تسهیل گستر رسما از نرم افزار تجارت الکترونیکی آلوریار رونمایی کرد

تجارت ها با شتاب تمام به سمت الکترونیکی شدن در حرکت هستند، بسیاری از کسب و کارهای سنتی با ظهور تجارت الکترونیکی در حال از بین رفتن هستند و فرصتهای بزرگی پیش روی کسانی بوجود می آید که هوشمندی تبدیل این تهدیدها به فرصتها را داشته باشند.

تجارت ها با شتاب تمام به سمت الکترونیکی شدن در حرکت هستند، بسیاری از کسب و کارهای سنتی با ظهور تجارت الکترونیکی در حال از بین رفتن هستند و فرصتهای بزرگی پیش روی کسانی بوجود می آید که هوشمندی تبدیل این تهدیدها به فرصتها را داشته باشند. نرم افزار تجارت الکترونیکی حرفه ای که با شتاب تمام در حال بروز رسانی شدن می باشد شانس موفقیت کسب و کارها در ورود به تجارت الکترونیکی را دوچندان  می کند.

شتاب رشد تکنولوژی به حدی است که چاره کار را صرفا در وصل شدن به جریان های قوی می داند. شرکت تسهیل گستر نیز با درک این موضوع با کمک گرفتن از سیستم بسیار قدرتمند تجارت الکترونیکی دنیا بنام magento و افزونه های آن و توان و دانش متخصصان خود و در پاسخ به نیاز بازار هدف ایرانی محصول دیگری بنام آلوریار را عرضه کرد تا کسب و کارهای ایرانی همزمان بتوانند از تلاشهای تسهیل گستر و تیم بزرگ magento بهره مند شوند.آلوریار با خدمات مختلف ایجاد وب سایت و پشتیبانی و خدمات پس از ایجاد وب سایت ترکیب شد تا تجره و زیرساخت 18 ساله شرکت تسهیل گستر این امید را در علاقمندان ورود به تجارت الکترونیکی به وجود آورد که شانس موفقیت بیشتری در بهره مندی از فرصت های فضای الکترونیکی خواهند داشت و به برکت حضور قدرتمند آنها در اینترنت مردم و مشتریان نیز از مزایای تجارت الکترونیکی بهره مند خواهند شد.به امید روزی که با درست الکترونیکی کردن تجارت های درست، همه ما از مزیت های بزرگ تجارت الکترونیکی بهره مند شویم.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
تسهیل گستر  رسما از نرم افزار تجارت الکترونیکی آلوریار رونمایی کرد
تسهیل گستر 13 مرداد 1394
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نسخه جدید وب سایت تسهیل گستر منتشر شد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو