راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت اعیان یدک بر بستر سازمان یار تسهیل گستر

بازرگانی اعیان یدک فعال در حوزه پخش عمده و خرده قطعات خودرو در کشور


درباره اعیان یدک

بازرگانی اعیان یدک با راه‌اندازی بزرگترین سایت فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو بصورت عمده و خرده و با تکیه بر تجربه بیش از نیم قرن فعالیت در تمامی ردیف های کاری این صنعت (کارآموزی، تحصیل در رشته تخصصی، فعالیت در حوزه تعمیرات خودرو، فعالیت در حوزه فروش قطعات یدکی و بازاریابی و ارتباط با سازمان ها و شرکت های تولید کننده و نظارت کننده) با گرد هم آوری متخصصان کاربلد و دلسوز در زمینه IT ، مکانیک و فروش درصدد است تا در بهبود وضعیت آشفته بازار لوازم یدکی نقشی (هرچند کوچک در مقیاس اقتصاد کشور) داشته باشد.

در این مجموعه تمام باور و تلاش گروه بر اصل "حق با مشتری است" بنا شده و مشتری بزرگترین سرمایه این مجموعه تلقی می شود. بزرگترین هدف شرکت جلب رضایت مشتری توام با وجدان کاری و صداقت می‌باشد. در نهایت سیستم فروش مولتی برند شرکت ضمن دادن حق انتخاب کامل به مشتری با مقایسه قیمت و کیفیت، جو رقابتی سالم بین تولید کننده ها بوجود آورده تا در نهایت بتواند هر روز بهتر و بیشتر از دیروز در خدمت مردم عزیز باشند.

خلاصه‌ای از رضایتمندی مدیرعامل شرکت اعیان یدک از تجربه همکاری با ما

سلام داود برزگری هستم مدیر شرکت اعیان یدک

من و همکارانم در مجموعه اعیان یدک با بیش از 20 سال تجربه کار و فعالیت در حوزه تولید و فروش لوازم یدکی، با افتخار یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش آنلاین قطعات خودرو در سطح کشور هستیم. وب سایت اعیان یدک یکی از تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین وب‌سایت‌های موجود در سطح کشوره که توسط متخصصان IT، مکانیک و MBA طراحی شده و یک بانک اطلاعاتی کامل و تخصصی رو در اختیار شما قرار میده.

صنعت قطعات خودرو یکی از بزرگترین صنایع کشور با مدیریت بخش خصوصی هست که سهم قابل توجهی رو در اقتصاد کشور داره. ولی متاسفانه به دلیل مدیریت در فضای سنتی این صنعت در حال حاضر دچار دنبال بحران شده. افت کیفیت قطعات، انحصار، جنس تقلبی و قاچاق و نداشتن حق انتخاب مصرف کننده از تبعات این بحران هستند.

ما دنبال پلتفرمی بودیم که بتونیم کل بخش‌های این صنعت و بازار رو توی اون پلتفرم بصورت مستقل تعریف کنیم و کل سازمان بتونن بصورت یکپارچه فعالیت کنند و همه‌ی این فعالیت‌ها قابل رصد باشند. حدود 5 سال پیش پروژه یکپارچه‌سازی بخش‌های مختلف این صنعت و بازار رو شروع کردیم. نرم‌افزارها و پلتفرم‌های زیادی رو توی این مدت تست و بررسی کردیم. ولی متاسفانه هیچ کدوم پاسخگوی نیازهای ما نبودند. تا اینکه با نرم‌افزار اودوو آشنا شدیم. نرم افزار اودوو یک نرم افزاری بود که باهاش می‌تونستیم بخش‌های مختلف این صنعت و بازار از جمله بخش فروش، خرید، تولید و انبار، فروشگاه و حتی CRM رو یکپارچه کنیم. 

می‌خوام تشکر کنم از مدیرعامل شرکت تسهیل گستر جناب مهندس غضنفری عزیز و مجموعه‌ی حرفه‌ای و بی‌نظیرشون، به خاطر فراهم کردن یک بستر کاملا ایده‌آل برای انتقال هر نوع کسب‌وکاری از محیط سنتی و غیرهمگن به یک محیط کاملا شفاف و یکپارچه. و در واقع تلاششون برای تحقق این شعار که هیچ کسب‌وکاری نمیتونه الکترونیکی نشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر، داستان موفقیت شرکت اعیان یدک را تماشا کنید.

 
 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت اعیان یدک بر بستر سازمان یار تسهیل گستر
تسهیل گستر, سیده پریسا محب یثرب 17 خرداد 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت پرفیری بر بستر سازمان یار تسهیل گستر
فعال در حوزه طراحی، تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو