اولین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی در تبریز برگزار می شود

اولین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی با حضور مدیران و چهره های موفق تجارت الکترونیکی، ۱۹ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود.


رامین اکبری دبیر  رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی در نشست مطبوعاتی که به همین منظور در دفتر شرکت تسهیل گستر برگزار شد با بیان این خبر گفت: این رویداد مهم با حضور و سخنرانی چهره های موفق استارتاپی مانند سعید محمدی بنیان گذار دیجی کالا، علیرضا غضنفری مدیر عامل شرکت تسهیل گستر، مجید حسینی نژاد بنیان گذار علی بابا، دکتر جهانگیری معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، و برخی دیگر از مدیران برتر و موفق استارت آپ های ایرانی برگزار می شود.





وی مهم ترین اهداف این رویداد را انتقال تجربیات کارآفرینان موفق به نسل جوان، آشنایی بیشتر با نقش استارت آپ ها در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار، شناسایی فرصت های کارآفرینی توسط استارت آپ ها، نقش زنان در مدیریت استارت آپ ها، مدیریت کارآفرینی در بحران و رکود و ... برشمرد و ابراز امیدواری کرد این رویداد با حضور جوانان علاقه مند، فعالان و مدیران استارت آپی و رسانه های تبریز، در سطحی خوب و با موفقیت برگزار شود تا بتوانیم با برگزاری همه ساله این رویداد در تبریز، این شهر را به عنوان یکی از قطب های مهم و تأثیرگذار در زمینه فناوری اطلاعات در کشور مطرح کنیم.


در ادامه این نشست مطبوعاتی مهندس علیرضا غضنفری هم که به عنوان سخنران در این رویداد بزرگ حضور خواهد داشت با بیان اینکه برگزاری این رویداد یک فرصت بزرگ برای فعالان بخش فناوری اطلاعات و کارآفرینی استارتاپی تبریز محسوب می شود اظهار امیدواری کرد که برگزاری اینگونه رویدادها ها بتواند در رشد و توسعه کسب و کارهای استارتاپی موثر واقع شود.


وی با اشاره به نقش بزرگ و تأثیرگذار رسانه ها در حمایت از استارت آپ های موفق در تبریز گفت: نیازمند حمایت رسانه ها از استارت آپ های استان هستیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت تجارت الکترونیکی، محصولات تولیدکنندگان تبریز را در دسترس خریداران سراسر کشور قرار دهیم تا چرخ صنعت و تولید در این استان به حرکت در آید.


گفتنی است رویداد بزرگ بهار کارافرینان استارتاپی، ۱۹ اردیبهشت ماه در تبریز و در سالن اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
اولین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی در تبریز برگزار می شود
تسهیل گستر 13 اردیبهشت 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


کتاب راهنمای کاربری آلوریار منتشر شد
کتاب راهنمای آلوریار در 16 فصل و 257 صفحه و به صورت مصوّر آماده سازی شده که تمامی نیازهای کاربران نرم افزار را در زمینه مدیریت وب سایت به صورت جزء به جزء و با تصاویر هر بخش بر طرف می کند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو