CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

2

سرنخ چیست؟

تصویر پروفایل
محسن صفائی

سلام

من معنی دقیق سرنخ را به درستی درک نکرده ام

تصویر پروفایل
انصراف
2 پاسخ
0
تصویر پروفایل
بابک شعبانی
بهترین پاسخ

منظور از سرنخ این است که اطلاعات مشتریان یا کاربران سایتتان را ذخیره کنید و همه پیگیری ها و فعالیت‌های صورت گرفته (مثل تماس تلفنی، ارسال ایمیل، برگزاری جلسه و ...) را ثبت و مدیریت کنید. پس از ارزیابی سرنخ ها نیز می‌توانید آنها را به فرصت فروش، حساب و مخاطبین تبدیل کنید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه میتوانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دو بار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواس​​​​ت مشاوره یا دمو