برنامه گزارش PDF برگه زمانی در اودوو 16

برگه های زمانی روی کاغذ، در نرم افزار صفحه گسترده و آنلاین با استفاده از برنامه های کاربردی ردیابی زمان، نگهداری می شوند. در سال‌های اخیر، فرمت‌های صفحه زمانی دیجیتال جایگزین فرمت‌های کاغذی شده‌اند. نگاهی به ماژول ساعات کارکرد اودوو 16 بیندازید، به شما این امکان را می دهد که برگه های زمانی را برای کارمندان خاص چاپ کنید.

یک جدول زمانی، که یک جدول داده است، می‌تواند توسط یک کارفرما برای پیگیری تعداد ساعات کار یک کارمند خاص در یک دوره معین استفاده شود. کسب‌وکارها از برگه‌های زمانی، برای نظارت بر میزان زمان صرف شده برای وظایف، پروژه‌ها یا مشتریان استفاده می‌کنند.

برگه‌های زمانی روی کاغذ، در نرم‌افزار صفحه گسترده و آنلاین با استفاده از برنامه‌های کاربردی ردیابی زمان، نگهداری می‌شوند. در سال‌های اخیر، فرمت‌های صفحه زمانی دیجیتال جایگزین فرمت‌های کاغذی شده‌اند. نگاهی به ماژول ساعات کارکرد اودوو 16 بیندازید، به شما این امکان را می‌دهد که برگه‌های زمانی را برای کارمندان خاص چاپ کنید.

کاربر نهایی می‌تواند برگه‌های زمانی کارمندان انتخاب شده را چاپ کند. در ویزارد، علاوه بر این، تمام خطوط جدول زمانی را برای یک کارمند انتخاب شده بر اساس دوره آنها دسته‌بندی می‌کند.

شما می‌توانید خطوط جدول زمانی را با توجه به دوره‌های زمانی گروه‌بندی کنید.

برگه زمانی کارمندانی که انتخاب کرده‌اید را چاپ کنید.

بیایید در این وبلاگ، بر روی گزارش PDF برگه زمانی در اودوو 16 تمرکز کنیم.

خلاصه گزارش برگه زمانی اودوو 16

ماژول ساعات کارکرد اودوو 16 را راه‌اندازی کنید. یک گزینه منو به نام "گزارش" در آنجا وجود دارد. منوی "گزارش" را فعال کنید. در آنجا می‌توانید چند منوی فرعی را مشاهده کنید. منوی فرعی با عنوان "بر اساس پروژه" را انتخاب کنید.



با انتخاب گزینه دانلود فایل xlsx می‌توانید به برگه ساعات کارکرد بر اساس پروژه دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید فایل xlsx خود را به pdf تبدیل کنید.



به این صورت است که ماژول برگه زمانی اودوو 16 گزارش‌های pdf برگه زمانی را مدیریت می‌کند.

منبع : CYBROSYS

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
برنامه گزارش PDF برگه زمانی در اودوو 16
تسهیل گستر, محیا ایمانلو 19 مهر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ویژگی‌های برجسته ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16
ماژول بحث و گفتگو به کاربران در برقراری تماس رسمی و غیر رسمی با بسیاری از افراد کمک می کند. ارسال و دریافت پیام از طریق چت مستقیم یا کانال آسان است. یکی از برنامه های کاربردی ارتباط فوری برای یک محیط تجاری مشترک، ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16 است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو