چرا Odoo بهترین جایگزین برای SAP است؟

با گذشت سال ها ، ما در نوآوری های مختلف و تحولات تکنولوژیکی در بازار ERP پیموده ایم. شرکتهای ERP در سالهای گذشته با ابر سرور ، IoT و سایر نیازهای تجاری مختلف تأیید کرده اند.

با گذشت سال ها ، ما در نوآوری های مختلف و تحولات تکنولوژیکی در بازار ERP پیموده ایم. شرکتهای ERP در سالهای گذشته با ابر سرور ، IoT و سایر نیازهای تجاری مختلف تأیید کرده اند. آنها در یک قدم به آینده نزدیکتر هستند ، آنها همچنین با هوش مصنوعی (AI) همکاری کرده اند تا عملکرد های تجاری ما را با تحولات تطبیق دهند. وقتی با سیستم های ERP که در بیست یا سی سال گذشته وجود داشته است مقایسه شود ، ممکن است بعد از همه تغییرات ابتکاری و تکامل آن ، سیستم کاملاً متفاوت ERP را احساس کنیم. حتی پس از تحولات بی حد و حصر در زمینه سیستم های ERP ، اصل اساسی در بین ارائه دهندگان مختلف ERP یعنی برنامه ریزی کلیه منابع در یک شرکت یکسان و متداول است.


وقتی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی را ارزیابی می کنیم ، SAP یکی از شرکت های برتر نرم افزاری ERP است. با این حال ، Odoo ERP به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای ERP در بازار برنامه ریزی منابع فعلی در نظر گرفته شده است. اما سؤال این است که چرا نرم افزار erp Odoo بهترین جایگزین برای SAP است؟


وقتی شرکت های بزرگ را در نظر می گیریم ، SAP یکی از ارائه دهندگان راه حل مهم ERP است که خدمات خود را برای بیش از چند دهه ارائه می دهد. اما همچنین نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که SAP فوق العاده گران است. نه تنها برای افتتاح یک تجارت ERP در آن گران نیست بلکه در نگهداری نیز گران است. علاوه بر این ، پیاده سازی و سفارشی سازی SAP به متخصصان آموزش دیده SAP نیاز دارد که در زمان واقعی نیز گران است. از این رو سؤال رایج مطرح می شود. کدام سیستم ERP بهترین جایگزین منبع باز برای SAP است؟


وقتی در مورد منبع باز جایگزین SAP تفکر می کنیم ، نرم افزار Odoo ERP بهترین نرم افزار جایگزین منبع باز ERP است. نرم افزار Odoo ERP ، یکی از رقبای شناخته شده SAP ، به دلیل ویژگی های منبع باز و دسترسی آسان به آن مشهور است. این رویکرد کاربر پسند و پوشش مشتری از شرکت های SME ، خود را به عنوان مطمئن ترین راه حل ERP ارائه شده در بازار فعلی ERP دانسته است.

در زیر برخی از ویژگی های مقایسه وجود دارد که نشان دهنده اولویت های بی نظیر Odoo نسبت به SAP است.

شماره
امکاناتodoo
Sap
1
راندمان هزینهبا مقایسه با SAP و سایر سیستمهای ERP ، Odoo کاملاً سیستمهای ERP مقرون به صرفه برای مدیریت کارهای تجاری است.حتی اگر SAP ارائه دهنده راه حل مهم ERP باشد ، ما نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که SAP فوق العاده گران است.
2
کارکردهانرم افزار Odoo ERP یک نرم افزار ERP ساختار یافته ماژولار است که در آن ماژول ها برای انجام هر یک از عملکردهای فردی ایجاد می شوند.از طرف دیگر ، SAP نرم افزاری سازمانی داخلی است که بر اساس نیازها و فرآیندهای تجاری باید سفارشی سازی شود. از این رو ، SAP برای ایجاد سفارشی سازی در مقایسه با Odoo نیاز به گردش کار بیشتری دارد.
3
مجوزنرم افزار Odoo ERP نرم افزاری منبع باز است که می تواند بدون خرید مجوز مورد استفاده قرار گیرد.SAP دارای مجوز نرم افزاری ERP است که باید با توجه به نیازهای تجاری خریداری شود.
4
کاربر پسندOdoo با استفاده از دسترسی آسان حتی به فرآیندهای پیچیده ، بیشترین مزیت را در رویکرد کاربر پسند دارد.رابط کاربری پیچیده که منجر به عارضه بیشتر در فرآیندهای کاری می شود.
5
TCOهزینه خرید و استقرار در مقایسه با سایر سیستم های نرم افزاری ERP بسیار کم است. از این رو ، کل هزینه مالکیت پایین است.هزینه خرید ، استقرار و نگهداری بسیار بالاست. بنابراین هزینه کل مالکیت بالا است.
6
امنیتنرم افزار Odoo ERP با پیشرفته ترین و به روز شده ترین فن آوری در بازار ERP بسیار قابل اطمینان است.سطح امنیتی SAP در مقایسه با Odoo کم است زیرا دسترسی از راه دور در اطراف شما دارد.
7
مدیریت موجودیعلاوه بر ویژگی های مدیریت موجودی ، Odoo از ادغام حمل و نقل ، موجودی غیر سهام در محصولات ، انواع مختلف و غیره پشتیبانی می کند.SAP از ویژگی های اضافی در مدیریت موجودی مانند ادغام حمل بار ، انواع مختلف و غیره پشتیبانی نمی کند.
8


جدای از مقایسه ویژگی های فوق ، هم Odoo هم SAP اعتبار خود را در بازار نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی دارند. ما نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که SAP یکی از ارائه دهندگان ERP بالغ و بزرگ در جهان است. از طرف دیگر ، نرم افزار Odoo ERP بهترین گزینه برای SME است که پیاده سازی ، شخصی سازی و پیکربندی آسان بر اساس نیازهای تجاری آسان است. از این رو ، وقتی صحبت از منبع باز جایگزین SAP است ، نرم افزار Odoo ERP بهترین انتخاب برای نظر خواهد بود.
از آنجا که تسهیل گستر در زمینه بومی سازی odoo در ایران فعالیت می کند، کارشناسان حرفه ای ما بر اساس نیازهای شما خدمات را در اجرای Odoo ، شخصی سازی و ادغام ارائه می دهند. در صورت هر گونه سؤال با ما تماس بگیرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چرا Odoo بهترین جایگزین برای SAP است؟
تسهیل گستر 29 مهر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


مدیریت منابع انسانی سازمان یار ( Odoo ERP )
راه حل منابع انسانی نرم افزار Odoo ERP سازمان یار به شما حداکثر انعطاف پذیری برای مدیریت شرکت خود را می دهد. شما می توانید هر یک از ماژول های زیر را بر اساس نیازهای شرکت خود نصب کنید.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو