جلسات خود را با سازمان یار مدیریت کنید

با جدیدترین ویژگی های سازمان یار ، می توانید از جلسات خود و دیگران پیروی کنید. همه چیز در یک نمایه قابل مشاهده است و فقط افراد دعوت شده دسترسی به اطلاعات را دارند.

جلسات را ایجاد و دنبال کنید

سازماندهی یک جلسه تیمی که شامل بسیاری از افراد می باشد ٬ می تواند بسیار حیرت انگیز باشد - گاهی اوقات پیدا کردن یک زمان مناسب برای همه بسیار دشوار است.


با جدیدترین ویژگی های سازمان یار ، می توانید از جلسات خود و دیگران پیروی کنید. همه چیز در یک نمایه قابل مشاهده است و فقط افراد دعوت شده دسترسی به اطلاعات را دارند. شما می توانید افرادی را که معمولا ملاقات می کنید دنبال کنید تا بتوانید جلسات مشترک خود را برای زمان مناسب تنظیم کنید.


همگام سازی با گوگل

هماهنگ سازی با تقویم Google  به شما یک کاربرد کاملا جدیدی از آزادی و انعطاف پذیری می دهد. اکنون شما می توانید دستور کار Odoo فارسی خود را با تقویم شخصی Google خود هماهنگ کنید.
این عمل  به شما امکان مشاهده یک نمای کلی از هر دو - کسب و کار شما و جلسات شخصی خود - می دهد و شما را قادر می سازد که دستور کار خود را به طور موثرتر برنامه ریزی کنید.

هماهنگ سازی کامل به شما این امکان را می دهد تا همه چیز را از لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند خود به دست آورید تا بتوانید به راحتی همه اطلاعات لازم را دریافت کنید.



ارسال دعوت نامه ها و شرکت کنندگان را دنبال کنید

با استفاده از یک سیستم که به شما امکان دعوت کردن مردم به جلسات، کنفرانس تلفنی یا رویدادهای مشابه را می دهد، به راحتی می توانید برنامه ریزی جلسات را ساده تر کنید و به راحتی پاسخ های خود را پیگیری کنید. کاربران دعوت شده یک ایمیل دریافت می کنند و می توانند دعوت شما را تنها با یک کلیک ساده پذیرفته یا رد کنند.

شما می توانید پاسخ های خود را به طور مستقیم در جزئیات جلسه مشاهده و پیگیری کنید که چه کسی پذیرفته (سبز)، نپذیرفته (قرمز) و یا هنوز پاسخ نداده است (خاکستری).

 

همه چیز در یک نمایه قابل مشاهده است و شما به راحتی می توانید وضعیت فعلی حضور خود را پیگیری کنید.

 

بیشتر درباره سازمان یار کشف کنید

با استفاده از نرم افزار  Odoo ERP فارسی کاملا یکپارچه می توانید به راحتی جلسات خود را مدیریت کنید، برنامه ریزی تماس های تجاری، ایجاد جلسات تکراری، هماهنگ کردن دستور کار خود در ارتباط با همکاران و سایر افراد درگیر در پروژه ها یا بحث های تجاری به راحتی شرکت کنید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
جلسات خود را با سازمان یار مدیریت کنید
تسهیل گستر 02 تیر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


استراتژی های استقرار ERP
پیاده سازی یکباره (آنی) (Big Bang) و پیاده سازی مرحله به مرحله، دو روش مرسوم و متداول برای اجرای یک سیستم ERP هستند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو