کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت دوم

صفحات فرود که مشتریان شما را به سوی هدفتان می کشانند. 

در بخش بازاریابی جاذبه ای ، ابتدا توضیح دادم که چقدر سخت است که غریبه ها (کاربران نا آشنا) را به یک صفحه وب جلب کنیم. پس از آنکه توانستید کاربر را به سوی سایت خود جذب کنید، باید با ایجاد یک صفحه فرود درجه یک آن ها را در سایت خود نگه دارید.

صفحه فرود یک صفحه در وب سایت شما است که برای جلب توجه بازدیدکنندگان به یک اقدام خاص (دانلود، ثبت نام، پر کردن فرم و غیره) طراحی شده است. برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و سهولت نرخ تبدیل، درباره عناصر کلیدی برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت شما باید یک صفحه فرود مناسب داشتهه باشید.

در اینجا چند نکته مفید برای شروع وجود دارد:

  • نقشه راه و اهداف خود را تنظیم کنید

  • تمرکز بر مشتری (با محتوا محوری)

  • از یک طراحی سایت ساده و تجربه کاربر مستقیم استفاده کنید

نقشه راه و اهداف خود را تنظیم کنید

من چندین مدل از نقشه های سایت را برای مشتریان در طیف وسیعی از صنایع مانند بانکداری و خرده فروشی قرار داده ام. قبل از تولید محتویات و صفحات فرود، من همیشه از خودم پرسیدم: « نیازمندی های مخاطبان چه چیزی هایی هستند؟» و «می خواهم بازدیدکنندگان چه اقداماتی را انجام دهند؟». با نقشه برداری از مراحل مختلف، بازدیدکنندگان،شما را قادر به ایجاد:

طراحی یک صفحه فرود متمرکز از نظر محتوایی

نقشه برداری بازاریابی وسیع تر با اقداماتی که با هدف تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان مادام العمر است

نقشه برداری گسترده تر به حفظ وفاداری نام تجاری شما کمک می کند. پس از انجام این کار، می توانید نقشه راه تبدیل خود را به طور مداوم بهینه سازی کنید.

 تمرکز بر مشتری (با محتوا محوری)

همان طور که من شروع به ایجاد محتوا می کنم، در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو و نمایش های کاربران نیز فکر می کنم. جستجو اغلب منجر به روند خرید آنلاین را می شود. بنابراین، هنگام نوشتن، درک می کنم که ارتباط با نیاز مخاطبان امری حیاتی است.

اولا، باید بدانم کدام کلمات کلیدی و اصطلاحات جستجو بین مخاطبان هدف من محبوب هستند. سپس از این کلمات در محتوا استفاده می کنم. این ارتباط بین شرایط جستجو و محتوای وب سایت (از جمله عنوان، سرفصل ها، متا) برقرار است.

 

در سازمان یار ما ابزار تبلیغاتی را ایجاد کرده ایم، کمک می کند تا کسب و کار، یک دیدگاه سریع از موضوعات جستجو شده مرتبط با کلمات کلیدی خود را دریافت کنید. 

 

هنگامی که من مجبور بودم یک صفحه فرود برای جذب کاربران ایجاد کنم، کلیدواژه های خودم را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کردم. به همین دلیل به همان اندازه که ممکن است، از کلمات کلیدی هر کجا که می توانستم در صفحه وب استفاده کردم.

 

نکته دیگری که یاد گرفته ام و میخواهم به اشتراک بگذارم << تمرکز بر اطلاعاتی که بازدید کنندگان شما نیاز دارند>> است. آن را ساده نگه دارید تحقیقات نشان می دهد که برای جلب توجه بازدید کنندگان و رفتن آنها به سوی کلیک بر روی اقدام به عمل،  در صفحه شما باید در هشت ثانیه اول تاثیر  بگذارد.

 


در اینجا چند مورد برای یک صفحه فرود است و شما می توانید از آن برای ایجاد صفحه خود استفاده کنید:

  • نوار ناوبری را برای توجه بازدیدکنندگان بر روی اطلاعات اولیه نگه دارید.

  • دکمه ها یا هر گونه تماس برای اقدام باید در بالای صفحه قرار بگیرند، اما برای افرادی که مایل به یادگیری بیشتر هستند، اطلاعات اضافی را در انتها ارائه دهید.

  • تعداد فیلدها (یا فیلدهای مورد نیاز) در فرم های تماس خود را محدود کنید. بهتر است فیلدهای بیشتر را بعد از شروع اضافه کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که گزاره فروش منحصر به فرد (USP) با نیازها و درخواست های بازدیدکنندگان مطابقت دارد.

  • توصیفات مشتری یا منابع خود را برای تأکید بر ارزش آنچه که شما ارائه می دهید اضافه کنید.

علاوه بر این، شما می توانید بخش اثبات و اعتبار اجتماعی اضافه کنید، با توصیفات از جریان توییتر خود را برای نشان دادن مشتریان خود را خوشحال است.

بنابراین، صفحه های موثر فرود یک معرفی سریع و ساده برای هدف شما است. در نهایت مطمئن شوید صفحات فرود کاملا از نظر طراحی، محتوا، اندازه و غیره کاملا مناسب است.

انواع مختلفی از صفحه فرود خود را آزمایش کنید

کاربران اینترنت موبایل انتظار دارند که مرورگر وب تلفن آنها قابل مقایسه با چیزی است که روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود دارند.

هنگامی که شما با موفقیت تمام ریسپانسیو بودن سایتتان را انجام دادید، می توانید به راحتی مزایای آن را مشاهده کنید که عبارتند از:

  • افزایش ترافیک وب سایت

  • افزایش نرخ تبدیل

  • کاهش میزان گزاف گویی و افزایش افتادن در کانال خرید

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت دوم
تسهیل گستر 20 تیر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای درجه بندی کنید
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو