بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک

اگر شما هم مانند من عاشق کارتان هستید مطمئن هستم که میل دارید تا حد ممکن آنرا توسعه دهید . هرچه تولید می کنید و یا هر خدماتی که ارائه می دهید آیا نمی خواهید از بهترین راه موجود یعنی اینترنت آنرا گسترش دهید ؟ خصوصا اگر از فواید آن مطلع باشید ؟

بازاریابی از طریق اینترنت چه فوایدی دارد ؟


اگر شما هم مانند من عاشق کارتان هستید مطمئن هستم که میل دارید تا حد ممکن آنرا توسعه دهید . هرچه تولید می کنید و یا هر خدماتی که ارائه می دهید آیا نمی خواهید از بهترین راه موجود یعنی اینترنت آنرا گسترش دهید ؟ خصوصا اگر از فواید آن مطلع باشید ؟

▪ شما مایلید خدمات و کار خود را روی خط عرضه کنید زیرا :

1) کم دردسر است

نیازی نیست لزوما بازاریابی کامل و بی عیب و نقصی باشید تا محصولاتتان را بطور موثر روی خط عرضه کنید . هنگامی که با مردم به صورت رو در رو صحبت می کنید برای اینکه مورد تائید واقع شوید مدت زمان زیادی طول می کشد تا حرفها ، محصولات و قفسه اجناس را آماده کنید . اما پشت کامپیوتر کسی اهمیت نمی دهد اگر جین و تی شرت بپوشید ، نیاز ندارید با عجله به مغازه فتوکپی و یا پرینت بروید و تمامی صحبت هایتان تبدیل می شود به یک مقاله کوتاه . این به مراتب ساده تر است که یک مقاله بنویسید و بتوانید سر فرصت آنرا بار ها تصحیح کنید و با کلیک کردن یک کلید ارسالش کنید .

2) برای بازاریاب نه چندان جسور ، خطر تحدید کننده ای وجود ندارد

روند حرکت فروش خیلی راحت است . روی اینترنت شما به طور مستقیم با مخالفت ها و عدم پذیرش ها مواجه نیستید . حتی اگر در روابط عمومی ، حرفه ای باشید و بتوانید با اعتماد به نفس و صریح خود را معرفی کنید ، معرفی خودتان از طریق کلمات چاپ شده آسان تر است . افراد روی خط هنگامی که شما را می یابند مشتریان حی و حاضر هستند . آنها اطلاعات می خواهند و تحویل هر چه سریع تر محصولات برایشان مهم است به همان سرعت و سهولتی که روی خط سفارش داده اند .

3) بسیار راحت و بی دردسر است

لزومی ندارد محصولات را با خود حمل کنید و اجباری ندارید فهرست انبار را کنترل کنید . هنگامی که می خواهید محصولات الکترونیکی خود مثل کتاب های الکترونیکی و گزارشات الکترونیکی را عرضه کنید نیازی به بسته بندی و مهر و پست ندارید .

4) وقت کمتری صرف می شود

عرضه اجناس و بازاریابی اینترنتی موجب صرفه جویی در زمان می شود زیرا می توانید تمام حوزه های کار را در یک مکان انجام دهید . حضور در جلسات یا ارائه و معرفی کار نیاز به آماده شدن دارد ، رانندگی و ترافیک چندین ساعت وقت می گیرد . ممکن است ماه ها فروشی نداشته باشید . در کامپیوتر با سریع ترین حالت ممکن هزاران پیام می فرستید بدون اینکه نیاز داشته باشید حتی لباس راحتی خود را عوض کنید .

5) مقرون به صرفه است

می توانید کارتان را با کمترین سرمایه شروع کنید . اکثر کارهای اینترنتی دفترشان در خانه است . وب سایت ها به شرکت های مجازی تبدیل شده اند . هزینه برقرای یک شرکت را با هزینه گرفتن یک وب سایت مقایسه کنید . میلیون ها ریال هزینه ماهانه به صدها هزار تبدیل می شود . می توانید یک مشاور مجازی از یک موسسه فنی محلی ، با یک حقوق مناسب استخدام کنید که به فروش رو به رشد شما کمک کند . در مورد مشاوران مجازی در مقاله دیگری اشاره شده است .

6) گسترده است و امکانات نامحدود دارد

ممکن است در حال حاضر میلیونر نباشید اما ممکن است در آینده یک میلیونر شوید . شبکه جهانی وب در انتظار خلاقیت منحصر به فرد شماست . مردم هر روز آماده خرید هستند . حتی با کوتاه ترین زمانی که صرف می کنید موفقیت های بزرگ به بار خواهد آمد .

7) ایده ها و افکار جدید در این روش حمایت می شوند

می توانید تبادل افکار و اطلاعات داشته باشید و دوستان حرفه ای قابل اطمینان و متخصصین با کفایتی بیابید که شما را در ماجرا های روی خط یاری کنند . مردم روی خط بسیار صمیمی تر هستند .

8) این یک ماجراجویی عظیم است

با افراد فوق العاده ای از سرتاسر دنیا آشنا می شوید که می خواهند شما را بشناشند حتی از شما خرید کنند . فقط به خاطر داشته باشید مانند یک باغ ، یک اقدام جدید زمان می خواهد تا کاشته ، آبیاری و تغذیه شود و علف های هرزش گرفته شده و در آخر به محصول دادن برسد . زود مایوس نشوید . همچنان صبور باشید و از پیشرفت کار لذت ببرید .

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک
تسهیل گستر 31 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی
تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی ابزار عمده رسیدن به اهداف بازاریابی ارتباطات است و اینترنت جدیدترین و موثرترین وسیله ارتباطی است. در نتیجه بی شک اینترنت تاثیرات عمیقی بر نحوه انجام بازاریابی داشته و درحقیقت بازاریابی اینترنتی تغییرات عمده ای نسبت به بازاریابی سنتی پیدا کرده است
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو