بررسی اجمالی مزایای سازمان یار (ODOO)

سازمان یار odoo  شامل تمام انواع عملیات تجاری است، از مدیریت پروژه، CRM و HR تا کنترل موجودی و فروش. سازمان یار به عنوان یک راه حل جهانی، نه تنها در زیرساخت، نرم افزار خود را ترکیب می کند بلکه پس از مدتی، آن برنامه های متعددی را که شما برای مدیریت فرآیند فروش خود استفاده می کنید، جایگزین می کند. با در نظر گرفتن قابلیت های آن، ممکن است فکر کنیم سازمان یار یک سیستم پیچیده است، اما حقیقت این است که یک رابط ساده تر و آسان برای مدیریت فراهم می کند و پشتیبانی قابل توجهی را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کنند.

 سازمان یار تصویر سیستم های ERP سنتی را مختل می کند، عمدتا به این دلیل که بسیار مدولار است: بیش از 1000 ماژول برای شروع وجود دارد، و کاربر می تواند رفته رفته در طی استفاده از آن، اضافه کند.

علاوه بر این، سازمان یار تعریف کاهش TCO (کل هزینه مالکیت) است. حقیقت این است که هر نرم افزار ERP، یکسان به نظر می رسد، اما در زمانی که شما شروع به دیدن سرمایه گذاری خود می کنید، معمولا راه پیش رو برای ارزیابی تفاوت واقعی است. در مورد سازمان یار، شما یک ابزار مدرن، یکپارچه و به طور منظم به روز شده را که به راحتی می توانید بقیه برنامه های BPM خود را از روز اول جایگزین کنید، برخورد دارید. در عین حال، شما تحویل بهبود یافته و به موقع، هزینه ،موجودی و موارد اداری، گزارش دقیق و کاهش زمان چرخه را تجربه خواهید کرد.

در نهایت، انعطاف پذیری سیستم به شما امکان می دهد تا آن را حتی به نیازهای خاص خود تقسیم کنید و با تغییرات در سناریوی کسب و کارتان هماهنگ باشید.


مشکلات Odoo حل خواهد شد؟

  • سازماندهی روز خود را با سازمان یار انجام دهید

یک فروشنده نیاز به زمان دارد تا دوباره به کار و وظایف خود بازگردد. خوشبختانه، فردی که از سازمان یار استفاده می کند نیازی به رفتن به تقویم خود و چک کردن تمام ایمیل هایی که با فروشندگان یا مشتریان مبادله می شود ندارد، زیرا قسمت فروش سازمان یار همه این اعمال را به طور خودکار انجام می دهد. هنگامی که سفارش خرید از طریق رابط آنلاین پذیرفته شده بشود، فاکتور به صورت خودکار توسط سیستم ایجاد می شود. این یک ورودی در قسمت حسابداری و یک ورودی در سهام ایجاد می کند. علامت گذاری، لجستیک مسئول استفاده از برنامه Odoo WMS و به طور مستقیم می داند چه چیزی فروخته شده است، و او می تواند وظایف خود را ادامه دهد.

ویژگی: ادغام داده ها. تقویم خودکار، صورتحساب خودکار، به روز رسانی خودکار سهام.


  • جذب Lead های جدید

فردی که فقط کسب و کار جدید خود را ایجاد کرده است از ابتدا شروع می کند و تصمیم می گیرد از سازمان یار استفاده کند. حتی اگر او هیچ اطلاعاتی در مورد HTML نداشته باشد، با سازنده وب سایت سازمان یار ، می تواند به طور مستقیم وب سایت خود را به لطف بلوک های ساختاری با کشیدن و رها کردن ایجاد کند. او می تواند رنگ، عکس، فونت، مکان ها را تغییر دهد، دکمه تماس ، فرم تماس را تغییر دهد، موقعیت خود را در گوگل به لطف ابزار جستجوگر بهبود بخشد. با تشکر از ویژگی های بازاریابی ویرایشگر، فردی که فرم را در وب سایت خود پر می کند، به طور مستقیم به برنامه فروش سازمان یار با تمام اطلاعات وارد می شود و دارنده ی وب سایت سازمان یار می تواند شروع به پیگیری با آن فرد کند.

ویژگی: ویرایش وب سایت، فراخوانی به عمل، ادغام مخاطبین.


  • مدیریت پروژه

فردی مدیر پروژه است. او یک تیم از 10 مشاور دارد. او وظایف پروژه را برنامه ریزی می کند و زمان لازم برای هر وظیفه را اضافه می کند. این پروژه ها درست قبل از یک فصل تعطیلات می آید. خوشبختانه، او از سازمان یار استفاده می کند. او با دادن یک وظیفه به کسی که بیرون می رود، وقت تلف نمی کند. همچنین، به محض این که یکی از مشاورانش یک جدول زمانبندی مربوط به پروژه را پر کند، وظیفه این پروژه به طور خودکار با جدول زمانی مشاور است. به طور مستقیم می بیند که چگونه پروژه در حال انجام است.

ویژگی: پروژه ادغام، برگه های ساعات کارکرد و ترک.

               چرا سازمان یار را انتخاب کنید؟

              1. سهولت استفاده: 100٪ راه حل وب و ارگونومی جذاب و بصری.
              2. با توجه به معماری مدرن و نوآورانه خود، سازمان یار یک ERP انعطاف پذیر است که امکان اجرای آن را در فازها فراهم می کند و واقعا بر اساس تکامل نیازهای شما است!
              3. سازمان یار بسیار راحت با هر نرم افزار و / یا سرویس سوم (و به طور خاص از طریق رابط عمومی توسعه یافته توسط Camptocamp) سازگار است.
              4. سازمان یار یک نرم افزار قابل اعتماد است که حاصل سال ها تلاش شرکت تسهیل گستر برای بومی سازی است.

              مشاوره

              این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
              بررسی اجمالی مزایای سازمان یار (ODOO)
              تسهیل گستر 23 مهر 1397
              این پست را به اشتراک بگذار
              بایگانی
              ورود | ثبت نام افزودن نظر


              ODOO 12 یک نرم افزار بالغ مدیریت کسب و کار
              ارتباط با ما +
              چت آنلاین
              تماس با ما
              دفتر تبریز: 041-51288000
              دفتر تهران: 021-91012569
              درخواست مشاوره و یا دمو