آیا این امکان در سیستم اودوو وجود دارد که پیامهای ارسالی به شماره ثبت شده در اودوو در بخشی ذخیره شده و مسئول سیستم، آن را به افراد ارجاع دهد. در واقع، عملکردی مانند ماژول تیکت یا پشتیبانی در سیستم اودوو
چت آنلاین
بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.
آیا این امکان در سیستم اودوو وجود دارد که پیامهای ارسالی به شماره ثبت شده در اودوو در بخشی ذخیره شده و مسئول سیستم، آن را به افراد ارجاع دهد. در واقع، عملکردی مانند ماژول تیکت یا پشتیبانی در سیستم اودوو
بله مشتریان شما می توانند برایتان پیامک ارسال کنند و شما در قسمت دریافتی می بینید.البته فراموش نشود که اینکار بعد از خرید خط اختصاصی مقدور می باشد.
در حال حاضر، شرکت از طریق پنل پیامکی، خطی را تهیه نموده است.
قسمت دریافت، چه بخشی می باشد؟
مطابق تصویر پیوستی
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نامپستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
دی 24
|
399 | ||
|
1
دی 24
|
598 | ||
|
1
دی 24
|
740 |