شرکت تسهیل گستر همایش کسب و کار الکترونیکی خود را برگزار کرد + ویدئو

شرکت تسهیل گستر همزمان با سالگرد ۲۶ سالگی خود از آخرین دستاوردها و راهکارهایش در موضوع الکترونیکی‌سازی جامع و یکپارچه کسب و کارها بر بستر نرم‌افزار سازمان یار (نسخه بومی‌سازی شده Odoo ERP) رونمایی کرد.

همایش کسب و کار الکترونیکی همزمان با بیست و ششمین سالروز تاسیس شرکت تسهیل گستر در روز سه‌شنبه هجدهم مهرماه سال ۱۴۰۲ از طریق وب‌سایت این شرکت به صورت آنلاین برگزار شد. در این همایش ۴ ساعته تمام جنبه‌های مورد نیاز کسب و کارها در به کارگیری یک سیستم یکپارچه "ای آر پی" به صورت سخنرانی مورد بررسی قرار گرفت.

مراسم افتتاحیه همایش راس ساعت ۱۹ با سخنرانی مدیرعامل شرکت تسهیل گستر آغاز شد. در این بخش مهندس علیرضا غضنفری یک تصویر کلی از آنچه در تسهیل گستر در راستای درست الکترونیکی کردن کسب و کارها انجام شده است به مخاطبان ارائه دادند. ایشان تلاش کردند تا یک دید کلی به آینده درخشان کسب و کارهایی بدهند که قصد دارند با استفاده از نرم‌افزارهای "ERP" منابع خود را به شکل صحیحی برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. سازمان یار با موتور قدرتمند اودوو می‌تواند برای همه کسب و کارهایی که سودای توسعه و مدیریت بهینه منابع خود را دارند، یک محصول شگفت‌انگیز و مناسب باشد. زیرا تسهیل گستر بطور هوشمندانه موتور قدرتمند Odoo را برای خود برگزیده و تمرکز خود را بر درست الکترونیکی کردن کسب و کارها نهاده است و می تواند این باور را تداعی کند که کسب و کارها را به سمت مدینه فاضله و بهشت یک سازمان بهره‌ور هدایت کند.

در ادامه سخنرانی‌ها، خانم زهرا نجف‌پور، کارشناس UI/UX شرکت، مبانی منطقی و فنی هویت بصری جدید شرکت تسهیل گستر که بر کاراکتر شخصیتی چلچله استوار است را تشریح کردند. هویت‌های منبعث از این شخصیت مانند جوانی، نوگرایی، نوید بهار، سرزندگی، حمایتگری و زندگی گروهی می‌باشد. ایشان همینطور دستاوردهای این شرکت را در برندسازی مجدد، تغییرات ایجاد شده در وب‌سایت شرکت تسهیل گستر و ساختار طراحی لوگوی جدید شرکت را تشریح نمود و در انتهای این بخش از جینگل جدید شرکت تسهیل گستر هم رونمایی شد. در ادامه مهندس غضنفری مجدداً بصورت دمو یک دید کلی و کلان نسبت به همه بخش‌های نرم‌افزار ارائه دادند.

طبق برنامه، سپس آقای مهندس احمد نقی‌لو در خصوص دستاوردهای جدید شرکت در رابطه با توسعه فنی محصولات، امکانات ترجمه آنلاین، خصوصیات آپدیت‌ها و سایر وجوه ارزشمند و فنی توسعه محصول سازمان یار صحبت کردند. امکانات نوظهور و زمینه‌های نوین در بخش وب‌سایت و وجوه تمایزهای پورتال قبلی با قابلیت‌های ارتباطی پورتال جدید شرکت توسط مهندس بهرام اشرفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کارشناس بعدی جناب آقای سینا دشتی بودند که در این همایش، با تاکید بر این نکته که منابع انسانی یکی از بخش‌های پر طرفدار سازمان یار است و بومی‌سازی‌های وسیعی در این بخش لحاظ شده است، قابلیت‌های سازمان یار و اودوو در ماژول‌های منابع انسانی شامل استخدام، کارمندان، حقوق و دستمزد و ارزیابی و سایر ماژول‌های مرتبط را با مخاطبین محترم به بحث نشستند. بی‌تردید از مهمترین و کلیدی‌ترین ماژول‌های سازمان یار که همواره مورد توجه بسیاری از کارشناسان، مخصوصا جامعه حسابداران بوده است و البته یکی از نقاط قوت سازمان یار  نیز محسوب می‌شود ماژول حسابداری و بخش مدیریت مالی می‌باشد. سخنرانی آقای آرش سلیمانی بر تشریح خصوصیات و نقاط قوت این سری از ماژول‌ها و توانمندی‌هایی جدیدی را که در نسخه‌های جدید توسط جامعه متخصصین اودوو و بخش هایی که توسط نیروهای متخصصین تسهیل گستر مثل سامانه مودیان توسعه یافته است تمرکز داشت.

سپس دکتر بهمن اسمعیل‌نژاد، متخصص مهندسی صنایع، آخرین یافته‌های مدیریتی در توسعه متدولوژی استقرار و "به روش‌های" اودوو بر مبنای آخرین یافته‌های مراکز علمی بین المللی را با حضار به اشتراک گذاشتند. متخصص عرصه تولید و توسعه محتوای آموزشی، آقای پوریا زینال‌زاده در زمینه‌ی آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای مجموعه تسهیل گستر در حوزه محتوای آموزشی ارائه کردند. سپس آقای میلاد پورغفّار در مورد «راهکارهای جدید شرکت تسهیل گستر در سرعت پشتیبانی فنی، کارکردی و توسعه سفارشی مشتریان»، به ایراد نطق پرداختند. این بخش از سخنرانی یکی از بخش‌های بسیار پر‌اهمیت از نگاه مشتریان در نظرسنجی‌ها بوده است. در هر سازمانی بی‌تردید منابع انسانی از اهمیت خاصی برخوردار است. شرکت تسهیل گستر بر این باور است که بیشتر وجه تمایز این شرکت که توانسته است با رقبای خود فاصله زیادی را ایجاد کند به کیفیت و توانمندی نیروی انسانی برمی‌گردد از این رو تسهیل گستر با تاکید فراوان بر فاکتور نیروی انسانی قصد دارد مسیر توسعه و بهبود خدمت رسانی به مشتریان را طی کند و بطور مستمر بر کیفیت نیروی انسانی خود بیفزاید. ارزیابی‌های سیصدوشصت درجه و پیگیری عملکرد پرسنل مبتنی بر نتایج مبتنی بر اهداف کلیدی از متدهایی است که این شرکت در ادامه روند توسعه خود آن را دنبال می‌کند. خانم نساء صدفی سخنران آخر در رابطه با ارزشهای خلق شده توسط شرکت تسهیل گستر برای نیروی انسانی از جمله فضای آرام توام با رشد مداوم و توسعه مبتنی بر خلق ارزش منطبق با استانداردهای جهانی به ایراد سخن پرداختند.

قبل از سخنان خانم نساء صدفی بخشی از اهداف و دستاوردهای تسهیل گستر و همینطور برنامه‌ها و اهداف این شرکت در شبکه‌سازی با تاکید بر توسعه و ترویج زنجیره تامین خدمات کیفی به مشتریان بود که توسط دکتر سیدمحمدصادق بلورچیان تبریزی تشریح و ابعاد مختلف آن از وجوه مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این سخنرانی نگاه به آینده این شرکت در ایجاد بستر فنی برای کاهش فقر، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی از طریق ایجاد زیرساخت مبتنی بر فناوری و جذب در شبکه نمایندگی از دیدگاه این شرکت تشریح شد. همنیطور از برنامه آینده شرکت در به سامان رساندن اهداف یاد شده از طریق رسیدن به فضای اکوسیستم پویا رونمایی شد. در بین هر سخنرانی کلیپ‌های متنوعی از امکانات سازمان یار برای حضار به نمایش گذاشته شد و همین‌طور در بین هر نشست برای دقایقی جهت استراحت حضار و بینندگان گرامی، خواننده پرآوازه و جوان سینا جوانشیر با صدای زیبای خود و  با ترانه‌های محلی و ایرانی به هنرنمایی پرداختند و تنوع ویژه‌ای به این همایش دادند. مجری توانمند همایش جناب آقای فرهاد مکاری بودند. این مراسم راس ساعت ۲۳ به پایان رسید.

 
 


 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
شرکت تسهیل گستر همایش کسب و کار الکترونیکی خود را برگزار کرد + ویدئو
تسهیل گستر, بابک شعبانی 24 مهر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


۱۸ مهر همایش کسب و کار الکترونیکی تسهیل گستر برگزار می‌شود
تعویق تاریخ برگزاری همایش کسب و کار الکترونیکی تسهیل گستر فرصتی برای حضور پربارتر
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو