۱۱ شغل اینترنتی با درآمد عالی در سال ۱۳۹۹

در این مطلب شما را با ۱۱ شغل اینترنتی پولساز در سال ۱۳۹۹ آشنا خواهیم کرد. اگر قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد درسال جدید داشته باشید پیشنهاد می‌کنم این مطلب ۱۱ شغل اینترنتی را مطالعه کنید و یک شغل اینترنتی را به عنوان کسب و کار اینترنتی برای خود شروع کنید.

در این مطلب شما را با ۱۱ شغل اینترنتی پولساز در سال ۱۳۹۹ آشنا خواهیم کرد. اگر قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد درسال جدید داشته باشید پیشنهاد می‌کنم این مطلب ۱۱ شغل اینترنتی را مطالعه کنید و یک شغل اینترنتی را به عنوان کسب و کار اینترنتی برای خود شروع کنید.
همانطور که می دانید بسیاری از افراد قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمی دانند که چه ایده ایی را شروع کنند. خیلی از افراد به دنبال ایده ناب می گردند. اگر قصد دارید که یک شغل اینترنتی مناسب انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها آشنا کنم می خواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای کسب و کار و شغل اینترنتی خودتان انتخاب کنید.

۱۱ شغل اینترنتی پولساز در ایران

۱- ساخت اپلیکیشن کاربردی:

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت می توانید از آن کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی  و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون می باشد. اگر دقت کنید می بینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند.

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب می توانید خیلی راحت به درآمد فوق العاده ای در ماه برسید. زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش آن خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درآمد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی می باشد.

اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت می توانید زندگی خود را متحول کنید. اگر واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید آشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

 ۲- فروش فالوور و لایک اینستاگرام:

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرآمد فروش فالوور و لایک اینستاگرام می باشد. میزان درآمد از سیستم بسیار بالا می اشد. شما با راه اندازی این سیستم خیلی ساده می توانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد. میزان سقف درآمدزایی از این سیستم می تواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد.

همان طور که می دانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی می باشد که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو می شوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی نیاز ندارید و خیلی ساده می توانید این سیستم را برای خود راه اندازی کنید. اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد.

اگر واقعا می واهید یک کسب و کار اینترنتی راحت با حاشیه سود بسیار بالا داشته باشید من این شغل اینترنتی را به شما توصیه می کنم.

۳- ساخت فروشگاه اینترنتی:

برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که می بینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند.

در فروشگاه اینترنتی خود شما می توانید محصولاتی که تولید می کنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات می توانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مثل یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر ,  لوازم جانبی گوشی  و…  و محصولات دانلودی می تواند تخصص شما باشد که شما آن تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه می دهید و برای فروش قرار می دهید.

۴- خرید و  فروش دامنه:

یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه می باشد. افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد. شما دوستان عزیز می توانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید و آن را با قیمت بالا تری برای فروش قرار بدهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید.

۵- وبلاگ نویسی تخصصی:

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی می باشد. اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان می توانید به درامد بالایی برسید.

طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما می توانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید می توانید با تایپ کردن به درامد بسیار بالایی در ماه برسید.

۶- شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس:

یکی دیگر از شغل اینترنتی پر درآمد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی می باشد. اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب آشنا هستید خیلی راحت می توانید به درامد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید. می توان گفت این شغل اینترنتی می تواند به عنوان سرمایه باشد.

شما هر قالبی را که طراحی میکنید می توانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این طریق می توانید درآمد دلاری هم کسب کنید. شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس حرفه ای و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و جهان مثل تم فارست و… خیلی راحت به درامد بسیار بالایی خواهید رسید.

۷- سئو و بهینه سازی وبسایت:

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درآمد سئو و بهینه سازی وبسایت ها می باشد. شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو انجام بدهید که درامد بسیار بالایی دارد. این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست.

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست با یاد گیری سئو می توانید اینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید. سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می آید و شما باید آن را تجربه کنید به هر حال سئو نیز می تواند یک شغل اینترنتی  پر درامد باشد.

۸- تدریس مجازی و برگزاری وبینار:

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درامد میتواند از برگذار کردن سمینار ها و کلاس های مجازی باشد. تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید می توانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه ی کاری و شغلی خود باید حرفه ای باشید مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی  فعالیت می کنید می توانید با برگذاری یک وبینار مجازی به درامد میلیونی بسیار زیادی برسید.

تنها نیاز شما ان است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی  تخصص داشته باشید باید یک وبسایت طراحی کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و برای Hن ها سمینار و کلاس برگذار کنید.

۹- خرید و فروش سایت:

دهمین شغل اینترنتی خرید و فروش وبسایت می باشد. برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت می کنید, کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میک ند و پس از باز سازی و تعمیرات آن خانه را با قیمت بالا تری می فروشید.

۱۰- نوشتن محتوای تبلیغاتی:

یکی دیگر از شغل های اینترنتی که خیلی از افراد در آن زمینه دارند فعالیت می کنند نوشتن محتوای تبلیغاتی می باشد که سود بسیار بالایی دارد. سود این شغل اینترنتی بسیار بالاست زیرا افراد کمی در این زمینه تخصص دارند.

بازاریابی پرسانتی  و بازاریابی اطلاعات محصول, اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای راه کار های ممکن برای افزایش نرخ کلیک, نرخ ثبت نام  و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند. این مورد نیز میتواند یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نوشتن متن تبلیغاتی  هزینه ی بسیار بالایی دریافت خواهید کرد.

۱۱- همکاری در فروش:

یکی دیگر از روش های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از طریق فروش محصولات دیگران درآمدزایی می کنید. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم همکاری در فروش را برای سایتشان راه اندازی کردند و باعث ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند.

جمع بندی

در این مطلب ما شما را با تک تک مشاغل اینترنتی آشنا کردیم  که با توجه به علاقه ی خود میتوانید یکی از این ایده ها و یا چند تا از این ایده ها را عملی کنید و به درامد بسیار بالا در ماه برسانید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا نیاز به هیچ تخصص و مهارت خاصی نیست. اما بعد از اینکه کسب و کار اینترنتی  خود را راه اندازی کردید نیاز به نظم , توسعه و مهارت دارید تا بتوانید محصولات خود را بفروشید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا کار سخت و دشواری نیست. همان طور که میدانید با پیشرفت در تکنولوژی و اینترنت، اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است که بسیاری از افراد توانسته اند از طریق اینترنت به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسند. اگر به دنبال انتخاب یک شغل اینترنتی پولساز هستید همین حالا بهترین ایده را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی انتخاب کنید و دست بکار شوید و از این منبع پولساز نهایت استفاده را ببرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
۱۱ شغل اینترنتی با درآمد عالی در سال ۱۳۹۹
تسهیل گستر 17 اردیبهشت 1399
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


سریع‌ترین تحول دیجیتالی سازمانی با شیوع کووید 19 / تغییر الگوهای رفتاری و کاری در پسا کرونا
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو