چگونه با استفاده از Odoo Studio چندین تاییدیه اضافه کنیم

این مطلب به ایجاد و سفارشی کردن تأییدیه ها با استفاده از ماژول استودیو Odoo 15 کمک می کند. بنابراین می‌توانیم مثالی از ماژول فروش و درخواست تأییدیه مدیر را قبل از ارسال پیش فاکتور اضافه می‌کند، بزنیم.


این مطلب به ایجاد و سفارشی کردن تأییدیه ها با استفاده از ماژول استودیو Odoo 15 کمک می کند. بنابراین می‌توانیم مثالی از ماژول فروش و درخواست تأییدیه مدیر که قبل از ارسال پیش فاکتور اضافه می‌کند، بزنیم.


ابتدا ماژول فروش را باز کنید. در اینجا می‌توانید پیش فاکتورهای ایجاد شده را مشاهده کنید:


سپس یک پیش فاکتور را باز کنید:


در اینجا می بینیم که پیش فاکتور مطابقت ندارد و به سفارش فروش تبدیل نمی شود:


اکنون می توانیم روی نماد استودیو کلیک کنیم، بعد از کلیک با همچین صفحه ای روبرو خواهید شد:


در اینجا می توانیم یک قانون تایید را به دکمه تایید اضافه کنیم. زمانی که سفارش فروش تایید می‌شود اگر می‌خواهید هر گونه تاییدی از کاربران دریافت کنید، می‌توانید روی دکمه تایید کلیک کرده و دکمه تنظیم قوانین تایید را فعال کنید.


بنابراین می‌توانیم چندین قانون تأیید اضافه کنیم، و سپس ما باید یک گروه تأیید را تعیین کنیم که باید این پیش فاکتور را تأیید کند. ابتدا می‌توانیم مدیریت / سطوح دسترسی را اضافه کنیم و سپس می‌توانیم توضیحی برای این قانون تأیید اضافه کنیم.


و همچنین می توانیم یک فیلتر برای این قانون تایید اضافه کنیم:


یعنی تایید فقط برای یک پیش فاکتور با مبلغ کل بیشتر از مبلغ مورد نیاز است.


یک فیلتر اضافه شده است. سپس می‌توانیم با کلیک کردن روی "یک قانون تایید اضافه کنید"، قانون تأیید دیگری را اضافه کنیم و گروه‌های تأیید را انتخاب کنیم و شرح قانون تأیید را اضافه کنیم.


باز هم، اگر می‌خواهید شرایطی را تنظیم کنید، می‌توانیم فیلتر را تنظیم کنیم. بنابراین می بینیم که دو تاییدیه اضافه شده است.


سپس می‌توانیم این پنجره استودیو را ببندیم که مستقیماً بسته شده و رکوردها به طور خودکار ذخیره می‌شوند.


اینجا تایید نهایی را می بینیم، تایید اول را نمی توانیم ببینیم. این به دلیل اولین تأییدیه ای است که ما شرط گذاشتیم. در اینجا از تصویر بالا می بینیم که قیمت واحد کمتر از 1000 است. بنابراین ما فقط می توانیم قیمت واحد را ویرایش کنیم.


اکنون می‌توانیم تأییدیه‌های متعدد، تأیید اول و تأیید دوم را ببینیم. به عنوان مدیر سیستم هم حق دسترسی مدیر و هم مدیر فروش، می‌توانیم مستقیماً از اینجا تأیید کنیم.


ما می توانیم این پیش فاکتور را با کلیک بر روی تیک سبز دکمه تایید شده تایید کنیم و با کلیک بر روی دکمه قرمز، آن را رد کنیم.

سپس باید افراد فروش را تغییر دهیم و فقط از سیستم خارج شده و به عنوان یک کاربر دیگر وارد شوید.


اجازه دهید به عنوان شخص دیگری وارد شوید.


پنجره Quotations را از ماژول فروش باز کنید.


در اینجا می بینیم که کاربر marc demo است و این کاربر هیچ گونه دسترسی مدیریتی ندارد. در اینجا می‌توانیم پیش فاکتورها و فروشنده را به‌عنوان نسخه‌ی نمایشی Marc ببینیم. می توانیم پیش فاکتور را باز کنیم و سعی کنیم با پیش فاکتور مطابقت کنیم. می‌توانیم پیامی را ببینیم که «تأییدهای زیر وجود ندارد».


تایید اول و تایید دوم. ما نمی توانیم آن را تایید کنیم. بنابراین ما باید از سیستم خارج شویم و دوباره به عنوان مدیر وارد شویم، پیش فاکتور باز می شود. در اینجا، می‌توانیم تأییدیه‌ها را زیر دکمه تأیید ببینیم.


بنابراین مدیر سیستم می تواند مورد اول را تایید کند. می توانیم روی تایید کلیک کنیم. اکنون می توانیم تاریخ تایید شده را ببینیم.


و امکان رد تایید وجود دارد.


و فقط با کلیک بر روی دکمه رد می توانیم درخواست را رد یا تایید کنیم.


اکنون می توانیم اولین و آخرین تاییدیه های تایید شده توسط علیرضا غضنفری را تایید کرده و پیش فاکتور را تایید بزنیم.


در اینجا می‌توانیم ببینیم که چند تأییدکننده در اینجا نشان داده شده‌اند.


سپس می توانیم فاکتورها و فرآیند دیگری برای سفارشات فروش ایجاد کنیم. بنابراین به این صورت است که می‌توانیم تأییدیه‌ها را انجام دهیم و آنها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنیم.

منبع: cybrosys 

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چگونه با استفاده از Odoo Studio چندین تاییدیه اضافه کنیم
تسهیل گستر, بابک شعبانی 09 آذر 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چرا سازمان های تولیدی به ابزارهای CRM نیاز دارند؟
امروزه تقریباً هر کسب‌وکاری با ابزارهای اختصاصی CRM کار می‌کند، که هر جنبه‌ای از جنبه‌های مدیریت ارتباط با مشتری کسب‌وکار، مانند پیگیری سرنخ‌ها یا فرصت‌ها، پیگیری آن‌ها، و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه که یک دارایی خواهند بود را برآورده می‌کند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو