ده نكته در مورد كارآفرينان موفق


تنها يك نفر از هر پنج نفر شخص كاسب كار خود را به سال پنجم مي‌رساند و تعداد كمتري تا ده سال دوام مي‌آورند.


كاسب‌هاي موفق چه كار مي‌كنند؟

1- تجربه و مهارت‌هاي مديران در راس. بيش از نيمي از شكست‌هاي كاري مستقيما در ارتباط با عدم صلاحيت مديران مي‌باشد.
2- انرژي، سماجت و كارداني (اراده‌اي كه تجارت را به موفقيت مي‌رساند) مديران. بسياري از صاحبان كار نيز در ابتدا شكست خورده‌اند و يا به شكست نزديك شده‌اند قبل از اين‌كه به موفقيت آني برسند. از كار دست نكشيد.
3- محصول يا خدماتي كه از لحاظ رقابتي يك مقدار بالاتر باشند و بي دليل سر راه مشتري قرار نگيرد. بايد يك دليل قابل توجه براي خريد باشد؛ محصول خيلي خوب است، مردم دوست دارند خدمت كنند و تجربه خريد آسان و جالب است.
4- توانايي ايجاد زمينه‌اي از اخبار گوناگون در مورد كالا با بازار خريد استراتژيك و قدرتمند. انجام فعاليت‌هايي در مورد مشتريان و انتخاب آن‌ها قبل از شروع سرمايه‌گذاري بازاري.
5- مهارت‌هاي عقد قرارداد براي فروش كالا با بالاترين قيمت ممكن كه به بازار شما داده شده است. اين كار به درك مشتري از ارزش كالاي شما و گاهي نيروي شخصيتي شما برمي‌گردد.
6- توانايي گسترش كالاهاي جديد به منظور نگهداري و ساختن پايگاهي براي مشتريان.
7- مهارت‌هاي ارتباطي براي كار با تهيه‌كنندگان اصلي براي پايين نگه داشتن هزينه‌ها. پايين‌تر نگه داشتن قيمت‌ها از قيمت‌هاي رقبا و ادامه كاهش قيمت‌ها حتي زماني كه بازار كار سوددهي دارد كليد موفقيت است.
8- تجربه كافي براي رفتار عادلانه و محترمانه با كارمندان، تهيه‌كنندگان و همكاران. اعتماد و احترام منجر به افزايش توليد مي‌شود.
9- موقعيت عالي و ارتقاء توليد بين كالاي شما و جايي كه آن كالا فراهم مي‌شود ارتباط ايجاد مي‌كند. مطالعات نشان داده‌اند كه اين موضوع مي‌تواند سبب شود كالا يا اسم خود را هفت‌بار قبل از آمادگي مشتري براي خريد ببينيد.
10- داشتن منبعي محكم از كار هم در زماني كه اقتصاد خوب است و هم در موقع ركود اقتصادي. براي اين كار مي‌توانيد از چند نوع محصول در يك بسته‌بندي مشابه استفاده نماييد. به طوري كه در تمامي شرايط اقتصادي قابليت فروش خود را از دست ندهند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ده نكته در مورد كارآفرينان موفق
تسهیل گستر 23 شهریور 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


مدیریت مشارکت کارکنان با رویکرد مدیریت اسلامی
مشارکت رکن اصلی نظام مدیریت کیفیت جامع که سبب اطمینان بهبود ارتباطات و وابستگی متقابل بین افراد سازمان می شود. علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید: لا ظهیر کالمشاوره یعنی هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو