CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

0

امتیازات سرنخ چیست؟

تصویر پروفایل
محسن صفائی

سلام

امتیازات سرنخ چیست و چگونه آنها را برای سرنخ ها اختصاص می دهیم؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
زهرا عباسی
بهترین پاسخ

سلام

امتیازات سرنخ، امتیازی است که با استفاده از قوانین امتیازدهی به سرنخ ها اختصاص داده می شود. علاوه بر این، برخی از قوانین امتیازدهی باید از طریق ماژول CRM> سرنخ ها> قوانین امتیازدهی> کلیک بر روی دکمه "ایجاد"، در سیستم عامل ایجاد شود.


در فرم قانون امتیازدهی می توانید دامنه ای مانند کشور، شماره تلفن و غیره و مقدار امتیاز برای آن تعیین کنید:


منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 


تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین Unfortunately, the answer support is not available. later please Try
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو