش می دهید. از سوی دیگر، به مشتریان خود را نشان می دهید که به آن ها اهمیت می دهید.

یکی از این راه ها این است که محصولات یا خدمات دیگری مانند هدیه رایگان یا حتی محتوای هوشمندانه ارائه دهید.

 

به عنوان یک شرکت نرم افزاری، ما در نرم افزار erp سازمان یار می دانیم که قدم برداشتن مشتریان در  یک محیطی که با آن آشنا نیستند، چقدر سخت است. به همین دلیل نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) خود را معرفی کرده ایم، بنابراین کاربران می توانند به سرعت و به آسانی تمام مورد های ضروری را از جمله توابع و نحوه سازماندهی تیم فروش خود را درک کنند. ما به آن ها ابزارهای جامع ارائه می دهیم تا بتوانند اهداف خود، KPI ها، جریان فروش خود را سازماندهی و ... را بهتر بتوانند درک کنند.

 






تنظیم اهداف فروش در برنامه  CRMسازمان یار 

 

این، نمونه ای از چگونگی لذت بردن مشتریان شما با محتوای هوشمند است که نه تنها محتوای تجاری است، بلکه ارزش افزوده ای برای برند شما برای حل نقاط اصلی درد مشتریان محسوب می شود.

با مخاطبین خود ملاقات کنید، صحبت کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید

"بگذارید همیشه با لبخند یکدیگر را ملاقات کنیم، زیرا لبخند، آغاز عشق است" - مادر ترزا

 

چرا این مهم است؟

شما شرکت خود را یک چهره مردمی می دانید و این به مشتری اجازه می دهد با برند شما راحت تر ارتباط برقرار کند.

برای یک رویداد سرگرم کننده و مناسب، چرا سعی نمی کنید یک صبحانه تجاری بسازید که مردم بتوانند در حین چت در کنار یک بوفه درس بخوانند. در اینجا شما یک عامل جذاب (غذا، شبکه) و یک عنصر پرورش (کنفرانس بی نظیر) در اطراف نام تجاری خود را ترکیب می کنید. این نوع اقدام به شما کمک می کند که هنگام ارسال پیام عمیق، قدرت بیشتری کسب کنید. به عبارت دیگر، شما با موفقیت در تخصص شرکت خود توانسته اید اعتماد را به عنوان یک منبع تأثیرگذار و منبع کلیدی اطلاعات را به دست آورده اید.

 

اجازه دهید جهان بداند چرا مشتریانتان را خوشحال هستند

هنگامی که شما این غریبه ها را جذب کردید ابتدا توجه شان را به خود جلب کردید و زمانی که شما موفق به فروش محصول و یا خدماتی که آنها به دنبال آن بودند،شدید، اعتماد شان را به دست آوردید. این گونه  این مشتریان خوشحال، مشتاق به وفاداری نام تجاری شما هستند و شادمانی خود را به اشتراک می گذارند و به بهترین سفیران نام تجاری شما تبدیل می شوند.

 

چرا این مهم است؟

تأیید اعتبار اجتماعی، یک دارایی مهم برای هدایت فروش است. مشتریان بالقوه به بستگان خود اعتماد می کنند و از جمله عوامل دیگر، گوگل از معیارهای اجتماعی برای رتبه بندی وب سایت شما در SERPsاستفاده می کند.

 

همانطور که می بینید، این نمونه ها ترکیبی کامل از انگیزه های دیجیتال و اقدامات واقعی زندگی است. همیشه حفظ تعامل با کاربر مهم است وگرنه شما در معرض خطر از دست دادن آن می شوید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت چهارم
تسهیل گستر 28 تیر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت سوم
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو