کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت سوم

نحوه بستن قرارداد با امتیازدهی سریع و اتوماسیون


در مقاله قبلی بازاریابی جاذبه ای ، توضیح دادم که چگونه برای جذب بازدید کنندگان وب سایت و تبدیل آنها به کاربر وفادار و همیشگی چه کارهایی باید انجام دهید. اکنون که این عمل را انجام داده اید، هدف بعدی این است که این مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید!

در مرحله سوم، فعالیت های بازاریابی و فروش بسیار نزدیک هم هستند. این لحظه ای است که بازاریابان و فروشندگان اغلب برای توسعه استراتژی صحیح رهبری، مناسب می باشند.

گام های بعدی در تبدیل منافع به مشتریان، این چشم انداز را با اطلاعات بیشتری ارائه می دهند - اطلاعات مربوط به آنها، بر اساس اقدامات گذشته و همچنین در مورد نیازهای آنها است. به دنبال اقدامات بازاریابی اتوماتیک با توجه به اقدامات و منافع رهبران، ورودی ها را به طور خودکار تعیین می کنند.

بستن معاملات با بازاریابی ایمیل

ابتدا اجازه دهید نیک که مدیری منحصر به فرد در تیم بازاریابی است را به شما معرفی کنیم.

به طور خلاصه، کار او این است که اطمینان حاصل کند که تیم فروش با بهبود برنامه تولید، منجر به بالا رفتن کیفیت شوند. نیک، ایمیل های مختلف بازاریابی را بسته به رفتار مشتریان بالقوه در سایت ما و آنچه آنها علاقه مند هستند برای ارسال به آن ها ایجاد می کند. در اینجا دسته بندی های مختلفی وجود دارند:

مردم علاقه مند به استفاده از  سازمان یار در شرکت خود هستند

مردم علاقه مند به فروش سازمان یار

افرادی که نرم افزار را دانلود کرده اند

افرادی که از نرم افزار آنلاین استفاده می کنند

و ...

البته، زمانی وجود دارد که منجر به یکی از دسته های بالا نمی شود و نیک برای آن آماده است. به عنوان مثال، افرادی که علاقه مند به استفاده از سازمان یار در شرکت خود هستند و همچنین از نرم افزار آنلاین استفاده می کنند، می توانند یک ایمیل اتوماتیک و شخصی با یک مقاله سفید یا اخبار مربوط به تبلیغات دریافت کنند.

در اینجا یک مثال از چگونگی سازماندهی ایمیل های بازاریابی خودکار بازاریابی شما در یک نمودار نمایش داده شده است:

 

همانطور که در پست دوم مقاله ی بازاریابی جاذبه ای نوشتم، فراموش نکنید که همیشه در محتوای خود اقدام به عمل بگذارید. هر بار که مواد بازاریابی را با یک هدف مشخص ایجاد می کنید، باید یک اقدام به عمل داشته باشید.

سپس، نیک برنامه های ارسال ایمیل های بازاریابی تنظیم کرد - به عنوان مثال، درست بعد از اینکه کسی ثبت نام آنلاین را برای برنامه CRM به پایان برساند، آنها برای ارسال یک "چگونه ایمیل کردن" با یک اقدام به عمل وبینار یا یک نسخه ی نمایشی، ارسال می شوند .

 

پرورش رقابت بازاریابی ایمیلی یک راه خوب برای واجد شرایط بودن نیازها است ، حمایت از مشتری بالقوه در چرخه خرید و افزایش نرخ هدایت تبدیل با تحریک فروش است.

اکنون نوبت شماست تا کمپین بازاریابی ایمیل خود را شروع کنید.

رتبه بندی خود را به طور خودکار با تمرکز بر روی بالاترین امتیاز، آنهایی که ارزشمند هستند، می توانند کارایی تیم فروش شما را افزایش دهند.

هنگامی که کمپین های بازاریابی شما بالا و پایین می آید، منجر به جذب مشتری های بیشتری خواهید شد. اکنون شما نیاز به یک سیستم برای مرتب سازی آنها دارید تا بتوانید این ارقام کیفی را به تیم فروش خود ارسال کنید.

نمره تولید، یک تکنیک در مرحله سوم بازاریابی جاذبه ای، اساسا رتبه بندی بر اساس داده های صریح یا ضمنی است.

هنگام تصمیم گیری در مورد استراتژی مدیریت تیم فروش خود، باید یک نمودار برای هدایت بر اساس دو بعد تعیین کنید:

صریح: جمعیت (شرکت، محل، اندازه شرکت، اطلاعات تماس، و ...)

ضمنی: رفتار (بازدید از یک صفحه وب خاص، پاسخ به یک ایمیل، و ...)

بنابراین هر تولید رتبه بندی می شود. هدایا به صورت خودکار بر اساس نمره خود به تیم فروش شما ارسال می شوند. با تمرکز بر روی بالاترین امتیاز، آنهایی که ارزشمند هستند، کارایی تیم فروش شما را افزایش می دهد. سیستم امتیاز دهی ثابت نیست و شما می توانید آن را دوباره تغییر دهید تا مقدار مناسب پیدا کنید. همچنین نمره تولید برای تصمیم گیری در مورد مناطق مورد نظر برای بازاریابی به شما کمک می کند. بازاریابی جاذبه ای دارای چشم انداز دراز مدت است. 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت سوم
تسهیل گستر 25 تیر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


کسب و کار خود را با بازاریابی جاذبه ای مقیاس بندی کنید - قسمت دوم
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو