CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

2

سرنخ چیست؟

تصویر پروفایل
محسن صفائی

سلام

من معنی دقیق سرنخ را به درستی درک نکرده ام

تصویر پروفایل
انصراف
2 پاسخ‌ها
0
تصویر پروفایل
بابک شعبانی
بهترین پاسخ

منظور از سرنخ این است که اطلاعات مشتریان یا کاربران سایتتان را ذخیره کنید و همه پیگیری ها و فعالیت‌های صورت گرفته (مثل تماس تلفنی، ارسال ایمیل، برگزاری جلسه و ...) را ثبت و مدیریت کنید. پس از ارزیابی سرنخ ها نیز می‌توانید آنها را به فرصت فروش، حساب و مخاطبین تبدیل کنید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین Unfortunately, the answer support is not available. later please Try
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو