CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

2

سرنخ چیست؟

سلام

من معنی دقیق سرنخ را به درستی درک نکرده ام

تصویر پروفایل
انصراف
2 پاسخ ها
0
بهترین پاسخ

منظور از سرنخ این است که اطلاعات مشتریان یا کاربران سایتتان را ذخیره کنید و همه پیگیری ها و فعالیت‌های صورت گرفته (مثل تماس تلفنی، ارسال ایمیل، برگزاری جلسه و ...) را ثبت و مدیریت کنید. پس از ارزیابی سرنخ ها نیز می‌توانید آنها را به فرصت فروش، حساب و مخاطبین تبدیل کنید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

لطفاً یک پاسخ اساسی بدهید. اگر خواستید که در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که شما می توانید همیشه پاسخ های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دو بار پاسخ دهید. لطفاً رأی بدهید - این کار کمک می کند تا بهترین سوال و جوابها را انتخاب کنید!