محدودیت های دسترسی با IP در Odoo 16

محدودیت های دسترسی توسط ماژول IP به ما کمک می کند تا به مدیران اجازه دهیم دسترسی Odoo را به محدوده آدرس IP مشخص شده برای اهداف امنیتی بیشتر محدود کنند. این ماژول کمک می کند ت کاربران به مجموعه ای از گروه ها دسترسی داشته باشند.

محدودیت های دسترسی توسط ماژول IP به ما کمک می کند تا به مدیران اجازه دهیم دسترسی Odoo را به محدوده آدرس IP مشخص شده برای اهداف امنیتی بیشتر محدود کنند. این ماژول کمک می کند تا کاربران به مجموعه ای از گروه ها دسترسی داشته باشند.

این ماژول دسترسی کاربران به حساب خود را فقط از IP مشخص شده محدود می کند. اگر کاربر از یک IP نامشخص به حساب خود دسترسی پیدا کند، ورود محدود می شود و یک پیام هشدار در صفحه ورود به سیستم نمایش داده می شود. فعال کردن محدودیت‌های IP تضمین می‌کند که به داده‌های مهم شما و Odoo از یک آدرس IP ناامن و ثبت‌نشده دسترسی داشت.

اگر IP برای کاربر مشخص نشده باشد، محدودیتی توسط IP وجود نخواهد داشت. کاربر می تواند به Odoo دسترسی داشته باشد و از هر IP به Odoo وارد شود.

ویژگی های این ماژول در زیر ذکر شده است:

1. دسترسی مدیریت: مدیر می تواند یک IP یا یک گروه از آدرس های IP را برای هر کاربر تنظیم کند.

2. محدودیت های کاربر: کاربران فقط از IP های خاص می توانند به حساب خود دسترسی داشته باشند.

3. ورود محدود: دسترسی به سیستم از یک IP نامشخص، ورود کاربر را محدود می کند.

4. هشدار: زمانی که می خواهید از IP ثبت نشده وارد شوید یک پیام هشدار نمایش داده می شود. یک اسکرین شات در زیر آورده شده است.

5. User Wise IP: اگر IP برای یک کاربر تنظیم نشده باشد به این معنی است که هیچ محدودیتی برای IP وجود ندارد و آدرس IP برای هر کاربر می تواند از نمای فرم کاربر تنظیم شود.

ما می توانیم آدرس های IP را برای کاربران در تنظیمات کاربر تنظیم کنیم. در فرم کاربر می توانید صفحه ای با نام مجاز IP را مشاهده کنید.

می توانید آدرس های IP مجاز را در این قسمت اضافه کنید، بنابراین کاربرانی که از این آدرس های IP استفاده می کنند می توانند وارد شوند. در غیر این صورت یک پیام هشدار نمایش داده می شود.

بنابراین با استفاده از این ماژول می توانید برای امنیت بیشتر سازمان، کاربران را از IP مجاز محدود کنید.

منبع: cybrosys 

محصولات و خدمات اخیراً مشاهده شده

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
محدودیت های دسترسی با IP در Odoo 16
تسهیل گستر, بابک شعبانی 10 اسفند 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


درون سپاری یا برون سپاری CRM ؛ کدامیک بهتر است؟
اگر شرکت شما فرآیند فروش منحصربه‌فردی دارد یا محصولات و خدمات متنوعی را به فروش می‌رساند، ساختن یک CRM از صفر برای سازمان وسوسه‌انگیز می‌باشد. از لحاظ تئوری، یک CRM سفارشی شامل تمام ویژگی‌هایی است که سازمان شما به آن نیاز دارد و هیچگونه ویژگی‌ اضافی در آن تعبیه نشده است و دقیقاً متناسب با کسب‌وکار خاص شما خواهد بود.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو