با اودوو 14 ( Odoo 14 ) بیشتر آشنا شوید

Odoo 14 ، باهوش ترین Odoo تاکنون

امروز ، ما مفتخریم که از انتشار Odoo 14 ، زیبا ترین و هوشمندترین نسخه Odoo تا به امروز ، خبر می دهیم.

در زیر ، موضوعاتی را پیدا خواهید کرد که تیم تحقیق و توسعه خارق العاده ما بر آن تمرکز کرده اند. هوش تجاری بیشتر ، یک وب سایت ساز کاملاً جدید ، بازسازی مجدد سهام / MRP و موارد دیگر. همه اینها در حالی است که ، البته ، تلاش برای بهبود قابلیت استفاده کلی Odoo را حفظ می کنیم.

با عشقی که تیم های ما در کار خود قائل هستند ، ما اعتماد به نفس کافی داریم و اظهار می کنیم که Odoo 14 نرم افزاری است که تجارت شما برای رشد سریعتر نیاز دارد.

بگذارید شما را با این نسخه جدید و بسیاری از ویژگی های آن آشنا کنم. با خواندن یادداشت انتشار ما می توانید لیست کاملی از تمام ویژگی های جدید ما پیدا کنید.

یک وب سایت ساز کاملاً جدید

امسال ، وب سایت ساز ما دچار تغییرات گسترده ای شد. ما هر بلوک ، هر صفحه را به طور کامل بررسی کردیم و آن را به بهترین راه حل برای ایجاد یک وب سایت تبدیل کردیم. ما سازنده را برای ایجاد حس بصری تر ، با گزینه های بیشتر ، سفارشی سازی ، ابزارک ها و بلوک ها ، برای کمک به کاربران در طراحی صفحات برجسته ، دوباره کار کردیم.


رابط وبلاگ تغییر یافته است تا قابل فهم تر باشد. گزینه های جدید نیز موجود است ، بنابراین نوشته های شما بی نظیر است. اما یک پست وبلاگ بدون نمره قوی SEO چیست؟ برای کمک به شما در کنترل این مسئله ، ویژگی Promote خود را نیز بهبود بخشیدیم تا بتوانید URL ها و اشتراک گذاری خود را در اینترنت سفارشی کنید.

برای تقویت بیشتر آن ، ما همچنین اتصال به Google Search Console اضافه کردیم ، بنابراین همه می توانند وب سایت خود را بهینه کنند تا بهترین موقعیت ممکن را در موتور جستجو داشته باشند.

ابزار هوش تجاری که باعث می شود سریعتر کار کنید

آیا تا به حال آرزو داشته اید که گزارش های خارق العاده و کاملی از کارمزد تیم های فروش و درآمد خود ایجاد کنید؟ آیا می توانید از فیلترها استفاده کنید و همچنان داده های گزارش هایتان به دقیقه رسیده است؟ به لطف Odoo 14 ، این رویا به واقعیت تبدیل شده است. آخرین نسخه ما با یک ابزار بصری ارائه می شود که به شما امکان می دهد گزارش هایی را که به طور خودکار به روز می شوند ، ایجاد کنید. بله ، درست خواندید! هر نوع برنده جدید یا فروش جدید بسته شده ، به طور خودکار به گزارش ها اضافه می شود. فقط صفحه خود را تازه کنید و مهارت های شغلی خود را افزایش دهید! و برای همراهی با Odoo Style ، این ویژگی به طور کامل با ALL برنامه های Odoo تلفیق شده است.


هنوز این بخش را ترک نکنید ، در غیر این صورت ویژگی قاتل را از دست خواهید داد! با استفاده از Odoo 14 می توانید از یک برنامه کاملاً عملیاتی و انقلابی برای پاکسازی اطلاعات استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می کند داده های نادرست ، تکراری یا ناقص را شناسایی و برطرف کنید. برای انجام این کار ، برنامه Odoo Data Cleaning راهکارهای پاکسازی زمینه و تکثیر را معرفی می کند.

قوانین تمیز کردن و تکثیر خود را تنظیم کنید ، و Odoo تمام تغییرات و ادغام هایی را که می توانید پردازش کنید برای داشتن یک پایگاه داده خالی از داده های بیهوده یا منسوخ پیشنهاد می دهد. به این معنی که دیگر هیچ وقت برای تأیید شماره تلفن مخاطبین خود از دست نخواهید رفت. که دیوانه وار است ، درست مثل بقیه اودو 14!

منوهای جدید و بهبود یافته برای موجودی و MRP

Odoo برای پاسخگویی به تقاضا ، روی بهبود جنبه بصری برنامه های MRP و موجودی خود کار کرد. چندین منو اضافه شده است و یا به موقعیت مناسب تری منتقل شده اند تا دید بهتری از اقدامات این فرآیند ارائه دهند.

به عنوان مثال ، اطلاعات مسیریابی اکنون در فهرست مواد موجود است. با این کار تعداد صفحات بارگیری شده برای دستیابی به عملیات مورد نیاز برای ادامه کار کاهش می یابد. در مورد انتقال دسته ای نیز همین طور است. اکنون می توانید عملیات دقیق هر انتقال را بدون نیاز به کلیک بر روی آن مشاهده کنید. در دسترس بودن محصول همچنین بهبود بصری پیدا کرده است که نشان می دهد کدام محصول در دسترس است یا نیست. و با کلیک بر روی گزینه "در دسترس بودن" ، اکنون می توانید به گزارش پیش بینی شده برای هر محصول استفاده شده در MO دسترسی پیدا کنید.



وضعیت های انتقال و تاریخ های برنامه ریزی شده نیز تغییراتی را تجربه کردند. هر دوی آنها با رنگ نمایش داده می شود تا خواندن واضح تر و جلب توجه کارگران در نقل و انتقالات فوری باشد. به عنوان مثال ، انتقال های دیرهنگام با رنگ قرمز نشان داده می شوند ، بنابراین همه می دانند که ابتدا باید انجام شود.

نکته آخر اینکه سفارشات ساخت نیز تغییرات زیادی را تجربه کردند. اکنون هزینه های زمینی را می توان برای MO ها اعمال کرد و ارتباط بین MO یا والدین را نشان داد. دامنه مصرف انعطاف پذیر نیز افزایش یافته است ، که MO و اجزای مصرف کننده را که بخشی از BOM اولیه نیستند ، به روز می کند.

یک نقطه فروش سیار مانند هیچ جای دیگر

تقاضای روزافزون برای رابط تلفن همراه برای PoS شنیده شده است. نقطه فروش اودو اکنون 100٪ تلفن همراه است. این پیشرفت با احتمال درخواست تغییر پیکربندی PoS در زمان باز بودن جلسه همراه است.

چندین به روزرسانی دیگر نیز انجام شده است. تنظیم کننده محصول اکنون در PoS در دسترس است ، گرد کردن پول را می توان روی PoS تنظیم کرد ، هنگام بسته شدن جلسه یک انتقال واحد انجام می شود و هنگام مدیریت چندین روش ، رابط پرداخت شفاف تر شده است.

برنامه رویدادهایی که می تواند به همه نیازهای احتمالی پاسخ دهد

امسال ، با بیماری همه گیر COVID-19 ، بازار رویدادها مجبور به تکامل شد ، زیرا مجبور شد خود را دوباره اختراع کند. رویدادهای آنلاین به یک قاعده تبدیل شده است! Odoo Events با ویژگی های منحصر به فرد جدید خود ، تنها راه حلی است که شما برای ایجاد و مدیریت رویدادها از هر نوع نیاز دارید. از گفتگوها با غرفه داران و شرکت کنندگان.

با Odoo 14 ، با تلفیق جدید Odoo ، آهنگ های زنده ایجاد کرده و آنها را از طریق YouTube پخش کنید. پس از سخنرانی ، شرکت کنندگان خود را با آزمونها بسنجید و با نمایش یک تابلوی بهترین پاسخ ها ، مسابقات را ایجاد کنید.

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
با اودوو 14 ( Odoo 14 ) بیشتر آشنا شوید
تسهیل گستر, بابک شعبانی 20 اردیبهشت 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


شرکت پونتونی: تأمین رضایت بیماران از اودوو
پونتونی یک شرکت خانوادگی است که در بخشهای بهداشت ، پزشکی و سمعک فعالیت می کند. در بسیاری از موارد ، کاهش شنوایی نه تنها به معنای تأثیر بر شنوایی فرد است بلکه روابط مهم نیز به خطر می افتد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو