ویدئوی همایش ۲۵ سالگی شرکت تسهیل گستر منتشر شد

رونمایی از آخرین تکنوژلوژی های نرم افزاری و راهکارهای الکترونیکی سازی یکپارچه کسب و کارها بر بستر سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP )

رونمایی از آخرین تکنوژلوژی های نرم افزاری و راهکارهای الکترونیکی سازی یکپارچه کسب و کارها بر بستر سازمان یار (قدرت گرفته از Odoo ERP)

شرکت تسهیل گستر، فعال در حوزه الکترونیکی سازی کسب و کارها، همزمان با همایش ۲۵ سالگی شرکت که در روز شنبه 12 شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ برگزار شد، از آخرین دستاوردها و راهکارهای خود در موضوع الکترونیکی سازی یکپارچه کسب و کارها بر بستر سازمان یار (قدرت گرفته از Odoo ERP) رونمایی کرد. 

در این همایش که با سخنرانی 10 نفر از مدیران و کارکنان تخصصی این شرکت به همراه اجرای موسیقی و پخش ویدئوهای معرفی راهکارها برگزار شد، ابعاد مختلف نرم افزار سازمان یار و خدمات متعدد شرکت تسهیل گستر به کسب و کارها جهت استفاده از فرصت های IT مورد بررسی قرار گرفت، مهندس علیرضا غضنفری اظهار امیدواری کردند که بهره مندی کسب و کارها از تجربه و خروجی 25 سال فعالیت این شرکت و همچنین تکنولوژی و تحلیل های بسیار برجسته استفاده شده در Odoo ERP، می تواند منشاء تحولات بسیار بزرگ در کسب و کارها و به تبع آن اقتصاد کشور و رفع فقر و فساد از جامعه باشد. 

مدیر عامل شرکت تسهیل گستر اظهار داشت، نرم افزار سازمان یار (Odoo ERP) نقطه ی عطف بزرگ برای اداره کسب و کارها بصورت الکترونیکی در عصر دیجیتال است و از عموم جامعه و کسب و کارها خواست تا با تخصیص زمان جهت بررسی ارزش های قابل دریافت از این سیستم، خود را در مسیر تحول دیجیتال که بسیاری از موازنات گذشته را در حال بر هم زدن است قرار دهند. 

درباره تسهیل گستر

شرکت تسهیل گستر در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۶ تاسیس شده است. این شرکت ارائه دهنده راهکارهای الکترونیکی سازی یکپارچه کسب و کارها بر بستر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سطح ملی بوده  و نرم افزار سازمان یار این شرکت که نسخه بومی سازی شده Odoo ERP می باشد، به جهت پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای کسب و کارها با داشتن بزرگترین بانک اپ های کسب و کار سرتاسر دنیا (بالغ بر ۳۸۰۰۰ نرم افزار)  در یک محیط کاربر پسند و انعطاف پذیر شناخته شده می باشد. رسالت شركت کمک به کسب و کارها جهت درست الکترونیکی کردن کسب و کارهایشان است. این شركت کسب رتبه ملی طی ۱۰ سال در حوزه کاری خود را در کارنامه خود دارد. برای كسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت تسهیل گستر، از وب سایت آن به آدرس www.tashilgostar.com دیدن فرمایید.

ویدئوی های همایش:

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

  


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویدئوی همایش ۲۵ سالگی شرکت تسهیل گستر منتشر شد
تسهیل گستر, بابک شعبانی 15 شهریور 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


شرکت تسهیل گستر همزمان با سالگرد ۲۵ سالگی خود برگزار می کند
همایش کسب و کار الکترونیکی | آخرین دستاوردها و راهکارهای Odoo ERP و تسهیل گستر برای الکترونیکی کردن درست و یکپارچه کسب و کار شما
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو