تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

استفاده از لینک ها به عنوان فاکتور رتبه بندی سئوی OffPage یک جهش بزرگ برای موتورهای جستجو بود.

استفاده از لینک ها به عنوان فاکتور رتبه بندی سئوی OffPage یک جهش بزرگ برای موتورهای جستجو بود. اما با گذشت زمان، به دلایل مختلف، لینک ها ارزش خود را از دست دادند. بعضی از سایت ها از تبادل لینک ممانعت می کنند. برخی دیگر نیز برای جلوگیری از اسپم، لینک ها را مسدود می کنند. امروزه لینک ها خرید و فروش می شوند و این کار از اعتبار آنها می کاهد.

بنابراین شبکه های اجتماعی وارد شدند. اگر لینک ها روشی بودند تا کاربران به سایت های مورد علاقه خود رای بدهند، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، روشی برای ادامه رای دادن به سایت ها و مطالب مورد علاقه را فراهم کرده است. سیگنال های اجتماعی به عنوان یکی از فاکتورهای رتبه بندی بالقوه ظاهر می شوند و موتورهای جستجو چگونگی تاثیر رفتار و تعامل ما را تعیین می کنند.

گوگل به طور مرتب اعلام کرده است که استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر عاملی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیست. با این حال، تجربه نشان داده است که رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از فاکتورهای غیر مستقیم اهمیت دارند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

: Sr  شهرت و اعتبار اجتماعی

همان طور که موتورهای جستجو تمامی لینک ها را یکسان به حساب نمی آورند، از نظر آنها حساب های شبکه های اجتماعی نیز دارای ارزش های متفاوتی هستند. این امری منطقی است چرا که هر کسی می تواند یک حساب کاربری در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند. برای جلوگیری از ایجاد ۱۰۰ حساب کاربری مختلف و جعلی توسط یک نفر چه باید کرد؟

واقعا هیچ کاری نمی توان کرد. حقیقت این است که حساب های کاربری جعلی می توانند به راحتی قابل تشخیص باشند. حتی ممکن است دوستانی در شبکه های اجتماعی داشته باشند که مطالبشان را لایک می کنند و به اشتراک می گذارند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید از حساب های کاربری شبکه های اجتماعی که اعتبار خوبی دارند، ارجاعاتی دریافت کنید. حضور موثر در شبکه های اجتماعی مهم است. بنابراین در پلت فرم های اجتماعی مرتبط به طور موثر حضور داشته باشید، درست همانطور که در وب سایت خود مطالبی منتشر می کنید و با کاربران تعامل دارید.

 : Ssاشتراک های اجتماعی

مشابه لینک ها، دریافت اشتراک های اجتماعی با کیفیت، ایده آل است اما به اشتراک گذاشتن مطالب و محتوا، به طور گسترده به شما کمک خواهد کرد که وب سایت و برند شما دیده شود و این اتفاق مثبت و خوبی است.

تاکید می کنم که اشتراک مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی مهم است. اگر حساب کاربری توییتر ندارید و صفحه فیس بوک و گوگل پلاس ندارید، همین امروز دست به کار شوید. با این کار یک شبکه از افراد ایجاد می کنید که می توانند به شما کمک کنند مطالب شما، وب سایت و برندتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شرکت تسهیل گستر با دارا بودن 21 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات سئو در تبریز و کل کشور می باشد

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو
تسهیل گستر 07 شهریور 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


رتبه اول گوگل باش
چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید این سوالی باشد که برای بسیاری از صاحبان سایت مهم تلقی شود و به دنبال روش هایی می باشند که سایت آنها در صفحه اول گوگل قرار گیرد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو