ماژول مدیریت پروژه در اودوو

در Odoo OpenERP، یک پروژه مجموعه ای از تکالیف است که باید انجام شود. ماژول ERP مدیریت پروژه در اودوو یک راه حل کارآمد برای مرتب کردن یک کار و نظارت بر پیشرفت ها ارائه می دهد.

در Odoo OpenERP، یک پروژه مجموعه ای از تکالیف است که باید انجام شود. ماژول ERP مدیریت پروژه در اودوو یک راه حل کارآمد برای مرتب کردن یک کار و نظارت بر پیشرفت ها ارائه می دهد. این نرم افزار به راحتی قابل درک است و ارتباط با دیگر ماژول های اودوو از جمله فروش، صورتحساب، نامه پستی و امضای الکترونیکی را آسان می کند و باعث کاهش زمان صرف شده برای ورود اطلاعات می شود. علاوه بر این، با در نظر گرفتن حضور و غیاب کارمندان و  پروژه های فعال امکان مدیریت و برنامه ریزی پروژه را فراهم می کند. در نتیجه، این ویژگی زمان دقیق و کامل مورد نیاز برای پروژه های آینده را می دهد. با استفاده از این، شما می توانید به طور موثر و دقیق و کامل بر روی پروژه های مشتری ها نظارت داشته باشید.

ماژول مدیریت پروژه در اودوو به شما کمک می کند تا کلیه پروژه های خود را به روشی ساده اداره کنید. این چابک، اجتماعی، انعطاف پذیر و به موقع است. ردیابی وضعیت تک تک کارها آسان است. کارها با آن سازمان یافته تر و بیشتر قابل مشاهده هستند و آن را می توان به زیر وظایف تقسیم کرد همچنین، به کارمندان مختلف اختصاص داد. علاوه بر این، می توانید از تقویم استفاده کنید، که مهلت هر کار را یادآوری می کند. شما می توانید وظایف را اولویت بندی کنید. پروژه ها در نمای kanban نشان داده شده است که بسیار جذاب تر است.

بنابراین، می توانید یک پروژه جدید از طریق داشبورد یا پروژه ها ایجاد کنید. صفحه زیر نشانگر داشبورد است. می توانید تمام پروژه های در حال اجرا را در داشبورد مشاهده کنید.


در مرحله اول، ماژول پروژه ها __ ایجاد


شما باید یک نام به پروژه بدهید. می توانید یک مدیر پروژه را از کاربران تنظیم کنید. پروژه های بزرگتر را می توان به بسیاری از زیر وظایف تقسیم کرد که باعث ساده تر شدن آن می شود. قابلیت مشاهده وظیفه به سه روش مختلف امکان پذیر است:

•    تنها دعودت شدگان
•    قابل مشاهده توسط همه کارکنان
•    قابل مشاهده توسط مشتریان دنبال کننده
همچنین می توانید رتبه بندی های مشتریان را فعال یا غیرفعال کنید:


 
با تنظیم آدرس ایمیل می توانید چت و ارتباط را باز کنید. امکان تنظیم سطح دسترسی برای این قابلیت وجود دارد.



وظایف می توانند به یک پروژه تخصیص داده شوند. در زیر لیستی از وظایف پروژه تحقیق و توسعه ذکر شده است. در نتیجه، می توانید وضعیتی را به این کارها اختصاص دهید. با کلیک بر روی "اضافه کردن یک ستون جدید" می توانید مرحله جدیدی را تعریف کنید. استفاده از ستاره برای کارهای مربوط به مشتریان ویژه است. همچنین می توانید مراحل را با استفاده از رنگ ها تعریف کنید. همچنین، کاربر می تواند رنگ ها را مطابق میل خود تعریف کند:

 

می توانیم با استفاده از >توضیحات، جزئیات کار را اضافه کنیم. همچنین می توانیم با کلیک کردن بر روی >زیر وظایف که در پایین قرار دارد، وظیفه فرعی اضافه کنیم:


 

 استفاده از برگه ساعات کارکرد، برای اضافه کردن زمان لازم برای انجام یک کار مشخص است. ما می توانیم زمان صرف شده را به برگه های ساعات کار به روز کنیم. نوار پیشرفت، پیشرفت را بر اساس زمان استفاده شده نشان می دهد:

 

 علاوه بر این، اطلاعات اضافی مانند ترتیب، مشتری، ایمیل، ایمیل بازدید کنندگان، وظیفه اصلی، تاریخ واگذاری، اخرین مهلت و غیره می توانند به لیست اطلاعات اضافه شوند:


 

 موارد زیر، زیر وظایف از وظیفه جلسه کاربری پروژه تحقیق و توسعه پروژه می باشند:


 

 تجزیه و تحلیل کار بر اساس معیار های مختلف انجام می شود. شما می توانید این کار را با استفاده از >معیارها انجام دهید.
علاوه بر این، می توان گزارش ها را با سه نمودار مختلف نمایش داد.
شکل زیر نمایه نمودار میله ای از همه پروژه ها را نشان می دهد:


 

  نمودار زیر نمای نمودار خطی را نشان می دهد:



  نمای نمودار دایره ای:
 
 مشتری می تواند وضعیت پروژه ها را ببیند و علاوه بر این می تواند امتیاز های خود را به پروژه اضافه کند:


 
 کاربر می تواند انواع فعالیت ها را مطابق با پیش نیاز ها ایجاد کند. برای ایجاد انواع فعالیت برو به
  > انواع فعالیت  > ایجاد:



کاربر می تواند برچسب ها را مطابق با پیش نیاز ها ایجاد کند.
برای ایجاد برچسب ها به
 > برچسب ها  > ایجاد:



به طور مختصر، ما به عنوان یکی از ارائه دهندگان برتر اودوو ای آر پی می توانیم به حل ماژول های مختلف اودوو کمک کنیم و در اینجا امیدواریم که شما مفهوم و نحوه کار مدیریت پروژه با اودوو را درک کرده باشید.
 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ماژول مدیریت پروژه در اودوو
تسهیل گستر 30 آذر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


راه های افزایش فروش با نرم افزار Odoo CRM
مشتریان ارزشمندترین دارایی یک سازمان هستند. مهم نیست که صنعت شما چیست، تمرکز شما چیست، چه نوع خدمات و محصولاتی به مشتریان ارائه می دهید، همه ی این موارد به پیشرفت شما در سازمان کمک می کند. یک نرم افزار خوب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) شما را قادر می سازد تا با مشتریان خود به خوبی در ارتباط باشید.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو