بروزرسانی اتوماتیک شبانه ERP مشتریان تسهیل گستر

نرم افزار ERP همه مشتریان تسهیل گستر هر شب بطور اتوماتیک به آخرین نسخه ارتقا می یابد.

برای اینکه ماژول های Odoo پاسخگوی نیاز کسب و کارهای ایرانی باشد در ۱۰ سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ ماژول جدید برنامه نویسی کرده ایم. بسیار مهم بود که تلاش‌های ما، مشتریانمان را از مسیر پرسرعت در حال بهبود خود توسعه دهندگان Odoo ERP محروم نکند. بنابراین هریک از ماژول های جدید به گونه ای برنامه نویسی شده اند که مشتریان تسهیل گستر همزمان بتوانند از جدیدترین نسخه های ماژول‌های Odoo نیز بهرمند شوند. 

مثلاً اگر بومی سازی هایی در ماژول فروشگاه اینترنتی به وجود آمده باشد، آن ماژول به عنوان یک ماژول مستقل دیگر بر روی ماژول فروشگاه اینترنتی نصب شد تا مشتری از تلاش تیم Odoo  و تیم تسهیل گستر همزمان بهرمند باشد.

در دو ماه گذشته نرم افزار همه مشتریان به جدیدترین نسخه ارتقا پیدا کرد و مشتریانی که از نسخه های ۱۲ استفاده می کردند نیز به نسخه ۱۳ ارتقا پیدا کردند.

خوشحالیم که حامل یک خبر خوب دیگر برای مشتریانمان باشیم، ما امکان بروزرسانی اتوماتیک شبانه نرم افزار را برای همه مشتریانی که از سیستم برنامه ریزی منابع سازمان سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) استفاده می کنند را هم فراهم کردیم. 

نرم افزار شما هرشب بدون اینکه فعالیتتان متوقف شود به جدیدترین نسخه ارتقا داده می شود و این بدان معنی است که بهبود مستمر در سازمان شما متوقف نخواهد شد و صرفا با پرداخت هزینه های جزئی پشتیبانی از خروجی تلاش های بی وقفه Odoo و تسهیل گستر برخوردار خواهید بود.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
بروزرسانی اتوماتیک شبانه ERP مشتریان تسهیل گستر
تسهیل گستر 21 مهر 1399
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نکته های موفقیت فردی، مدیریتی و تجارت الکترونیکی
را در در پیج اینستاگرام مدیر عامل شرکت تسهیل گستر دنبال کنید
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو