رویداد سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP برگزار شد

پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ با همکاری مشترک سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌شرقی و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی و شرکت تسهیل‌گستر سمیناری تحت عنوان سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP برگزار شد.

پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ با همکاری مشترک سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌شرقی و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی و شرکت تسهیل‌گستر سمیناری تحت عنوان سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP برگزار شد.

در این رویداد ابتدا دکتر سیدمحمدصادق بلورچیان‌تبریزی، مدیر امور نمایندگی‌های شرکت تسهیل‌گستر اطلاعات اولیه‌ای در خصوص مسیر تکاملی تحول دیجیتال و ضرورت الکترونیکی‌سازی کسب‌وکارها بر بستر سیستم‌های یکپارچه ERP برای حفظ توان رقابتی در دنیای با شتاب تمام در حال تغییر امروز صحبت کردند و از تحولاتی که در فضای حاکم بر کسب‌وکارهای امروزی حاکم هست سخن گفتند و تاکید داشتند که بخش بزرگی از رکود حاکم بر اقتصاد کشورها و شرکت‌ها ریشه در این است که اصرار داریم با قواعد دیروز دنیای امروز را مدیریت کنیم و این اصلا عملی نیست.

مهندس علیرضا غضنفری

در ادامه مهندس علیرضا غضنفری، مدیرعامل شرکت تسهیل‌گستر از راهکار عملیاتی شرکت تسهیل‌گستر برای سیستم‌سازی جامع، یکپارچه و مبتنی بر به‌روش‌های این شرکت تحت عنوان "سازمان‌یار" که قدرت اصلی خود را از یک ERP بین‌الملل به نام OdooERP گرفته است رونمایی کردند، ایشان به عینه و در محیط نرم‌افزار نمایش دادند که چگونه مدیریت آنلاین یک کسب‌وکار بر بستر یک ERP مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند که بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهند، بازاریابی و فروش موفقی داشته باشند، چالش‌های منابع انسانی را از پیش رو بردارند، بیشتر و با بهره‌وری بالاتر تولید کنند، به مشتریان خود خدمات کیفی‌تر ارائه کنند، به همه وقایع مالی تسلط کامل داشته باشند، بر بستر نرم‌افزار تعاملات خود را با شبکه تامین بصورت یکپارچه و تحت وب مدیریت کنند و با به خدمت گرفتن جدیدترین متدولوژی‌های مدیریتی دنیا کسب‌وکار خود را به روش آنان اداره کنند که نتیجه گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت تسهیل‌گستر از نرم‌افزار سازمان‌یار تسهیل‌گستر (قدرت گرفته از Odoo) به عنوان ابزاری یاد کردند که می‌تواند با حاکم کردن آخرین استانداردهای مدیریتی دنیا در کسب‌وکارهای امروز کم و بیش با آن درگیر هستند. 

رویداد سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP

ایشان به حجم وسیع منابع آموزشی متنی و ویدیویی منتشر شده در سایت تسهیل‌گستر به آدرس www.tashilgostar.com اشاره کردند و از مخاطبان درخواست کردند که با مطالعه محتوای مورد نظر از فرصت‌های بی انتهای نرم‌افزارهای یکپارچه کمک کننده به رشد و موفقیت کسب‌وکارها بهره‌مند شوند.

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
رویداد سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP برگزار شد
تسهیل گستر, بابک شعبانی 30 دی 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


رویداد آموزشی سیستم‌سازی کسب‌وکار بر بستر ERP
دور تازه‌ای از رویدادهای حضوری و آنلاین شرکت تسهیل‌گستر با همکاری مشترک سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌شرقی و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو