تبلیغات متنی گوگل در سایت نقشه‌ گوگل

گوگل با نمایش تبلیغات متنی مربوط به جست‌وجو در برنامه‌ محبوب نقشه‌ گوگل (Google Maps) منبع درآمد تبلیغاتی مرتبط با جست‌وجوی جدید دیگری برای خود فراهم كرد.
گوگل با نمایش تبلیغات متنی مربوط به جست‌وجو در برنامه‌ محبوب نقشه‌ گوگل (Google Maps) منبع درآمد تبلیغاتی مرتبط با جست‌وجوی جدید دیگری برای خود فراهم كرد. هم‌اكنون برخی از جست‌وجوها مانند جست‌وجوهای انجام گرفته برای تاكسی یا رستوران یك تبلیغ متنی زمینه آبی را در انتهای برنامه‌ نقشه‌ گوگل نمایش می‌دهند.

با توجه به این كه همه كاربران در سایت گوگل از نقشه استفاده می‌كنند این فرصتی برای گوگل محسوب می‌شود تا از تاثیر جغرافیایی قوی در الگوریتم تبلیغات هدفمند بهره ببرد زیرا هر اندازه یك تبلیغ هدفمند‌تر باشد موثر‌تر و با ارزش‌تر خواهد بود.

این تبلیغات بر اساس آنچه كه كاربر در نقشه‌ مشاهده می‌كند متفاوت خواهند بود؛ گوگل عمده درآمد خود را از تبلیغات متنی به دست می‌آورد كه نزدیك نتایج جست‌وجو به نمایش درمی‌آیند.

جست وجو‌ها راه موثری برای پی بردن به علاقه‌مندی‌های واقعی مردم محسوب می‌شود تا تبلیغات بهتر و مناسب‌تری برای آن‌ها به نمایش درآید.این یکی از روش های مناسب برای سئو است.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
تبلیغات متنی گوگل در سایت نقشه‌ گوگل
تسهیل گستر 23 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


شش راهنمايي براي بازاريابي از طریق پست الكترونيكي
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو