جلسه آموزشی سازمان یار ( نرم افزار ERP )

می توان گفت ( سازمان یار ) نرم افزار ERP مانند دریایی است که انتهایی ندارد. دریایی که نزدیک به 20 هزار جزیره دارد. بنابراین افقی که می توان برای آن تصور کرد، وسیع تر از هر افقی است که تاریخ فناوری و تجارت بشریت به خود دیده است. برای شنا در این دریای بی کران و رسیدن به غایت مقصود، بایستی تا حد امکان مجهز بوده و آموزش های لازم را دریافت کرد.


جلسه آموزشی عمومی نرم افزار ERP که تحت عنوان نرم افزار سازمان یار در شرکت تسهیل گستر ارائه می شود، با محوریت چرایی و چگونگی استفاده از این نرم افزار در تاریخ 26 اردیبهشت 98 در راستای سیاست حمایت از مشتریان و با تدریس مهندس علیرضا غضنفری برگزار شد. این جلسه با هدف آشنا ساختن مشتریان سازمان یار با این نرم افزار و رفع مشکلات آنان در استفاده از آن تشکیل شد.


در این جلسه که با شرکت مشتریان هم به صورت سمینار و هم به صورت وبینار همراه بود، مباحثی مانند آشنایی با اودوو، بخش وبسایت، ماژول ها و امکانات آن، کاربری وبسایت و مدیریت سیستم، سئو و ارتقای وبسایت، سهولت استفاده از امکان درگ و دراپ در تهیه محتوای صفحات، افزودن منوهای مختلف، و نیز امکان ویرایش تمام اطلاعات پس از اتمام طراحی وبسایت مطرح شد.


در پایان جلسه آموزشی که به پاسخ به سوالات مشتریان اختصاص داده شده بود، سعی شد ابهامات پیش آمده برای مشتریان رفع شود. امید است طی جلسات آینده که نزدیک ترین موعد آن شنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 خواهد بود، بتوانیم بیشتر این ابهامات را رفع کرده و قسمت دیگری از دریای بی کران سازمان یار را برایشان نشان دهیم.



مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
جلسه آموزشی سازمان یار ( نرم افزار ERP )
تسهیل گستر 26 اردیبهشت 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


سمینار پس از آغاز، معرفی اقدامات تکمیلی پس از ایجاد وب سایت
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو